Практична робота "Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Scratch"

Про матеріал
Практичну роботу розроблено відповідно до нової програми. Завдання розраховане для виконання в програмі Scratch, включає роботу зі змінними.
Перегляд файлу

Створіть проект до задачі:

Кіт Васька зневірився піймати мишу та вирішив поставити пастку з сигналізацією, лазерні промені якої мають форму павутиння, яке захищає кекс, що знаходиться всередині.

Кекс

 

Коли натиснуто прапорець: ховається, переміщується в х=-50, у=-90.

Коли отримує повідомлення «Їжа»: показується

 

Миша

 

Коли натиснуто прапорець: ховається, переміщується в х=185, у=-100.

Коли отримує повідомлення «Їжа»: показується; завжди ковзає за випадковими координатами х=-130/250, у=-150/0. Якщо доторкається до павутиння, то оповіщає про те, що вона попалася, каже: «Ой!» та зупиняється.

 

Кіт

 

Коли натиснуто прапорець: очищує сцену; показується в х=-50, у=-90; каже: «Сьогодні я точно упіймаю мишу!», потім опускає олівець та малює павутину за зразком:

Після малювання піднімає олівець; говорить: «Тепер сховаюся»; оповіщає «Їжа» та ховається.

Коли отримує повідомлення «Попалася»: чекає 1 с., показується та говорить: «Ха-ха! Попалася!».

 

 

 


Розв’язок до завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Роєва Наталя Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
2912
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку