Брейн-ринг «Знавці інформатики»

Про матеріал
Сценарій змагання між командами учнів 5-х (паралельних) класів з інформатики. Вчитель за тиждень до турніру пропонує учням паралельних класів створити команди(5-7учасників), вибрати назву своїй команді та дає домашнє завдання – повторити основні пристрої комп'ютера та правила безпеки в Інтернеті, готує необхідні матеріали. Змагання відбувається у вигляді гри Брейн-ринг, та складається з 6 конкурсів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

(для 5-х  класів)

 

 

 

 

Антонюк Марія Олексіївна

вчитель інформатики

Старокостянтинівського 

ліцею  ім.  М. С.  Рудяка

 

 

 

 

 

Старокостянтинів  2019


Брейн-ринг «Знавці інформатики»

 

Мета:

  • розвиток стійкого інтересу до інформатики, дослідницьких навичок, інформаційної культуру учнів;
  • формування творчої особистості;
  • формування уміння більш глибоко усвідомити навчальний матеріал;
  • виховання поваги до суперника,  стійкості, волі до перемоги, уважності та відповідальності, спритності;
  • повторення й закріплення основного матеріалу в нестандартній формі;
  • розширення зв'язків з іншими предметами.

Обладнання:

  •                 ноутбук;
  •                 екран;
  •                 картки з завданнями для команд;
  •                 бланки для журі;
  •                 призи.

 

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП

Вчитель за тиждень до турніру пропонує учням паралельних класів створити команди, вибрати назву своїй команді та дає домашнє завдання – повторити основні пристрої комп’ютера та правила безпеки в Інтернеті, готує необхідні матеріали:

  1.          ребуси, кросворд для конкурсів
  2.          картки з роздатковим матеріалом
  3.          презентацію до заходу

 

 

 

СЦЕНАРІЙ ТУРНІРУ

На екрані презентація, яка буде ілюструвати хід турніру.

Вчитель вітається з учнями і представляє гостей та ведучих турніру.

Ведучий 1: Доброго дня, шановні глядачі та вболівальники!

Ведучий 2: Доброго дня всім тим, хто завітав до нас.

Ведучий 1: Сьогодні ми раді вітати вас у цьому гостинному кабінеті. Хтось з великих казав: „Якщо в календарі нічого немає, а на душі негаразди, то потрібно придумати маленьке свято і відзначити його”.

Ведучий 2: І ось сьогодні у нас свято.

Ведучий 1:Інформатика — наука,

Про яку скажу вам так,

Що без неї не запустиш

Ні ракету, ні літак.

Ведучий 2: Ось включаю я комп'ютер,

Загорається екран,

Натискаю кнопку Enter

І пірнаю в океан.

Ведучий 1:Інтернету шир безмежна

У комп'ютері сидить.

Треба швидкість тут шалену,

щоб цей космос облетіть.

Ведучий 2: Кожна команда - це великий корабель, який по морях і океанах мандруватиме навколо Землі. Наші команди  під час подорожі зустрічатимуться з різноманітними труднощами.

Ведучий 1: А слідкувати за тим, як вони це роблять, а також  за винахідливістю та кмітливістю наших команд буде шановне журі:

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Привітаймо наше журі оплесками.

Ведучий 2:

Команда  5-А класу називається – ____________________

Команда  5-Б класу називається – ____________________

Команда  5-В класу називається – ____________________

Журі представлене. Учасники готові?

Ведучий 1: Впевнено розпочинаємо перший тур - конкурс „Шифрувальник”

(на екрані слайд «Шифрувальник»)

Ведучий 2: Командам за 3 хвилини необхідно розшифрувати  більше слів.

Ведучий 1: Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 1 бал.

Ведучий 2:  Увага на екран!   Час пішов.

(Команди  кожна за своїм столом на папері складають список слів.)

Ведучий 2:Ведучий 1:Час закінчився. Передайте листки.

Ведучий 2:  Починаємо  конкурс „Кросворд”.

Ведучий 1: Командам за 3 хвилини необхідно розгадати  Кросворд.  

Ведучий 2: Виграє та команда, що розгадає  більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово – 1 бал. Час пішов.

Ведучий 2:Нарешті дочекались! Найвеселіший конкурс – бліц-турнір. Правила прості – хто знає відповідь, той піднімає руку. За викрики командам знімається 1 бал. За кожну правильну відповідь ви отримаєте  1 бал.

Ведучий 1:

  1. Найбільший диск ПК (вінчестер/жорсткий)
  2. Найголовніший пристрій ПК (процесор)
  3. Пристрій для підключення до Інтернету (модем)
  4. Шкідлива програма (вірус)
  5. Пристрій для введення текстової та графічної інформації з паперу в комп’ютер (сканер)
  6. Пристрій для виведення текстової та графічної інформації на друк (принтер)
  7. Вид інтернет-шахрайства, метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачів (логінів і паролів) (фішинг)
  8. Програма для входу в інтернет (браузер)
  9. Залякування, переслідування, знущання, глузування й інші дії, які здатні налякати, принизити й іншим чином негативно впливати на людину. (булінг)
  10. Програма для створення текстових документів (WORD)
  11. Як викликати контекстне меню? (правою кнопкою)
  12. Масове розсилання кореспонденції рекламного чи іншого характеру людям, які не висловили бажання її одержувати – це …(спам)

Ведучий 2: Хто здоровим хоче буть,

Про зарядку не забудь!

Ведучий 1А зараз тур здоровя – Конкурс «Фізкультхвилинка»

Ведучий 2 –На зарядку по порядку шикуйсь!

Ведучий 1(пояснює і демонструє)

Правило проведення фізкультхвилинки: якщо названий пристрій введення інформації в комп’ютер – руки перед собою

Ведучий 2(пояснює і демонструє)

пристрій виведення – стаємо на носочки і руки вгору.

Ведучий 1: кожна правильна вправа-пристрій (виконана всією командою правильно) – 1 бал

(Ведучі по черзі називають пристрої – і одразу оцінюють результат.)

Клавіатура – введення – руки перед собою

Колонки – виведення – руки вгору

Мікрофон– введення – руки перед собою

Монітор – виведення – руки вгору

Миша – введення – – руки перед собою

Сканер – введення – руки перед собою

Принтер – виведення – руки вгору

Проектор – виведення – руки вгору

Веб-камера – введення – – руки перед собою

Ведучий 2: Молодці!

Ведучий 1: Ми з повним правом можемо перейти до наступного конкурсу.

Ведучий 2:  Конкурс «Змійка». Вам потрібно підібрати слова, щоб отримати бали. У таблицях наведені слова, пов'язані з інформатикою, причому букви слів записані «змійкою» в будь-якому напрямку по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.

Ведучий 1: Букви бери в будь-якому напрямку і слова складай без зволікання.
На екран проектуються таблиці із завданнями:

http://ped-kopilka.com.ua/upload/blogs/artikl036/1_ac9a0619f42d49264f45cb8840a9febe.jpg.jpg

Ведучий 2: І нарешті останній яскравий конкурс, будемо розгадувати ребуси.

На екрані з’являється слайд з ребусами. (мишка, колонки, сканер, сервер, булінг, мікрофон).

Ведучий 1: Хто знає відповідь, піднімає руку і отримує 3 бали для своєї команди.

Ребус 1.

 

 

 

 

Ребус 2.

 

Ребус 3.

Ребус 4.

 

 

 

 

 

Ребус 5.

 

 

 

Ребус 6.

 

Ведучий1: Прийшов час журі оголосити підсумки нашого турніру.

Слово журі.

 

 

Нагородження всіх учасників.

Вчитель: Бажаємо вам успіхів!

Дякую ведучим, членам журі, гостям.

Ведучі: До зустрічі!

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 (на екран, роздатковий матеріал)

Брейн-ринг «Знавці інформатики»

Брейн (англ. brain) — МОЗОК

РИНГ(англ. ring) — ПЛОЩАДКА ДЛЯ БОКСУ

Брейн-ринг -ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА

 

Шифрувальник

  1. Програміст
  2. Хакер
  3. Інтернет
  4. Мережа
  5. Програма
  6. Пароль
  7. Пошта
  8. Клієнт
  9. Логін

 

«Змійка»

Р

К

У

О

С

Р

 

С

Р

Е

Е

Р

В

 

Н

К

А

О

П

К

 

А

Р

О

П

Ь

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНКУРС

Команда-

5-А

Команда-

5-Б

Команда-

5-В

  1.  

Шифрувальник

 

 

 

  1.  

Кросворд

 

 

 

  1.  

Бліц-турнір

 

 

 

  1.  

Фізкультхвилинка

 

 

 

  1.  

«Змійка»

 

 

 

  1.  

Ребуси

 

 

 

 

Сума балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1

 

 

 

 

 

 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 8

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу картинки інформатика
 

 

1. Комп’ютерна програма, яка має здатність пошкоджувати, знищувати або викрадати дані на комп’ютері

2. Активний (виділеним кольором) текст, зображення  веб-сторінці, натиснення на яку викликає перехід на іншу сторінку чи іншу частину поточної сторінки.

3. Електронна «книжка», де містяться різна інформація.

4. Комп’ютер, що надає послуги іншим комп’ютерам (клієнтам)

5. Програма для перегляду веб-сайтів

6. Ім’я облікового запису користувача, яке вказується при реєстрації на кожному сервісі

7. Пристрій для підключення до Інтернету

8. Програма для спілкування

 

1

 

docx
Додано
21 лютого 2019
Переглядів
1381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку