Практична робота 5 клас
Тема: Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням в середовищі Scratch
Завдання:
-
Скласти проект, що демонструє правила, за якими слід переходити дорогу;
-
Скласти проект, що малює геометричні фігури ( квадрат, прямокутник , трикутник)
Обладнання : ПК № ; Scratch.
Хід роботи
-
Інструктаж з ТБ прослухав ( підпис)
-
практична частина :
-
ПРОЕКТ «Правила дорожнього руху»
Запускаємо програму Scratch.
-
Для реалізації даного проекту необхідно намалювати новий об’єкт, що можна зробити за допомогою вбудованого графічного редактора.
-
Натискаємо на кнопку
-
Малюємо невелику дорожню зебру білого кольору (це можна зробити за допомогою інструменту Прямокутник) та натискаємо Гаразд.
-
Далі необхідно змінити фон сцени.
-
Активувати її подвійним клацання ЛКМ.
-
Натиснути вкладку Фони, потім Імпортувати. Із папки Outdoors вибрати файл night-city-with-… та підтвердити свій вибір за допомогою кнопки Гаразд.
-
Розмістити Об’єкт 1 (кота) і Об’єкт 2 (зебру) на сцені відповідно до малюнка (за допомогою їхнього перетягування ЛКМ)
-
Створюємо алгоритм з розгалуженням для Об’єкта 1 (кота).
-
Активуємо його (натискаємо на ньому ЛКМ).
-
Обираємо необхідні команди, щоб утворити поданий скрипт.
-
Перевіряємо правильність виконання алгоритму, натискаючи багаторазово клавішу Пробіл.
Додаткове завдання. Намалюйте та додайте до проекту третій спрайт у вбудованому графічному редакторі – світлофор та розташуйте його біля зебри. Відредагуйте скрипт таким чином, щоб спрайт (кіт) доторкаючись до світлофора видавав повідомлення: “Можна перейти тільки на зелений”.
-
Проект « Геометричні фігури»
Створити програму, по якій виконавець намалює на сцені довільний трикутник, квадрат , прямокутник