Презентація містить матеріал до уроку: емоційне та психологічне налаштування на урок, ребуси, тлумачення слів, таблиця для самостійної роботи, вправи на рефлексію, фізкульхвилинка та гімнастика для очей.
Творчість великого Кобзаря. Т. Г. Шевченко «На Великдень, на соломі»Підготувала: вчитель початкових класів Півень О. М.
Номер слайду 2
Емоційне налаштування. Помандруймо, любі діти,Ми сьогодні з вами світом,Треба тільки усміхнутись, До сусіда повернутись,Привітатись, тихо сісти,Скласти книжки, олівці. Всі ви, діти, молодці!
Номер слайду 3
Психологічне налаштування на урок. Вправа «Подорож». Сьогодні на уроці я пропоную вам здійснити подорож безмежним океаном нашої рідної України. Але подорожуючи, ми обираємо якийсь вид транспорту. Сьогодні ми поїдемо потягом. Оберіть собі вагон, в якому би ви хотіли подорожувати. Гарні знання. Гарний результат. Позитивні емоції
Номер слайду 4
Гімнастика для очей
Номер слайду 5
Розгадай ребус.
Номер слайду 6
Розгадай ребус.
Номер слайду 7
Повідомлення теми уроку. Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомство з творчістю Тараса Шевченка, його творами, які описують велике свято …
Номер слайду 8
Актуалізація знань про життєвий і творчий шлях Тараса Шевченка. Тарас Шевченко - видатний український поет, прозаїк, драматург, художник, політичний і громадський діяч. Він був людиною універсальних обдарувань та інтересів. Все його життя і творчість були присвячені українському народу. Поет мріяв про ті часи, коли його країна буде незалежною суверенною державою, коли в Україні шануватимуться мова, культура та історія народу, а люди будуть щасливими.
Номер слайду 9
Первинне сприймання учнями змісту. Читання тексту вчителем. Тарас Шевченко На Великдень, на соломі На Великдень, на соломіПроти сонця, діти Грались собі крашанками. Та й стали хвалитись Обновами. Тому к святкам З лиштвою пошили Сорочечку. А тій стьожку, Тій стрічку купили.
Номер слайду 10
Первинне сприймання учнями змісту. Читання тексту вчителем. Кому шапочку смушеву,Чобітки шкапові, Кому свитку. Одна тілько Сидить без обнови. Сиріточка, рученята Сховавши в рукава.
Номер слайду 11
Первинне сприймання учнями змісту. Читання тексту вчителем.- Мені мати куповала. — Мені батько справив. — А мені хрещена мати Лиштву вишивала. — А я в попа обідала,— Сирітка сказала.
Стіна слів. Словник. СПИС 2, у, чол., заст. Список. Стьожка — вузька смуга тканини для прикрашання. Смушевий — пошитий з хутра вівці. Шкапові — пошиті з кінської шкіри. Свитка — старовинний довгополий верхній одяг. Справити — придбати. Байгуші – жебраки.
Номер слайду 14
Читання тексту учнями. Бесіда за змістом тексту з елементами вибіркового читання. На яке свято зустрілися діти? Про що розмовляли? Якими обновами хвалилися діти? Прочитай. Чому одна дівчинка не мала обнов? Що для неї було святковим подарунком? Як автор ставиться до сироти? Які слова про це свідчать? Розіграйте вірш у класі. Визначте кількість акторів. Що вони мають робити?
Номер слайду 15
Фізкультхвилинка
Номер слайду 16
Заповніть таблицю: запишіть стислі відомості.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва творун. Автор. Жанр. Тема. Головна думка. Ставлення автора до зображеного. Мій висновок
Номер слайду 17
Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон». Сьогодні я прочитав (ла) про…Було цікаво дізнатися…Було складно…Я зрозумів(ла), що…Тепер я зможу…Я навчився(лася)…У мене вийшло…Я зміг (змогла)…
Номер слайду 18
Пояснення домашнього завдання. Знайди в бібліотеці або інтернеті твори про життя Великого Кобзаря. Склади цікаві запитання про життя Т. Г. Шевченка.