Урок №26 Практична робота 7 |
|
Урок 26. Практична робота 7. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Мета: розгляд різновидів повідомлень та варіантів їх створення у програмному середовищі Lazarus;
формування ключових компетентностей:
Предметні ІКТ-компетентності учнів виявляються в:
Матеріали та обладнання: стенди, плакати, електронні демонстраційні програми, виконані в електронному середовищі Lazarus, презентації.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Самостійна робота
№ |
Програмний запис |
Пояснення до виконання запису |
1 |
Form1.Color:=clRed; |
Змінює колір форми зі встановленого на червоний |
2 |
Form1. Height:=Form1. Height*2; |
Збільшення висоти форми удвічі (у пікселях) |
3 |
Form1.Width:=Form1. Width+100; |
Збільшення ширини форми на 100 пікселів |
4 |
Form1.Left:=500; |
Відступ форми з лівої сторони на 500 пікселів |
5 |
Form1. Caption:=‘Привіт світ програмування!’; |
Замінити початкову назву форми на «Привіт, світ програмування!» |
Заповніть пропуски
Мова програмування – це мова, яку використовують ____________________________, призначених для виконання ________________.
Складові мови програмування:_______________________________________________
Середовище розробки програм Lazarus складається з:
____________________________________________________________________________________________
З будь-якою подією, яка може відбутися з формою, можна пов’язати фрагмент програми, який буде виконуватися одразу після настання цієї події. Такий фрагмент програми називають ______________. __________________, пов’язаний з певним об’єктом, називають _________________ цього об’єкта.
Середовище Lazarus за замовчуванням оформлює ______________________ як ________________. ______________ - це окремо виділена частина програми, яка має своє ім’я і яку можна за цим іменем запустити на виконання.
Команди _________________ записуються між двома словами _____________________
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
15 ЯКОСТЕЙ, ЯКІ ВІДРІЗНЯЮТЬ ПРОГРАМІСТА
ІV. Формування вмінь та навичок
Практична робота 7. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 169-170
V. Підсумки уроку
Рефлексія
VI. Домашнє завдання
Повторити § 5.1-5.2 виконати завдання ст. 169-170
VII. Оцінювання роботи учнів
Куришко С.В. © |
1 |