Практична робота №5
ПІБ Клас 6 - _______
Вчитель Околіта М. В. Оцінка
Тема: Створення програмних об'єктів.
Мета:
навчальна: повторити основні поняття мови програмування; повторити поняття об’єкта, структури вікна Скретч.
розвивальна: дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
Програмне забезпечення: Скретч.
Хід роботи:
Завдання. Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.
-
Запустіть Скретч.
-
Додайте об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Мурчик, установіть початкове положення в лівому нижньому куті Сцени, приховайте зображення.
-
Додайте об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя – Барбос, установіть початкове положення в правому нижньому куті Сцени. При необхідності розверніть Барбоса в напрямку ліворуч (-90), оберіть відповідний стиль обертання. Приховайте зображення.
-
Створіть для Мурчика скрипт за наведеним зразком.
-
Створіть для Барбоса скрипт за наведеним зразком.
-
Виберіть область Сцена та вкладка Тло. Оберіть тло Сцени – party.
-
Виконайте проект.
-
Збережіть проект у своїй папці з іменем Вправа 1.
Запитання для захисту практичної роботи.
1. Що таке програмний об'єкт?
Висновок: