Практична робота "Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням"

Про матеріал
Практична робота "Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням" робота в середовищі програмування Скретч.
Перегляд файлу

Практична робота №4

 

Тема:  Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням

 

Завдання 1.  Алгоритмічна структура розгалуження

   Використовуючи інструменти графічного редактора для поданих фрагментів програм, що містять структуру розгалуження і реалізовані в середовищі Скретч, складіть графічні схеми алгоритмів

 

 

 

 

                               Малюнок 1                                                                        Малюнок 2

 

 

 

 

 

 

 

 

Малюнок 3

 

  1. У графічному редакторі створіть файл Схеми.jpg.
  2. Розгляньте команду на малюнку 1. Виділіть умову та наслідок.
  3. Створіть шаблон схеми алгоритмічної структури, що відповідає малюнку 1. Використайте для умови фігуру Ромб, для команди – Прямокутник, для побудови ліній – інструмент Лінія.
  4. Розмістіть текст умови та команди, які слід виконати, у побудованій схемі (див. Зразок).

                                                                Зразок:

 

 

 

 

  1. Виконайте дії 2-4 для малюнка 2.
  2. Виконайте дії 2-4 для малюнка 3.
  3. Збережіть проект з іменем Схема_Прізвище на Робочому столі.
  4. Покажіть виконане завдання вчителю.

Завдання 2.  Ліс

   Доповніть програму виконавця Заєць проекту Ліс так, щоб  виростало деревце на тому місці траєкторії його довільного руху по сцені, де Заяць доторкатиметься до зрубаного пенька

  1. Відкрийте файл Ліс, що міститься в папці Алгоритми з повторенням і розгалуженням в Мої документи (або Документи). Із поданого набору команд складіть програму, за якою виконавець Заєць буде рухатись по сцені за довільною траєкторією.
  2. Перевірте, який із запропонованих фрагментів програми реалізовуватиме структуру розгалуження «якщо торкається Зайця, то змінити образ об’єкта Пеньок 1 на образ Дерево», та використайте його у проекті для виконавця Пеньок 1.

 

  1. Продублюйте програму Пеньок 1 для Пеньок 2 та Пеньок 3.
  2. Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідає складена програма завданню. Зупиніть виконання програми.
  3. Збережіть проект з іменем Ліс_Прізвище на Робочому столі.
  4. Покажіть виконане завдання вчителю.

Завдання 3.  Географія

   Складіть проект, у якому при наведенні виконавця на фрагмент карти України з’являється повідомлення про назву відповідної області.

  1. Відкрийте файл Карта, що міститься в папці Алгоритми з повторенням і розгалуженням в Мої документи (або Документи). Переконайтесь, що на сцені розташована карта України, у якій усі області розфарбовано різними кольорами. Відновіть в пам’яті назву кожної області України. Якщо у вас є сумнів, скористайтеся підказкою – файлом Карта України.jpg, який збережений у папці Алгоритми та виконавці.
  2. Доберіть команди та умови Скретч, які будуть реалізувати фрагмент алгоритму, поданий для Чернігівської області.

 

  1. Доповніть програму командами визначення назви інших трьох областей України, які ви хотіли би відвідати влітку.
  2. Додайте до програми команди так, щоб виконання програми зупинялось натисненням клавіші Пропуск на клавіатурі.
  3. Збережіть проект з іменем Карта_Прізвище на Робочому столі.
  4. Покажіть виконане завдання вчителю.

Завдання 4.  Привід-дослідник

   Складіть проект, у якому виконавець Привид рухається по сцені за вказівником миші та промовляє слово «пляж» або «море»

  1. Відкрийте файл Привід-дослідник, що міститься в папці Алгоритми з повторенням і розгалуженням в Мої документи (або Документи). Із поданого набору команд складіть програму, за якою виконавець рухатиметься по сцені за вказівником миші.
  2. Із поданих фрагментів програм оберіть фрагмент, який реалізовуватиме структуру розгалуження «якщо торкається піску, то говорити «пляж», інакше говорити «море»».
  3. Покажіть виконане завдання вчителю.

 

  1. Об’єднайте обидва фрагменти в одну програму та перевірте, чи відповідає вона завданню.
  2. Збережіть проект з іменем Привид-дослідник_Прізвище на Робочому столі.
  3. Покажіть виконане завдання вчителю.

 

docx
Додано
2 травня 2020
Переглядів
1737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку