Практична робота з інформатики

Про матеріал
Практична робота №5 у середовищі Скретч. Тема "Створення програмних об'єктів."
Перегляд файлу

Практична робота №5

 

ПІБ                                                            Клас 6 - _______

 

 Вчитель Околіта М. В.                                                                      Оцінка          

 

Тема: Створення програмних об'єктів.

Мета:

навчальна: повторити основні поняття мови програмування; повторити поняття об’єкта, структури вікна Скретч.

розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;

виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Програмне забезпечення: Скретч.

 

Хід роботи:

Завдання. Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.

 

  1. Запустіть Скретч.
  2. Додайте об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Мурчик, установіть початкове положення в лівому нижньому куті Сцени, приховайте зображення.
  3. Додайте об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Барбос, установіть початкове положення в правому нижньому куті Сцени. При необхідності розверніть Барбоса в напрямку ліворуч (-90), оберіть відповідний стиль обертання. Приховайте зображення.
  4. Створіть для Мурчика скрипт за наведеним зразком.



  1. Створіть для Барбоса скрипт за наведеним зразком.


 

  1. Виберіть область Сцена та вкладка Тло. Оберіть тло Сцени party.
  2. Виконайте проект.
  3. Збережіть проект у своїй папці з іменем Вправа 1.

 

 

Запитання для захисту практичної роботи.

1. Що таке програмний об'єкт?

 


 


 


 

 

 

Висновок:

 


 


 


 


 


 

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
936
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку