Позакласний захід з математики на тему: "Математика - цариця наук"

Про матеріал

Сценарій позакласного заходу на тему : "Математика- цариця наук" являє собою виступ агітбригади старшокласників "Юні математики" . Виступ призначений для перегляду учнями початкових класів.

Перегляд файлу

Виступ агітбригади

«Юні математики»

на тему: «Математика - цариця наук»

 

ХІД  ЗАХОДУ

Учитель: Шановні учні! Коли ви вперше прийшли до школи, то звернули увагу на те,що в вашому розкладі занять є багато предметів: читання, письмо, англійська та російська мови,..І один серед них –це математика, яку ви будете вивчати протягом 11 років. Дехто з Вас вже встиг полюбити цю цікаву науку, а дехто вважає її складною. Для того, щоб ви не вважали математику нудною та складною наукою ми вам пропонуємо поглянути на неї з іншого боку і зануритися в незвичний світ математичних задач, познайомитися з казковими героями, навчитися виконувати фокуси з нашим чарівником. Отже, я сподіваюсь, що після перегляду нашого виступу ви інакше будете сприймати предмет математику. Приємного перегляду!

1-й ведучий.

Увага! Увага!

Послухайте нас!

Цікаву новину

Повідати час.

2-й ведучий.

Увага! Увага!

Не слухайте мимоволі.

Тиждень науки

Відкривається в школi.

1-й ведучий.

Тиждень казковий, незвичний.

А зветься він — математичний.

Хто розум, увагу, винахідливість має,

Нехай у гостi до нас завітає.

 2-й ведучий.

А хто ще не встиг

Математику полюбити,

Ми з тим збираємось мiцно дружити.

Бо поведемо всiх по дорозi до знань:

Обчислень, задач, мiркувань.

1-й ведучий. Дiти, а ви дружите з математикою?

2-й ведучий.  Як ви думаєте, для чого вона нам потрiбна?

1-й ведучий. Послухайте iсторiю. Вона трапилася з однією дiвчинкою, яка не хотiла вчити математику.

 

Дiвчинка Оленка математики не знала.

Хоч в школi вона вчилась, та все вiдставала.

Домашні уроки не хотiла писати,

А тільки перерва, то чути:

«Галинка, дай швидше списати».

 

Не вчила таблиць, правил не вчила,

А все сміялась та хихотіла.

Не вміла додати, помножить не вміла,

Бо з математикою вона не дружила.

 

Сором було їй іти в магазин,

Бо продавці усі знали,

Що Оленка – ледача, невміла –

Навіть грошей рахувати не вміла.

 

2-й ведучий. Діти, а з вами такого не бувало?

 

1-й ведучий. Ой, хтось до нас іде в гості.

(звучить пісня Незнайки)

2-й ведучий: Діти, хто це? Незнайко, ти чому прийшов до нас? Що сталося?

Незнайко: Я почув, що у вас тут свято. Ви прославляєте науку математику. А я хочу сказати, що математика завсім не потрібна. Можна і без неї обійтися.

1-й ведучий:

Діти, а давайте зараз разом з Незнайком переконаємось, чи потрібно вчити математику чи ні.

2-й ведучий. Незнайко, уяви, що тобі терміново треба до магазину. А до магазину можна пройти навпростець або через міст. Навпростець відстань від твого будинку до магазину 30м, а через міст 20м, а потім ще 40м. Який шлях буде коротший?

Незнайко. Звичайно, що через міст, бо там дорога краща, і цікавіше йти.

1-й ведучий. Діти, а як думаєте ви?

2-й ведучий:Бачиш, Незнайку, ти помилився, бо треба було додати числа 20 і 40. І порівняти цю суму з числом 30. А додавати ти не вмієш.

2-й ведучий. Незнайку, а спробуй дати відповіді на такі питання:

Скільки ніг у карася?

Незнайко. Та, звісно , що дві, бо у мене їх також дві.

1-й ведучий. Діти, а як ви думаєте?

2-й ведучий. Скільки крил у поросяти?

Незнайко. У пташки два крила, а у поросяти чотири. Так швидше і вище можна злетіти.

1-й ведучий. Діти, а що на це ви скажете Незнайку?

2-й ведучий. Скільки лап у індика?

Незнайко. Мабуть дві.

1-й ведучий. Діти, а як би ви відповіли на це запитання?

2-й ведучий. Скільки гребенів у гусеняти?

Незнайко. Це я вже точно знаю: один гребінь.

1-й ведучий. Діти, це правда?

Знайко. Бачиш, Незнайку, весь час ти помилявся. А все тому, що не вчиш математику.

2-й ведучий.  Незнайку, то ти переконався, що математичні знання дуже всiм необхідні.

Незнайко. Не дуже я й переконався, бо на всi запитання відповідав сам. Нехай тепер діти відповідають,  а я послухаю, чи правду вони говорять.

Незнайко: Всі пам’ятають, як я був поетом? Я назбирав цілу колекцію чудових математичних віршів. Слухайте і відповідайте!

Десять яблук мав Данило,

І рум’яних, і красивих

Якщо два із них він з’їсть

То залишиться їх …(8)

 

Думає вправно твоя голова:

П’ять плюс один, ти отримуєш…(6)

 

Любить зайченя стрибать

Бо у нього лап аж …(4)

 

Два апельсини було у Юрка

Татко один ще купив для синка

Довго тепер син не вийде з квартири

Поки всі фрукти не з’їсть всі …(3)

 

1-й ведучий.  Ну що, Незнайку, побачив, що діти на всi запитання дали правильні вiдповідi, а все тому, що вони ходять в школу i вчать математику.

 

2-й ведучий: Ну що, друже, переконався, що треба вчити математику.

Незнайко. Тепер переконався. Обіцяю, що теж буду i вчити. Я буду старатися.

2-й ведучий.  Дiти, до нас знову хтось іде в гостi.

                 (Звучить музика. На сцену виходить Фокусник)

Шановні діти! А чи вмієте ви показувати фокуси?

Перше завдання,яке я вам пропоную продемонструвати називається

« Пролізь крізь аркуш»

  1. Завдання «Пролізь крізь аркуш». 


Візьміть аркуш паперу і ножиці. В цьому аркуші слід зробити такий отвір, щоб можна було через нього пролізти. 

(Скласти аркуш пополам, зробити розрізи по лінії згину, не доходячи до країв впритул, надрізати з однієї та з другої сторони, як показано на малюнку, і розтягнути утворену стрічку – отримаємо великий отвір, крізь який можна пролізти.)

 

  1. Завдання «Просунь п’ятак». 
    На аркуші паперу зробіть кружечок, який точно дорівнює розміру 2-копієчної монети, і виріжте його. Як ви гадаєте, чи можна просунути «п'ятак» крізь цю дірку? 
    (Треба вигнути папірець так, що круглий отвір витягнувся у пряму щілину; крізь цю щілину «п'я­так» проходить.

Ведучий:Дякуємо тобі чарівнику.

Ведучий: А ось ще хтось поспішає до нас. Хто це?

       (на сцені з’являється Кіт у чоботях)

Кіт у чоботях: Діти,ви вже знаєте,що математика –це не лище числа, приклади та задачі. А містить в собі математика ще й  геометричні фігури. Які фігури вам вже відомі?

А чи знали ви, що з геометричних фігур дуже легко скласти будь-яку тварину. Моє завдання: назвіть будь ласка з яких геометричних фігур складаються наші тваринки.

                                 (Звучать фанфари)

(З’являється Математика — дiвчина у розкiшній, гарнiй сукнi, а на головi — корона).

Ведучий: Хто ти? Ми не пам’ятаємо з якої ти казки?

Я — Математика, всiх наук цариця.

Я ваша вiрна помiчниця

Хоч суворою буваю,

Та усе на свiтi знаю.

Що помножить, як вiднять,

Подiлити як, додать.

У цьому всьому я лад знайду

І не дам потрапити в біду.

Нехай голос мiй далеко лине:

Вивчайте, вивчайте, вивчайте мене!

Я чула всю вашу розмову i вирішила до вас завітати. Приємно, що дiти дуже добре мене знають, i навiть сьогоднi в цьому переконався Незнайко. 

Діти, я також вам приготувала цікаві завдання. Давайте разом розгадаємо математичні загадки:


1. Чотири рівні сторони,

Є й кути – прямі вони.

Знають учні всі підряд

Цю фігуру звуть……

(квадрат)

2.Є у кола вірний друг, називається він….. (круг)

3. Ця точка горда і щаслива,

Бо роль у неї особлива: Вона куту назву дає,

Його сторін початком є.

Ця точка для кута єдина

І називається…….

(вершина)

4. По ній довго можна йти

Кінця-краю не знайти.

І початку там нема,

Бо ця лінія….(пряма)

Математика: Молодці,діти! Я сподіваюсь ,що ми переконали вас в тому ,що математика може бути веселою,цікавою.

1-й ведучий:

Все зуміли розв’язати

Про складне й просте сказати

Вміли добре рахувати

І нове в усім пізнати

Так надалі і тримати -

Математику не забувати

 

doc
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку