У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 9 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Як наочно подати числові дані за допомогою діаграм. Як створити діаграму в середовищі табличного процесора. Як «читати» діаграму, побудовану на основі даних таблиці
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Табличний процесор. Під час вивчення теми моделювання на сторінках підручника тобі траплялось зображення фонтана та паркових споруд дендрологічного парку «Софіївка». Дізнавшись з Інтернету про історію парку та переглянувши інші фото, ти хочеш запропонувати здійснити по завершенню навчального року подорож класом до цього парку. Але для здійснення подорожі потрібно розрахувати її кошторис. Для поїздки можна використати шкільний автобус, сплативши при цьому лише вартість пального з розрахунку: автобус шкільний «Іван» на 100 км витрачає 23 л дизпалива. Визначити відстань від місця проживання до парку можна за допомогою онлайн-карти. За допомогою цієї ж карти можна прокласти маршрут для водія. Задача 1. Екскурсія до Софіївки
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Табличний процесор. Кошторис, крім витрат на транспорт, складається з вартості вхідних квитків та додаткових витрат: замовлення екскурсії, катання на човні тощо. Для переконливості своїх пропозицій ти хочеш здійснити розрахунки за допомогою електронної таблиці, а саму пропозицію переслати електронною поштою класному керівникові. Сплануй розв’язування завдання. Задача 1. Екскурсія до Софіївки
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Табличний процесор. На уроках тобі доводилось виконувати завдання — розрахунок вартості деяких комунальних послуг. Але комунальні послуги розраховуються по-різному в різних містах і селах. Дізнайся у батьків, які комунальні платежі сплачують батьки щомісяця за будинок чи квартиру, де ти проживаєш, за якими розцінками та параметрами здійснюється їх обрахунок. Допоможи батькам автоматизувати такі підрахунки. Завдяки виконанню завдання ти дізнаєшся більше про сімейний бюджет, а можливо, станеш більш ощадливим. Задача 2. Домашній калькулятор
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Табличний процесор. Ви з друзями вирішили виготовити для шкільного ярмарку ляльку-мотанку. Для цього потрібно знайти в Інтернеті інструкцію щодо добору матеріалів і порядку пошиття іграшки (наприклад, https://sites.google.com/site/lalkamotanka2013/ekonomicne-obgruntuvanna-sobivartosti-virobu), визначити необхідні матеріали та розрахувати вартість матеріалу для пошиття іграшки (див. табл.). Проведи необхідні розрахунки, побудуй діаграму витрат і підготуй повідомлення про отримані результати для відправлення електронною поштою. Задача 3. Лялька-мотанка
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Табличний процесор. Задача 3. Лялька-мотанка. Економічне обґрунтування собівартості виробу. Визначення витрат на матеріали:{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}№Назва матеріалу. Витратиматеріалу. Вартістьматеріалів1 Бязь для ляльки0,50x10 грн5 грн2 Тканина для сорочки0,30x50 грн15 грн3 Тканина на спідницю0,20x20 грн2 грн4 Нитки швейні10x0,2 грн0,02 грн5 Нитки муліне 3 грн6 Стрічки 3 грн7 Бісер 3 грн8 Нитки в’язальні 0,2 грн Разом 31,22 грн