28 вересня о 18:00Вебінар: Формування навичок розв'язування задач із хімії засобами дистанційного навчання

Позакласний захід з німецької мови на тему "ABC-Festtag"

Про матеріал

Позакласний захід для учнів 5 класу, що вивчають німецьку мову як другу іноземну. Може бути використаний як підсумковий урок після вивчення алфавіту німецької мови. Містить різноманітні ігри та конкурси.

Перегляд файлу

Der ABC – Festtag

(Свято німецького алфавіту)

Мета: підвести підсумки роботи на початковому етапі вивчення німецької

             мови. 

Завдання:

               Освітні:        розширення кругозору тих, хто навчається.

               Розвиваючі: розвиток творчих здібностей учнів, формування

                                     готовності до комунікації, мотивації до вивчення

                                     німецької мови.

               Виховні:       розвиток інтересу до вивчення німецької мови.

Устаткування: кулі для прикраси класу, букви, різні картки для виконання

                               завдань під час конкурсів, картки з цифрами від 1 до 12,

                               картки  з буквами.

 

 

 

 

 

 

Хід заходу

Lehrer: Guten Tag! Heute haben wir ein Fest. Das ist der ABC – Festtag. Wir  

             lernen Deutsch schon zwei Monate und haben vor kurzem das ABC 

             gelernt. Jetzt sehen wir, wie ihr das getan habt. Und heute hilft mir

             Prinzessin ABC.

Prinzessin ABC: Guten Tag, liebe Kinder! Guten Tag, liebe Gäste! Ich heiße

                             Prinzessin ABC. Цього року ви почали вивчати німецьку мову

                             і дізналися про неї багато цікавого. Я запрошую вас зробити

                             захоплюючу подорож в чудову країну, яка називається

                             ABCLand“. Отже, ви готові? Тоді у дорогу.

                             В моїй країні дуже багато цікавого: німецький алфавіт,

                             граматичні правила та ще багато цікавого. Мені дуже цікаво

                            дізнатися, чого ви вже навчилися на уроках німецької мови.

                            Давайте влаштуємо змагання та дізнаємося, хто краще вивчав   

                            німецьку мову.

Lehrer: Wir haben schon 2 Mannschaften. Die erste Mannschaft heißt „Sonne“    

              und die zweite – „Lustige Freunde“. Jede Mannschaft hat ihren Kapitän.

              Das sind … und … .

              Also , beginnen wir!

Prinzessin ABC: Ми починаємо наші змагання!

 

І конкурс.     «Хто швидше збере алфавіт?»

                    (Діти отримують картки з буквами, їм потрібно якнайшвидше

                     зібрати алфавіт в правильній послідовності).

 

ІІ конкурс.     «Складіть слова»

                        Я видаю вам конверт. У ньому лежить слово, вам потрібно

                        прочитати його. (Діти відкривають конверт, але слова там

                       немає, а тільки букви). Отже, букви посварилися, ваше завдання

                        помирити їх і скласти слово.

                        Слова: Schultasche, Schulbank.

 

ІІІ конкурс.    «Змагання з абеткою»

                       Учні стають у дві шеренги. Учні, які стоять попереду,

                       отримують по шматку крейди. На спинах учнів, які стоять

                       останніми, учитель малює пальцем літеру алфавіту. Учні

                       повинні у такий же спосіб відтворити літеру на спинах тих, хто

                       стоїть попереду. Учні, які стоять першими, повинні написати цю

                       літеру на дошці.

                      Букви: T, S, B;  D, A, M.

IV конкурс.     «Конкурс капітанів»

                         Капітани повинні правильно написати зашифровані слова.

1.             

 

2.

3.

4.

5.

6.

 

 

 

                  1. Kommt vor T.

                  2. Kommt nach B.

                  3. Kommt vor I.

                  4. Kommt nach T.

                  5. Kommt vor M.

                  6. Kommt nach D.

 

1.             

 

2.

3.

4.

5.

6.

 

 

 

                   1. Kommt nach K.

                   2. Kommt vor F.

                   3. Kommt nach P.

                   4. Kommt vor O.

                   5. Kommt nach D.

                   6. Kommt nach M.

 

V конкурс.      «Tombola»

                       Кожна команда отримує картки з цифрами. Ведуча називає 

                       цифри, які переплуталися в мішку. Ваше завдання закрити 

                       правильно цифри, які були названі, і крикнути Tombola.

        3

          8

        10

        1

          12

         4

 

        5

        2

          9

       12

        6

         10

 

VI конкурс.        «Що в мішку?»

                             Кожна команда отримує мішечок з шкільними речами. Діти

                             повинні не відкриваючи його визначити, які саме речі

                             знаходяться там, та описати їх.

                             Речі: книжечка, гумка, олівець.

 

VII конкурс.      «Таємний шрифт»

                            Учні отримують зашифрований лист. Кожна буква відповідає 

                            певній цифрі. Потрібно правильно розшифрувати та записати

                            лист.

                            Листи: 

  1. 45, 23, 36, 26, 15, 41, 15, 32, 14, 15, 43, 42, 21, 13, 22.

(Wir lesen deutsch)

                            2. 45, 23, 36, 26, 15, 36, 32, 15, 32, 14, 15, 43, 42, 21, 13, 22.

                                 (Wir lernen deutsch)

                                                                Шифр

                                        1    2    3    4    5    6

                                  1   A    B   C   D    E    F

                                 2    G    H   I    J     K    L

                                 3    M   N   O   P    Q    R

                                 4    S    T    U    V   W   X

                                 5    Y    Z

Prinzessin ABC: Так, ви вже дуже багато вивчили. Я хочу вам побажати, щоб

                              ви так само старанно вчились, і тоді ми з вами обов’язково

                              ще зустрінемось. Давайте підіб’ємо підсумки нашого

                              сьогоднішнього змагання. (Підводяться підсумки конкурсів

                              та всі учасники нагороджуються Подяками).

                                                           Подяка

                                                    Дорогий друже!

                             Спасибі тобі за те, що ти не злякався труднощів і з великим

                             задоволенням почав вивчати німецьку мову. Ти вивчив букви

                            і легко можеш читати і писати, і навіть ведеш діалог з

                            друзями. Це були твої перші кроки у вивченні німецької

                           мови. Я сподіваюся, що і далі ти з таким же інтересом і

                           ретельністю будеш долати труднощі у вивченні мови. Дерзай,     

                           і в тебе все вийде!

 

                                                                                               Твій друг Алфавіт

Lehrer: Мої любі друзі! Ви всі просто молодці! Я вітаю вас. Перші

              випробування позаду. Ще багато цікавого і складного чекає на вас

              попереду, ще так багато доведеться вивчити вам на уроках німецької

              мови.

Prinzessin ABC: На сьогодні ми з вами прощаємось. Давайте всі разом  

                             скажемо Auf Wiedersehen!

 

 

1

2

3

4

5

6

1

A

B

C

D

E

F

2

G

H

I

J

K

L

3

M

N

O

P

Q

R

4

S

T

U

V

W

X

5

Y

Z

 

 

 

 


  3

  8

 10

  1

 12

  4

 

 

 

 

 

 

  5

  2

  9

 12

  6

 10

 

 

 

 

 

  L

  E

  H

  R

  E

  R

  S

  C

  H

  Ü

  L

  E

  R

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хаустова Ксенія Олександрівна
    чудова розробка, яку можна використати не тільки як позакласний захід, а й під час вивчення матеріалу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 вересня 2018
Переглядів
1548
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку