Практична робота 10. Створення програми з кнопками та написами.

Про матеріал
Ця практична робота зосереджується на створенні програми з графічним інтерфейсом користувача (GUI) за допомогою бібліотеки tkinter у мові програмування Python. Вона включає створення вікна, до якого можна додавати різні елементи, такі як кнопки, написи, поля введення тощо. Головною метою цієї роботи є навчання створювати і керувати візуальними елементами у програмах, що спрощує взаємодію користувача з програмою та робить її інтуїтивно зрозумілою. В процесі виконання практичної роботи студенти отримають навички роботи зі створенням віконних програм, що може бути корисним у подальшому розвитку в області програмування користувацьких інтерфейсів.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Практична робота №10

Тема: Створення програм з кнопками та написами.

 

Приклад написання програми:

 

Завдання 1

Створіть новий файл Python. Підключіть модуль tkinter, створіть вікно та кнопку, без властивостей. Створіть функцію та подію, щоб при натисканні на кнопку правою клавішею мишки, з'являвся напис розміщений у вікні "Завдання виконано!!!", він має бути червоного кольору, шрифт Arial розміром 15, з координатами x=65 та y=50, розміри вікна встановимо 400х300 пікселів, назва вікна «Я програмую у Python».

 

Завдання 2

Створити програму, що відображає вікно з кнопкою "Кнопка з написом". При натисканні на кнопку лівою клавішею мишки, з'являється напис "В мене все вийшло!" зеленого кольору шрифту Times розміром 30, розміщений у вікні у координатах x=85 та y=140. Параметри вікна: назва - "Проект з кнопками та написами", розмір - 500x300 пікселів. Параметри кнопки: текст - "Кнопка з написом", width - 40 пікселів, height – 2, колір тексту - жовтий, колір фону - синій, шрифт - Times розміром 20.

 

Завдання 3

Створити програму, що відображає вікно з кнопкою "Кнопка з написом2". При натисканні на цю кнопку з'являється напис "В мене знову все вийшло!" чорного кольору шрифту Cosmic розміром 40, розміщений у вікні у координатах x=100 та y=170. Параметри вікна: назва - "Проект з кнопками та написами", розмір - 500x400 пікселів. Параметри кнопки: текст - "Кнопка з написом2", width - 20 пікселів, height - 2, колір тексту - жовтий, колір фону - зелений, шрифт - Arial розміром 20.

Підказка: цього разу команду функції ми вписуємо у налаштування параметрів кнопки, а не в метод bind. ( def  change ( ) , command = change)

 

 

           Завдання 4

  Створити програму, яка відображає вікно з кнопкою "Кнопка з написом3". При натисканні на цю кнопку з'являється напис "В мене все вийшло!" оранжевого кольору шрифту Times розміром 30, розміщений у вікні у координатах x=85 та y=140. При цьому з'являється також вікно повідомлення з текстом "Увага!", "Ви натиснули на кнопку!". Параметри вікна: назва - "Проект з кнопками та написами", розмір - 500x300 пікселів. Параметри кнопки: текст - "Кнопка з написом", ширина - 20 пікселів, висота - 2 рядки тексту, колір тексту - жовтий, колір фону - синій, шрифт - Times розміром 20.

Підказка: цього разу команду функції ми вписуємо у налаштування параметрів кнопки, а не в метод bind. ( def  change ( ) , command = change)

 

 

 

zip
Додано
2 березня
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку