10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Практична робота Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних

Про матеріал

Цілі:

 навчальна: сформувати практичні навички роботи з графічними компонентами, додавання зображення на форму, використання піктографічних кнопок для розробки зручного наочного інтерфейсу; формувати навички самостійної роботи, вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях при роботі за комп'ютером.

 розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;

 виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як у середовищі програмування побудувати зображення. Як використовувати малюнки, збережені на зовнішніх носіях та створюють зображення. Як будують зображення в середовищі програмування. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних

Номер слайду 6

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 13 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені на зовнішніх носіях, та створюють зображення;як будують зображення в середовищі програмування Lazarus

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Виконати завдання §28; повтор. §27 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Перевірити і заповнити словничок Компонент Additional, властивості Shape, Style, Canvas Створити власну об’єктно-орієнтовану програму з графічним відображенням даних. Надіслати роботу вчителю через електронну пошту ([email protected])

Номер слайду 8

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. РУХ

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. РЕДАКТОР

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Рух (24 бали)Завдання 2. Графічний Редактор (24 бали)Завдання 3. Креслення деталі (20 балів)Завдання 4. Бульбашкова діаграма (22 бали)

Номер слайду 12

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
2.0
Загальна:
2.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Глоба Людмила
    Проект "Рух" неможливо закрити звичайними методами ОСі. Що це за фігня така? Тільки через диспетчер задач... В топку.
    Загальна:
    2.0
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    2.0
zip
Додано
7 травня
Переглядів
114
Оцінка розробки
2.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку