Практична робота «Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням в середовищі Scratch»

Про матеріал
Метою практичної робота є закріплення знань, умінь та навичок за темою «Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням в середовищі Scratch»
Перегляд файлу

Практична робота 5 клас

Тема: Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та повторенням в середовищі Scratch

          Завдання:

  1. Скласти проект, що демонструє правила, за якими слід переходити дорогу;
  2. Скласти проект, що малює геометричні фігури ( квадрат, прямокутник , трикутник)

Обладнання : ПК №  ; Scratch.

Хід роботи

  1. Інструктаж з ТБ прослухав ( підпис)
  2. практична частина :
  1. ПРОЕКТ «Правила дорожнього руху»

      Запускаємо програму Scratch.

  1. C:\Users\Dj Максим\Desktop\Scratch семінар\практичні Scratch семінар\графіка до практичних\9.1.jpgДля реалізації даного проекту необхідно намалювати новий об’єкт, що можна зробити за допомогою вбудованого графічного редактора.
    1. Натискаємо на кнопку  

 

 

  1. Малюємо невелику дорожню зебру білого кольору (це можна зробити за допомогою інструменту Прямокутник) та натискаємо Гаразд.

C:\Users\Dj Максим\Desktop\Scratch семінар\практичні Scratch семінар\графіка до практичних\9.2.jpg

  1. Далі необхідно змінити фон сцени.
    1. Активувати її подвійним клацання ЛКМ.
    2. Натиснути вкладку Фони, потім Імпортувати. Із папки Outdoors вибрати файл  night-city-with-… та підтвердити свій вибір за допомогою кнопки Гаразд.

C:\Users\Dj Максим\Desktop\Scratch семінар\практичні Scratch семінар\графіка до практичних\9.3.jpg

  1. Розмістити Об’єкт 1 (кота) і Об’єкт 2 (зебру) на сцені відповідно до малюнка (за допомогою їхнього перетягування ЛКМ)

C:\Users\Dj Максим\Desktop\Scratch семінар\практичні Scratch семінар\графіка до практичних\9.4.jpg

  1. Створюємо алгоритм з розгалуженням для Об’єкта 1 (кота).
    1. Активуємо його (натискаємо на ньому ЛКМ).
    2. Обираємо необхідні команди, щоб утворити поданий скрипт.

C:\Users\Dj Максим\Desktop\Scratch семінар\практичні Scratch семінар\графіка до практичних\9.5.jpg

  1. Перевіряємо правильність виконання алгоритму, натискаючи багаторазово клавішу Пробіл.

     Додаткове завдання. Намалюйте та додайте до проекту третій спрайт у вбудованому графічному редакторі – світлофор та розташуйте його біля зебри. Відредагуйте скрипт таким чином, щоб спрайт (кіт) доторкаючись до світлофора видавав повідомлення: “Можна перейти тільки на зелений”.

C:\Users\Dj Максим\Desktop\Scratch семінар\практичні Scratch семінар\графіка до практичних\9.6.jpg

  1. Проект « Геометричні фігури»

Створити програму, по якій виконавець намалює на  сцені довільний    трикутник, квадрат , прямокутник

C:\Users\Учитель\Desktop\геом. фігури.jpg

 

docx
Додано
26 лютого 2020
Переглядів
3480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку