22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Практична робота:Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовщі Скретч

Про матеріал
Практична робота: Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовщі Скретч, містить конспект уроку та інструкційну картку щодо виконання роботи.
Перегляд файлу

Тема: Практична робота Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовщі Скретч.

Мета:

  •              навчальна: вдосконалити свої знання для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;
  •              розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  •              виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: застосування знань умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, інструкційна картка.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  1.               привітання;
  2.               перевірка присутніх;
  3.               перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Для початку давайте ми пригадаємо що таке алгоритм?( алгоритм це послідовність виконання дій).

Що таке алгоритм з розгалуженням?(це алгоритм у яких виконання або невиконання певної частини алгоритму залежить від результату перевірки відповідної умови)

(Вчитель з учнями розглядає таку ситуацію для кращого стимулювання учнів до виконання практичної роботи та обговоріть дії прияких кожна з умов буде виконуватися).

Приклад: Складіть блок-схему алгоритму переходу вулиці на пішохідному переході зі світлофором.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми з вами будемо виконувати практичну роботу по темі алгоритми з розгалуженням.

ІV. Застосування знань умінь та навичок

Повторення правил поведінки за комп’ютером

Робота за комп’ютером

1.Учень збирає рюкзака до школи. Перевіряє чи є  завтра фізкультура. Якщо є потрібно взяти переодягання.

Даний алгоритм зображений у вигляді блок-схеми потрібно запрограмувати виконавця у середовищі Скретч, на виконання даного алгоритму.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку

 

 

 

Перегляд файлу

Практична робота: Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовщі Скретч

Робота за комп’ютером

1.Учень збирає рюкзака до школи. Перевіряє чи є  завтра фізкультура. Якщо є потрібно взяти переодягання.

Даний алгоритм зображений у вигляді блок-схеми потрібно запрограмувати виконавця у середовищі Скретч, на виконання даного алгоритму.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
20 лютого
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку