Сформувати розуміння циклів з параметром (for) і передумовою (while);
навчити використовувати їх у розв’язанні реальних задач;
розвивати логічне мислення та навички програмування;
підвищити рівень цифрової безпеки учнів.
Практична робота №11: Цикли з параметром і передумовою
Номер слайду 2
сформувати розуміння циклів з параметром (for) і передумовою (while);навчити використовувати їх у розв’язанні реальних задач;розвивати логічне мислення та навички програмування;підвищити рівень цифрової безпеки учнів.🎯 Мета уроку:
Номер слайду 3
Умова: Початкова ціна — 10 грн. З кожною зупинкою вона зростає на 2 грн. Вивести ціни за 10 зупинок. Задача 1. Вартість квитка
Номер слайду 4
https://wordwall.net/play/91981/841/189
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Умова: Є борг 1200грн. Щомісяця сплачують по 250 грн. Вивести кількість місяців і переплату.🔶 Задача 2. Погашення боргу
Номер слайду 7
https://wordwall.net/play/91983/134/584
Номер слайду 8
Номер слайду 9
b=1200m=0s=0while s
Номер слайду 10
"Нерівномірна зарядка телефону"📱 Телефон заряджається:до 80% — по 5% кожні 10 хвилин;після 80% — по 2% кожні 10 хвилин. Початковий заряд — 30%.🔍 Потрібно визначити:скільки часу (в хвилинах) знадобиться для повної зарядки (до 100%).🔧 Задача (зарядка телефону):
Номер слайду 11
z = 30 # початковий зарядt = 0 # час у хвилинахwhile z < 100: if z < 80: z += 5 else: z += 2 t += 10print("Повна зарядка за", t, "хв.")
Номер слайду 12
Що нового я сьогодні дізнався/дізналася про цикли?У чому була складність задачі про зарядку телефону?Чим відрізняється цикл з параметром від циклу з передумовою?Як би я застосував(ла) подібну програму в реальному житті?Чи була сьогоднішня тема для мене цікавою? Чому?Що б я хотів(ла) повторити або краще зрозуміти?✅ Рефлексія
Номер слайду 13
📝 Картка самооцінювання. Прізвище, ім’я: __________________________Дата: ___________________Показник Оцінюю себе (1–3 бали) Коментар. Я розумію, що таке цикл з передумовою ☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 Я можу пояснити, коли краще використовувати цикл з параметром, а коли — з передумовою ☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 Я самостійно (або з невеликою допомогою) розв’язав(ла) задачу ☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 Я вмію перевіряти та налагоджувати свою програму ☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 Я працював(ла) активно на уроці ☐ 1 ☐ 2 ☐ 3 Підсумок:💬 Сьогодні я зрозумів(ла), що...📌 Наступного разу я хочу...
Номер слайду 14
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА1.https://glazok.net.ua/ua/blog/gimnastika-dlya-glaz-upragneniya-dlya-profilaktiki-narusheniya-zreniya/ 2. За підручником: Інформатика: підруч. для 8 кл. закладів загальної середньої освіти / Й. Я. Ривкінд [та ін.]. — К.: Генеза, 20213.https://chatgpt.com/4.https://sites.google.com/view/inf10/%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE-%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8/python/7-%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B8-%D0%B7-%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%B8%D0%BB%D1%8 C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BC