Практична робота з предмету "Технології" до навчального модуля
"Комп’ютерне проєктування" для 10 класу
Тема: Створення твердотілих об’єктів в програмі КОМПАС-3D.
Навчальна мета: навчити учнів практично застосовувати знання зі створення твердотілих об’єктів в програмі КОМПАС-3D та підготувати їх до подальшого використання набутих знань в практичній діяльності.
Розвивальна мета: розвиток пізнавальних інтересів, уміння запам’ятовувати.
Виховна мета: виховання уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: урок практичного застосування знань і вмінь.
Обладнання: ПК, КОМПАС-3D, розробка практичної роботи.
Хід роботи
І. Організаційний момент.
ІІ. Етап орієнтації.
Створення твердотілих об’єктів в програмі КОМПАС-3D.
ІІІ. Етап навчальної діяльності.
Виконання практичної роботи згідно інструкції.
Малюнок 1
Малюнок 2
Малюнок 3
Малюнок 4
IV. Контрольно-оцінювальний етап.
V. Домашнє завдання.
Виконати створення твердотілих об’єктів в програмі КОМПАС-3D згідно додатку 1.
ДОДАТОК 1
Ваш номер за списком – це ваш № варіанта.
№ варіанта |
Прямокутник |
Операція видавлювання |
|
Висота |
Ширина |
Відстань |
|
|
21 |
51 |
31 |
|
22 |
52 |
32 |
|
23 |
53 |
33 |
|
24 |
54 |
34 |
|
25 |
55 |
35 |
|
26 |
56 |
36 |
|
27 |
57 |
37 |
|
28 |
58 |
38 |
|
29 |
59 |
39 |
|
30 |
60 |
40 |
|
31 |
61 |
41 |
|
32 |
62 |
42 |
|
33 |
63 |
43 |
|
34 |
64 |
44 |
|
35 |
65 |
45 |
|
36 |
66 |
46 |
|
37 |
67 |
47 |
|
38 |
68 |
48 |
|
39 |
69 |
49 |
|
40 |
70 |
50 |
|
41 |
71 |
51 |
|
42 |
72 |
52 |
|
43 |
73 |
53 |
|
44 |
74 |
54 |
|
45 |
75 |
55 |
|
46 |
76 |
56 |
|
47 |
77 |
57 |
|
48 |
78 |
58 |
|
49 |
79 |
59 |
|
50 |
80 |
60 |