Практична робота. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Про матеріал
Мета: розгляд різновидів повідомлень та варіантів їх створення у програмному середовищі Lazarus; формування ключових компетентностей:  математична: генерувати різні способи розв’язування проблеми, уміння аналізувати;  здоров’язбережувальна: знати правила безпечної роботи з комп’ютером, учитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі;  інформаційно-комунікаційна: уміння раціонально використовувати комп’ютер для пошуку та опрацювання інформації.
Перегляд файлу

code, coding, html, programming, web icon Урок №26 Практична робота 7

 

Урок 26. Практична робота 7. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Мета: розгляд різновидів повідомлень та варіантів їх створення у програмному середовищі Lazarus;

формування ключових компетентностей:

  • математична: генерувати різні способи розв’язування проблеми, уміння аналізувати;
  • здоров’язбережувальна: знати правила безпечної роботи з комп’ютером, учитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі;
  • інформаційно-комунікаційна: уміння раціонально використовувати комп’ютер для пошуку та опрацювання інформації.

Предметні ІКТ-компетентності учнів виявляються в:

  • розумінні ролі інформатики та ІКТ у сучасному суспільстві, наукових основ інформатики, фундаментальних понять створення й опрацювання повідомлень, принципів побудови й функціонування засобів ІКТ;
  • умінні аналізувати прості інформаційні процеси в живій природі, суспільстві та техніці, будувати інформаційні моделі об’єктів і процесів;
  • умінні безпечно працювати з комп’ютерним і комунікаційним обладнанням, використовувати засоби захисту даних;
  • здатності раціонально використовувати комп’ютери, мережеві технології та програмні середовища для розв’язування навчальних і життєвих задач, пов’язаних із пошуком, зберіганням, опрацюванням і передаванням відомостей.

Матеріали та обладнання: стенди, плакати, електронні демонстраційні програми, виконані в електронному середовищі Lazarus, презентації.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Самостійна робота

Програмний запис

Пояснення до виконання запису

1

Form1.Color:=clRed;

Змінює колір форми зі встановленого на червоний

2

Form1.

Height:=Form1.

Height*2;

Збільшення висоти форми удвічі (у пікселях)

3

Form1.Width:=Form1.

Width+100;

Збільшення ширини форми на 100 пікселів

4

Form1.Left:=500;

Відступ форми з лівої сторони на 500 пікселів

5

Form1.

Caption:=‘Привіт світ

програмування!’;

Замінити початкову назву форми на «Привіт, світ програмування!»

 

Заповніть пропуски

 Мова програмування – це мова, яку використовують ____________________________, призначених для виконання ________________.

Складові мови програмування:_______________________________________________

Середовище розробки програм Lazarus складається з:

____________________________________________________________________________________________

З будь-якою подією, яка може відбутися з формою, можна пов’язати фрагмент програми, який буде виконуватися одразу після настання цієї події. Такий фрагмент програми називають ______________. __________________, пов’язаний з певним об’єктом, називають _________________ цього об’єкта.

Середовище Lazarus за замовчуванням оформлює ______________________ як ________________. ______________ - це окремо виділена частина програми, яка має своє ім’я і яку можна за цим іменем запустити на виконання.

Команди _________________ записуються між двома словами _____________________

 

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

15 ЯКОСТЕЙ, ЯКІ ВІДРІЗНЯЮТЬ ПРОГРАМІСТА

  1. Сильні технічні навички.
  2. Готовність до навчання.
  3. Навички налагодження.
  4. Уміння працювати в будь-якій обстановці.
  5. Здатність розв’язувати виникаючі проблеми.
  6. Захопленість роботою.
  7. Стресостійкість.
  8. Навички спілкування з людьми.
  9. Лінь.
  10. Розуміння бізнес-процесів.
  11. Уміння планувати.
  12. Уміння переборювати невдачі.
  13. Уміння працювати в команді.
  14. Готовність до досліджень.
  15. Дотримання термінів.

ІV. Формування вмінь та навичок

Практична робота 7. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 169-170

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

V. Підсумки уроку

Рефлексія

VI. Домашнє завдання

Повторити § 5.1-5.2 виконати завдання ст. 169-170

VII. Оцінювання роботи учнів

Куришко С.В. ©E:\Робота\Вчитель Інформатики\~~~Сайт~~~\teach-inf.at.ua\FTP\krfb_6465.png 

1

 

docx
Додано
21 серпня 2020
Переглядів
623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку