Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 11 по 20 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 21 серпня.

Практична робота "Алгоритми з розгалуженням" у Scratch

Про матеріал

Практична робота з інформатики для 7 класу по темі "Алгоритми з розгалуженням" відповідно до Програми курсу «Інформатика» для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів і змінами 2017 року (До підручника «Інформатика 7 клас») Автори: Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер,О. Г. Кузьмінська

Перегляд файлу

Урок № 14. Алгоритми з розгалуженням

 

 

 

 

 

Під час роботи дотримуйся правил поведінки за комп’ютером!!!

Завдання 1.  Створити проект, в якому було б реалізовано розв'язування такої задачі. Пес вирішив з'ясувати, чи знаєте ви таблицю множення. Для цього він кілька разів (наприклад, 5) подасть приклади на множення чисел від 1 до 10 і перевіряти вашу відповідь.

Вказівки до роботи

  1. У проекті потрібно використати дві змінні a та b, які випадковим чином потрібно надавати величини.

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/35/02.png

  1. Має бути запит щодо результату множення чисел.

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/35/03.png

  1. Після отримання відповіді потрібно здійснити перевірку відповіді на істинність (правильність). Для цього нам знадобиться конструкція Якщо-інакше. Саме тут потрібно прописати варіанти подальшого розвитку подій залежно від правильності відповіді.

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/35/04.png

 

Завдання 2. Створити проект для порівняння двох заданих чисел згідно з таким алгоритмом:

  1. Отримати два числа A і B.
  2. Знайти різницю А – B.
  3. При від'ємній різниці повідомити, що число А менше.
  4. При додатній різниці повідомити, що число А більше.
  5. Якщо різниця дорівнює 0, повідомити, що числа збігаються.

 

Завдання 3. Створити проект демонстрації роботи пристрою, що сигналізує про зниження температури відносно вказаного рівня: якщо температура нижче 8 градусів, то вмикають червону лампочку, і вимикають зелену, інакше увімкнено зелену і вимкнуто червону.

 

Завдання 4. Склади в середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являється його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менше ніж 4 об’єкти запропонованих в програмі Скретч.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
10 січня
Переглядів
1145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку