Номер слайду 5
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Геометричні примітиви{5 FD0 F851-EC5 A-4 D38-B0 AD-8093 EC10 F338}лініяline(x1,y1,x2,y2)прямокутникrectangle(x1,y1,x2,y2)многокутникpolygon(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)ламанаpolyline(x1,y1,x2,y2,x3,y3)еліпсoval(x1,y1,x2,y2)дугаarc(x1,y1,x2,y2,x3,y3,x4,y4)Створення зображень на полотні викликається методом:<Ім’я_об’єкту_полотно>. create_ <об’єкт>Об’єкти можуть мати параметри: fill — колір заливки, dash — тип заливки, width — ширина лінії та інші