Прізвище, ім’я ________________________________ Дата___________ Клас_____
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 4
НА ТЕМУ: Аналіз статево-вікових пірамід Японії, Китаю та Індії з метою оцінювання праце ресурсного потенціалу країн.
Завдання 1. Проаналізуйте у формі таблиці статево-вікові піраміди Японії, Китаю та Індії.
Статево-вікові піраміди країн
|
Японія, 2016 рік |
|
Китай, 2016 рік |
|
Індія, 2016 рік |
Аналіз статево-вікових пірамід країн
Аналіз даних статево-вікових пірамід |
Країни |
||
Японія |
Китай |
Індія |
|
Проаналізуйте дані статево-вікових пірамід (співвідношення населення різних вікових груп)
|
|
|
|
Тип відтворення населення |
|
|
|
Оцініть працересурсний потенціал країн на найближчі 10 років |
|
|
|
Поясніть проблеми у статево-віковій структурі кожної з зазначених країн |
|
|
|
Прогноз демографічної ситуації |
|
|
|
Завдання 2. За отриманими даними в таблиці знайдіть спільні та відмінні риси в демографічній ситуації країн, що порівнюються.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка _________