Практична робота "Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Проект «Анкетування»"

Про матеріал
Створення проекту «Тестування» Завдання. Створи проект, у якому потрібно створити тестування про будову ПК. у середовищі програмування Scratch. 1.Створюємо спрайтів для проекту 2.Елементи ПК- це фотоспрайт, який змінюється при зміні питань. В цей спрайт, а саме в вкладу образи ми додаємо фотографії (Фото для тестів ми самі шукаємо в мережі Інтернет). 3. Спрайт 1(Рудий кіт)- це спрайт, який перевіряє тест і говорить чи ви правильно його пройшли чи ні. Створюємо за допомогою команд 3 змінні, а саме random (можливо rand- ця змінна вибирає випадкове число і відповідно випадкове питання), змінну Бали (лічильник який рахує кількість правильних балів), Номер (перевіряє чи відповідає картинка відповіді). Створюємо список відповідів за допомогою команди «Створити список». Відповіді повинні розташовуватися в списку в такому порядку як і при додаванні в спрайт (Наприклад 2 фото –Це оперативна пам'ять ПК так в спрайті Рудого кота її також потрібно додавати другою командою).
Перегляд файлу

 

 

C:\Users\ProMa_000\Desktop\1385086928_desktop_computer.png 

 

 

 

 

 

 

 

Створення проекту «Тестування»

Завдання. Створи проект, у якому потрібно створити тестування про будову ПК.


1.Створюємо спрайтів для проекту (у мене їх вийшло 3 шт.)

 

2.Елементи ПК- це фотоспрайт, який змінюється при зміні питань. В цей спрайт, а саме в вкладу образи ми додаємо фотографії (Фото для тестів ми самі шукаємо в мережі Інтернет). Повинно вийти приблизно так

3. Спрайт 1(Рудий кіт)- це спрайт, який перевіряє тест і говорить чи ви правильно його пройшли чи ні.

Створюємо за допомогою команд

 3 змінні, а саме random (можливо rand- ця змінна вибирає випадкове число і відповідно випадкове питання), змінну Бали (лічильник який рахує кількість правильних балів), Номер (перевіряє чи відповідає картинка відповіді).

Створюємо список відповідів за допомогою команди «Створити список». Відповіді повинні розташовуватися в списку в такому порядку як і при додаванні в спрайт (Наприклад 2 фото –Це оперативна пам'ять ПК так в спрайті Рудого кота її також потрібно додавати другою командою).

 

4. Для виконавця додаємо команди:

Тепер наш виконавець перевіряє фото і відповідь.

 

 

5.Тепер для фото додаємо подію і команду.

 

 

 

При потребі замінюємо правильні відповіді і виводимо результат на екран. Рамка показує місце розташування фото і на наш проект не впливає.

Таким чином можна створити тести на різні теми.

Бажаю успіхів!

 

docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
3071
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку