Доброго дня, шановні гості!
Вітаємо вас у математичній пекельній кухні! Так, вам не почулося! Адже в народі кухнею прийнято називати не тільки місце для приготування їжі. Це місце, де розробляються рецепти проектів, а саме: архітектурних, конструкторських, математичних, фізичних.
Наук на світі є багато,
Їх навіть важко полічити,
Та нам їх треба добре знати,
Щоб Всесвітом оволодіти.
Глибина і абстракції сила,
Строга логіка, виклад красивий
Математиків ваблять віки.
Проникаючи в зоряні далі,
В таємниці земної кори,
Математика всіх закликає:
« Ти міркуй, фантазуй і твори!»
Фантазувати, творити свої кулінарні шедеври сьогодні будуть червона і синя команди. Техніку приготування математичних страв контролюють мої помічники: …………………… . Дегустацію математичних блюд сьогодні проводитиме наше вельмишановне журі: (перелік членів журі).
Увазі гостей представляємо наше меню:
І так, переходимо до приготування першої страви нашої математичної пекельної кухні!
Кожна команда повинна виконати завдання на картках, які запропоновані кожній групі.
: 4 = |
: 4 = |
8 * 207= |
+ 61 = |
- 1500 = |
Другим нашим кулінарним шедевром стане вітамінний овочевий суп:
Обчисли зручним способом:
Перед тим як приготувати основу страву до нас у гості завітала наша улюблена і неперевершена Маша. Вона хоче разом з вами виконати фізкультхвилинку, щоб трішки ви відпочили.
«Фізкультхвилинка».
Встало вранці ясне сонце,
Заглянуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Сіли – встали, сіли – встали.
Бачте як розвеселили.
А тепер вже час настав
Повернутись нам до справ.
Для її приготування необхідно взяти одну частину знань, дві частини витримки, приправити все трьома частинами гумору.
Отже, завдання: кожна команда повинна розв'язати завдання і всім присутнім піднести результат для дегустації.
Завдання для синьої команди:
Швидкість течії річки
Завдання для червоної команди:
Швидкість катера за течією річки 18 км/год, а швидкість при русі озером
І десертом нашого шоу буде: математична «Панакотта»
Відгадати загадки:
1.Чисел натуральних у світі є багато.
Серед них найбільше не зможемо назвати.
А найменше знать годиться
Це звичайно…
(Одиниця)
2.У навчанні нам допомагає,
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути –
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень,
Що це наш друг і помічник…
(Підручник)
3.Десять їх. Це не багато.
Як усі їх будеш знати,
Зможеш будь-яке число
Легко записати.
Пишуться красиво й стисло.
Що це, діти? Та це ж…
(Цифри)
4.Копав Івась картоплю,
Та швидко він копав:
За кожні півгодини сім відер набирав.
Попрацював він п'ять годин,
Пішов відпочивати.
Так скільки встиг картоплі
Іванко накопати?
(Відповідь: 70 відер).
5.Число просте найменше
Згадати нам найлегше.
Є довгий хвіст у цифри
І кругла голова,
Число просте найменше –
Звичайно ж, число…….
( Два )
6.Щоб довжини виміряти,
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму,
Цей же приклад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться…..
( Лінійка)
Я дякую усім гостям, які завітали на нашу пекельну математичну кухню. І думаю, ми можемо перейти до підведення підсумків. Сподіваємося, що, спробувавши наші екзотичні блюда, ви не розчарувалися. Наше кафе закривається. Спасибі за увагу.
Наука – знайдені алмази,
Вугілля, золото і мідь,
В руках людей могутній лазер
І сотні зрошених угідь.
Наука нам допомагає
Ракети в космос запускать
І будувати всюдиходи,
Щоб грунт на Місяці вивчать.
До різних ми наук охочі.
Нехай ведуть нас до вершин,
А зараз ми сказати хочем
« Наш математиці уклін!»
Тема. « Пекельна математична кухня»
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Вправи та задачі на всі дії з натуральними числами »; розвивати кмітливість, логічне мислення, уміння міркувати; виховувати самостійність, дисциплінованість.
Обладнання: набір карток із завданнями.
Тип уроку: Урок-гра
Девіз уроку: «Є в математиці щось таке, що викликає людське захоплення»
« Пекельна математична кухня»
Доброго дня, шановні гості!
Вітаємо вас у математичній пекельній кухні! Так, вам не почулося! Адже в народі кухнею прийнято називати не тільки місце для приготування їжі. Це місце, де розробляються рецепти проектів, а саме: архітектурних, конструкторських, математичних, фізичних.
Наук на світі є багато,
Їх навіть важко полічити,
Та нам їх треба добре знати,
Щоб Всесвітом оволодіти.
Глибина і абстракції сила,
Строга логіка, виклад красивий
Математиків ваблять віки.
Проникаючи в зоряні далі,
В таємниці земної кори,
Математика всіх закликає:
« Ти міркуй, фантазуй і твори!»
Фантазувати, творити свої кулінарні шедеври сьогодні будуть червона і синя команди. Техніку приготування математичних страв контролюють мої помічники: …………………… . Дегустацію математичних блюд сьогодні проводитиме наше вельмишановне журі: (перелік членів журі).
Увага! П'ять! Чотири! Три! Два! Один! Нуль! Ми відкриваємо пекельну математичну кухню! (Презентація: слайд 1. Мелодія з кінофільму «Укращение огня»).
Увазі гостей представляємо наше меню:
І так, переходимо до приготування першої страви нашої математичної пекельної кухні!
Салат - олів'є з геометричних фігур:
Кожна команда повинна виконати завдання на картках, які запропоновані кожній групі.
Другим нашим кулінарним шедевром стане вітамінний овочевий суп:
Перед вами набір продуктів. Щоб приготувати овочевий суп – потрібно відібрати певні овочі. Овочі будуть відібрані, якщо буде розв'язано певну задачу.
Обчисли зручним способом:
Перед тим як приготувати основу страву до нас у гості завітала наша улюблена і неперевершена Маша. Вона хоче разом з вами виконати фізкультхвилинку, щоб трішки ви відпочили.
«Фізкультхвилинка».
Встало вранці ясне сонце,
Заглянуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Сіли – встали, сіли – встали.
Бачте як розвеселили.
А тепер вже час настав
Повернутись нам до справ.
Плов ідей – наступна наша страва.
Для її приготування необхідно взяти одну частину знань, дві частини витримки, приправити все трьома частинами гумору.
Отже, завдання: кожна команда повинна розв'язати завдання і всім присутнім піднести результат для дегустації.
Завдання для синьої команди:
Швидкість течії річки 3 км/год, а власна швидкість катера 18 км/год, а швидкість при русі 16км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 3 год., а проти течії 4 год.
Завдання для червоної команди:
Швидкість катера за течією річки 18 км/год, а швидкість при русі озером 15 км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 4 год., а проти течії 3 год.
І десертом нашого шоу буде: математична «Панакотта»
Відгадати загадки:
Серед них найбільше не зможемо назвати.
А найменше знать годиться
Це звичайно…
(Одиниця)
Про числа він розповідає,
Відрізки, формули, кути –
Його нам треба берегти.
Повинен знати кожен учень,
Що це наш друг і помічник…
(Підручник)
Як усі їх будеш знати,
Зможеш будь-яке число
Легко записати.
Пишуться красиво й стисло.
Що це, діти? Та це ж…
(Цифри)
Та швидко він копав:
За кожні півгодини сім відер набирав.
Попрацював він п’ять годин,
Пішов відпочивати.
Так скільки встиг картоплі
Іванко накопати?
(Відповідь: 70 відер).
Згадати нам найлегше.
Є довгий хвіст у цифри
І кругла голова,
Число просте найменше –
Звичайно ж, число…….
( Два )
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму,
Цей же приклад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться…..
( Лінійка)
Я дякую усім гостям, які завітали на нашу пекельну математичну кухню. І думаю, ми можемо перейти до підведення підсумків. Сподіваємося, що, спробувавши наші екзотичні блюда, ви не розчарувалися. Наше кафе закривається. Спасибі за увагу.
Наука – знайдені алмази,
Вугілля, золото і мідь,
В руках людей могутній лазер
І сотні зрошених угідь.
Наука нам допомагає
Ракети в космос запускать
І будувати всюдиходи,
Щоб грунт на Місяці вивчать.
До різних ми наук охочі.
Нехай ведуть нас до вершин,
А зараз ми сказати хочем
« Наш математиці уклін!»
Додаток 1
Таблиця оцінювання
Страви |
Максимальна кількість балів |
Синя кухня |
Червона кухня |
Салат - олів'є |
За кожну правильну відповідь по 1
|
|
|
«Овочевий суп» |
За кожну правильну відповідь по 2
|
|
|
« Плов ідей» |
4б
|
|
|
« Математична панакотта» |
За кожну правильну відповідь по 1
|
|
|
Разом |
|
|
|
Додаток 2
Додаток 3
Обчисли зручним способом:
3) 832-15-32; 4) 2 115 50;
5) 29 19 + 71 19; 6) 192 37 – 92 37.
Додаток 4
Завдання для синьої команди:
Швидкість течії річки 3 км/год, а власна швидкість катера 18 км/год, а швидкість при русі 16км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 3 год., а проти течії 4 год.
Завдання для червоної команди:
Швидкість катера за течією річки 18 км/год, а швидкість при русі озером 15 км/год. Який шлях пройшов катер, якщо за течією річки він ішов 4 год., а проти течії 3 год.