Тест «Алгоритми та їх виконавці»
1. Команда – це
а) повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії.
б) повідомлення, яке є розповідним реченням.
в) повідомлення, яке не спонукає до виконання певної дії.
г) план дій.
2. Об’єкт, здатний виконувати задані йому команди, називається
а) командиром
б) виконавцем
в) новим об’єктом
г) алгоритмом
3. Алгоритм – це
а) певна дія
б) скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до виконання поставленої задачі
в) певний план
г) об’єкт
4. Форми подання алгоритму бувають
а) візуальна і словесна
б) візуальна і графічна
в) словесна і графічна
г) графічна і звукова
5. Комп’ютерна програма
а) Скретч
б) команда
в) інструкція
г) результат
6. Меню “Файл” використовують
а) щоб створити і відкрити проект
б) щоб видалити об’єкт
в) щоб об’єкт рухався
г) щоб змінити програму
7. Для виконання команд на сцені потрібно вибрати кнопку
а) синій прапорець
б) червоний квадрат
в) зелений прапорець
г) червоний прапорець
8. Яким кольором позначені команди групи “Рух” у Скретчі
а) Червоним
б) Синім
в) Зеленим
г) Жовтим
9. Команди групи “Рух” використовують для
а) закінчення дії на сцені
б) переміщення виконавця на сцені
в) керування об’єктом
г) створення зображення на полі
10. Проект –
а) файл, створений у ОС Windows
б) файл, створений у середовищі Скретч
в) файл, переміщений у папку
г) файл, збережений на зовнішньму носії
11. Спрайтами називають
а) об’єкти, створені у графічному середовищі
б) виконавців алгоритму в середовищі Скретч
в) програму Скретч
г) ОС Windows
12. Набір команд, які може виконати виконавець, – це
а) програма
б) алгоритм
в) команда
г) система команд
Ключ до тесту
1. а (1 балів)
2. б (1 балів)
3. б (1 балів)
4. в (1 балів)
5. а (1 балів)
6. а (1 балів)
7. в (1 балів)
8. б (1 балів)
9. б (1 балів)
10. б (1 балів)
11. б (1 балів)
12. б (1 балів)