Дата
Класна робота
Визначення форм поведінки тварин за описом
Мета: ознайомитися з особливостями форм поведінки тварин і навчитися їх розрізняти.
Хід роботи
1. Впишіть у таблицю назву форми поведінки, яка відповідає опису.
Опис поведінки |
Форма поведінки |
Собака гавкає на людей або тварин, які проходять повз двір, у якому він живе. |
|
Бджоли протягом літа збирають нектар і перетворюють його на мед, який накопичують у стільниках. |
|
Шпак приносить до свого гнізда комах і годує ними своїх пташенят. |
|
Півень настовбурчує свій хвіст і походжає перед курками. |
|
2. Заповніть таблицю.
Форма поведінки тварин |
Характерні ознаки форми поведінки |
Харчова поведінка |
|
Шлюбна поведінка |
|
Територіальна поведінка |
|
Батьківська поведінка |
|
3. Запитання для самоконтролю
1. Що таке поведінка тварин?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Наведіть приклади проявів поведінки тварин.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Назвіть основні форми поведінки тварин.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Наведіть приклади галузей діяльності людини, де використовуються знання поведінки тварин.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Назвіть типи поведінкових реакцій.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Яке значення поведінки у житті тварин?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ВИСНОВОК: у цій роботі я навчився
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|