Практична робота. Складання програм з використанням графічних даних

Про матеріал
Як у мові програмування створюють полотно для малювання? Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas? Як додавати малюнки та підписи до малюнків?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як у мові програмування створюють полотно для малювання. Які геометричні примітиви можна створювати за допомогою модуля Canvas. Як додавати малюнки та підписи до малюнків

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовища програмування. Складання програм з використанням графічних даних. Практична робота

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Створення полотна для малювання. Розмір полотна. Width. Height

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Геометричні примітиви{5 FD0 F851-EC5 A-4 D38-B0 AD-8093 EC10 F338}лініяline(x1,y1,x2,y2)прямокутникrectangle(x1,y1,x2,y2)многокутникpolygon(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)ламанаpolyline(x1,y1,x2,y2,x3,y3)еліпсoval(x1,y1,x2,y2)дугаarc(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)Створення зображень на полотні викликається методом:<Ім’я_об’єкту_полотно>. create_ <об’єкт>Об’єкти можуть мати параметри: fill — колір заливки, dash — тип заливки, width — ширина лінії та інші

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Повторити §19; Завдання 6-10 с.189-190 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Модуль tkinter, створення полотна, геометричні примітиви, додавання малюнків і підписів, властивість anchor

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Складання програм з використанням графічних даних

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Складання програм з використанням графічних даних. Завдання_6_150,100150,100100,7550,150250,200150,150250,150

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Складання програм з використанням графічних даних. Завдання_6_1

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Складання програм з використанням графічних даних

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Складання програм з використанням графічних даних. Завдання_7

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку