Позакласний захід з математики для учнів 5 класів « Пекельна математична кухня»

Про матеріал

Доброго дня, шановні гості!

Вітаємо вас у математичній пекельній кухні! Так, вам не почулося! Адже в народі кухнею прийнято називати не тільки місце для приготування їжі. Це місце, де розробляються рецепти проектів, а саме: архітектурних, конструкторських, математичних, фізичних.

Наук на світі є багато,

Їх навіть важко полічити,

Та нам їх треба добре знати,

Щоб Всесвітом оволодіти.

Глибина і абстракції сила,

Строга логіка, виклад красивий

Математиків ваблять віки.

Проникаючи в зоряні далі,

В таємниці земної кори,

Математика всіх закликає:

« Ти міркуй, фантазуй і твори!»

Фантазувати, творити свої кулінарні шедеври сьогодні будуть червона і синя команди. Техніку приготування математичних страв контролюють мої помічники: …………………… . Дегустацію математичних блюд сьогодні проводитиме наше вельмишановне журі: (перелік членів журі).

Увага! П'ять! Чотири! Три! Два! Один! Нуль! Ми відкриваємо пекельну математичну кухню! (Презентація: слайд 1. Мелодія з кінофільму «Укращение огня»).

Увазі гостей представляємо наше меню:

  • 1.Холодна страва: «Салат- олів'є з математичних термінів»
  • 2.Перша страва: «Овочевий суп»
  • 3.Друга страва: « Плов ідей».
  • 4.Десерт: « Математична панакотта»
  • І так, переходимо до приготування першої страви нашої математичної пекельної кухні!

    Салат - олів'є з геометричних фігур:

    Кожна команда повинна виконати завдання на картках, які запропоновані кожній групі.

    : 4 =

    : 4 =

    8 * 207=

    + 61 =

    - 1500 =

    Другим нашим кулінарним шедевром стане вітамінний овочевий суп:

    Перед вами набір продуктів. Щоб приготувати овочевий суп – потрібно відібрати певні овочі. Овочі будуть відібрані, якщо буде розв'язано певну задачу.

    Обчисли зручним способом:

    • 1)742 +39+58; 2) 973+115-273;
    • 3)832-15-32; 4) 2 115 50;
    • 5)29 19 + 71 19; 6) 192 37 – 92 37.

    Перед тим як приготувати основу страву до нас у гості завітала наша улюблена і неперевершена Маша. Вона хоче разом з вами виконати фізкультхвилинку, щоб трішки ви відпочили.

    «Фізкультхвилинка».

    Встало вранці ясне сонце,

    Заглянуло у віконце.

    Ми до нього потяглися,

    За промінчики взялися.

    Будем дружно присідати,

    Сонечко розвеселяти.

    Сіли – встали, сіли – встали.

    Бачте як розвеселили.

    А тепер вже час настав

    Повернутись нам до справ.

    Плов ідей – наступна наша страва.

    Для її приготування необхідно взяти одну частину знань, дві частини витримки, приправити все трьома частинами гумору.

    Отже, завдання: кожна команда повинна розв'язати завдання і всім присутнім піднести результат для дегустації.

    Завдання для синьої команди:

    Швидкість течії річки 3 км/год, а власна швидкість катера 18 км/год, а швидкість при русі 16км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 3 год., а проти течії 4 год.

    Завдання для червоної команди:

    Швидкість катера за течією річки 18 км/год, а швидкість при русі озером 15 км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 4 год., а проти течії 3 год.

    І десертом нашого шоу буде: математична «Панакотта»

    Відгадати загадки:

    1.Чисел натуральних у світі є багато.

    Серед них найбільше не зможемо назвати.

    А найменше знать годиться

    Це звичайно…

    (Одиниця)

    2.У навчанні нам допомагає,

    Про числа він розповідає,

    Відрізки, формули, кути –

    Його нам треба берегти.

    Повинен знати кожен учень,

    Що це наш друг і помічник…

    (Підручник)

    3.Десять їх. Це не багато.

    Як усі їх будеш знати,

    Зможеш будь-яке число

    Легко записати.

    Пишуться красиво й стисло.

    Що це, діти? Та це ж…

    (Цифри)

    4.Копав Івась картоплю,

    Та швидко він копав:

    За кожні півгодини сім відер набирав.

    Попрацював він п'ять годин,

    Пішов відпочивати.

    Так скільки встиг картоплі

    Іванко накопати?

    (Відповідь: 70 відер).

    5.Число просте найменше

    Згадати нам найлегше.

    Є довгий хвіст у цифри

    І кругла голова,

    Число просте найменше –

    Звичайно ж, число…….

    ( Два )

    6.Щоб довжини виміряти,

    Інструмент цей треба мати.

    Як будуємо пряму,

    Цей же приклад я візьму.

    Вийде не пряма, а змійка,

    Як загубиться…..

    ( Лінійка)

    Я дякую усім гостям, які завітали на нашу пекельну математичну кухню. І думаю, ми можемо перейти до підведення підсумків. Сподіваємося, що, спробувавши наші екзотичні блюда, ви не розчарувалися. Наше кафе закривається. Спасибі за увагу.

    Наука – знайдені алмази,

    Вугілля, золото і мідь,

    В руках людей могутній лазер

    І сотні зрошених угідь.

    Наука нам допомагає

    Ракети в космос запускать

    І будувати всюдиходи,

    Щоб грунт на Місяці вивчать.

    До різних ми наук охочі.

    Нехай ведуть нас до вершин,

    А зараз ми сказати хочем

    « Наш математиці уклін!»

    Перегляд файлу

     

     

     

     

     

    D:\РОБОТА ВСЕ\малюнки математика\244.jpeg

     

    Тема. « Пекельна  математична кухня»

    Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Вправи та задачі на всі дії з натуральними числами  »; розвивати кмітливість, логічне мислення, уміння міркувати; виховувати самостійність, дисциплінованість.

    Обладнання: набір карток із завданнями.

    Тип уроку: Урок-гра

    Девіз уроку: «Є в математиці щось таке, що викликає людське захоплення»

    « Пекельна  математична кухня»

     Доброго дня, шановні гості!

    Вітаємо вас у математичній пекельній кухні! Так, вам не почулося! Адже в народі кухнею прийнято називати не тільки місце для приготування їжі. Це місце, де розробляються рецепти проектів, а саме: архітектурних, конструкторських, математичних, фізичних.     

    Наук на світі є багато,

    Їх навіть важко полічити,

    Та нам їх треба добре знати,

    Щоб Всесвітом оволодіти.

    Глибина і абстракції сила,

    Строга логіка, виклад красивий

    Математиків ваблять віки.

    Проникаючи в зоряні далі,

    В таємниці земної кори,

    Математика всіх закликає:

    « Ти міркуй, фантазуй і твори!»

         Фантазувати, творити свої кулінарні шедеври сьогодні будуть червона і синя команди. Техніку приготування математичних страв контролюють мої помічники:   ……………………  . Дегустацію математичних блюд сьогодні проводитиме наше вельмишановне журі: (перелік членів журі).

    _.jpgУвага! П'ять! Чотири! Три! Два! Один! Нуль! Ми відкриваємо пекельну математичну кухню! (Презентація: слайд 1. Мелодія з кінофільму «Укращение огня»).

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Увазі гостей представляємо наше меню:

    1. Холодна страва: «Салат- олів'є з математичних термінів»
    2. Перша страва: «Овочевий суп»
    3. Друга страва:  « Плов ідей».
    4. Десерт: « Математична панакотта»

    І так, переходимо до приготування першої страви нашої математичної пекельної кухні!

    Салат - олів'є з геометричних фігур:

     

     

     

    Кожна команда повинна виконати завдання на картках, які запропоновані кожній групі.

    Другим нашим кулінарним шедевром стане вітамінний овочевий суп:  

    Перед вами набір продуктів. Щоб приготувати овочевий суп – потрібно відібрати певні овочі. Овочі будуть відібрані, якщо буде розв'язано певну задачу.

     

     

     

     

     

     

     

     

    Обчисли зручним способом:

    1. 742 +39+58;   2) 973+115-273;
    1. 832-15-32;    4) 2 115 50;
    1. 29 19 + 71 19;    6) 192 37 – 92 37.

    Перед тим як приготувати основу страву до нас у гості завітала наша улюблена і неперевершена  Маша. Вона хоче разом з вами  виконати фізкультхвилинку, щоб трішки ви відпочили.

    «Фізкультхвилинка».

    Встало вранці ясне сонце,

    Заглянуло у віконце.

    Ми до нього потяглися,

    За промінчики взялися.

    Будем дружно присідати,

    Сонечко розвеселяти.

    Сіли – встали, сіли – встали.

    Бачте як розвеселили.

    А тепер вже час настав

    Повернутись нам до справ.

    Плов ідей – наступна наша страва.

     

     

     

     

     

    Для її приготування необхідно взяти одну частину знань, дві частини витримки, приправити все трьома частинами гумору.

    Отже, завдання: кожна команда повинна розв'язати завдання і всім присутнім піднести результат для дегустації.

    Завдання для синьої команди:

    Швидкість течії річки 3 км/год,  а власна швидкість катера 18 км/год, а швидкість при русі 16км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 3 год., а проти течії 4 год.             

    Завдання для червоної команди:

    Швидкість катера за течією річки 18 км/год, а швидкість при русі озером 15 км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 4 год., а проти течії 3 год.

    І десертом нашого шоу буде: математична «Панакотта»

    Відгадати загадки:

    1. Чисел  натуральних у світі є багато.

    Серед них найбільше не зможемо назвати.

    А найменше знать годиться

    Це звичайно…

           (Одиниця)

    1. У навчанні нам допомагає,

    Про числа він розповідає,

    Відрізки, формули, кути –

    Його нам треба берегти.

    Повинен знати кожен учень,

    Що це наш друг і помічник…

           (Підручник)

    1. Десять їх. Це не багато.

    Як усі їх будеш знати,

    Зможеш будь-яке число

    Легко записати.

    Пишуться красиво й стисло.

    Що це, діти? Та це ж…

           (Цифри)

    1. Копав Івась картоплю,

    Та швидко він копав:

    За кожні півгодини сім відер набирав.

    Попрацював він п’ять годин,

    Пішов відпочивати.

    Так скільки встиг картоплі

    Іванко накопати?

          (Відповідь: 70 відер).

    1. Число просте найменше

    Згадати нам найлегше.

    Є довгий хвіст у цифри

    І кругла голова,

    Число просте найменше –

    Звичайно ж, число……. 

          ( Два )

    1. Щоб довжини виміряти,

    Інструмент цей треба мати.

    Як будуємо пряму,

    Цей же приклад я візьму.

    Вийде не пряма, а змійка,

    Як загубиться…..

          ( Лінійка)

    Я дякую усім гостям, які завітали на нашу пекельну математичну кухню. І думаю, ми можемо перейти до підведення підсумків. Сподіваємося, що, спробувавши наші екзотичні блюда, ви не розчарувалися. Наше кафе закривається. Спасибі за увагу.

    Наука – знайдені алмази,

     Вугілля, золото і мідь,

     В руках людей могутній лазер

     І сотні зрошених угідь.

     

    Наука нам допомагає

     Ракети в космос запускать

     І будувати всюдиходи,

     Щоб грунт на Місяці вивчать.

     

    До різних ми наук охочі.

     Нехай ведуть нас до вершин,

     А зараз ми сказати хочем

     « Наш математиці уклін!»


    Додаток 1

    Таблиця оцінювання

    Страви

    Максимальна кількість балів

    Синя кухня

    Червона кухня

    Салат - олів'є

    За кожну правильну відповідь по 1

     

     

     

    «Овочевий суп»

    За кожну правильну відповідь по 2

     

     

     

    « Плов ідей»

     

     

     

    « Математична панакотта»

    За кожну правильну відповідь по 1

     

     

     

    Разом

     

     

     

     


    Додаток 2

     

     

     

     

     

     

    Додаток 3

    Обчисли зручним способом:

    1. 742 +39+58;    2) 973+115-273;

    3) 832-15-32;    4) 2 115 50;

    5) 29 19 + 71 19;   6) 192 37 – 92 37.


    Додаток  4

     

    Завдання для синьої команди:

    Швидкість течії річки 3 км/год,  а власна швидкість катера 18 км/год, а швидкість при русі 16км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 3 год., а проти течії 4 год. 

     

     

     

     

    Завдання для червоної команди:

    Швидкість катера за течією річки 18 км/год, а швидкість при русі озером 15 км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 4 год., а проти течії 3 год.

     

    docx
    Додано
    5 листопада 2018
    Переглядів
    1511
    Оцінка розробки
    Відгуки відсутні
    Безкоштовний сертифікат
    про публікацію авторської розробки
    Щоб отримати, додайте розробку

    Додати розробку