Практична робота з предмету "Технології" до навчального модуля
"Комп’ютерне проєктування" для 10 класу
Тема: Візуалізація тривимірних моделей в програмі КОМПАС-3D.
Навчальна мета: навчити учнів практично застосовувати знання з візуалізації тривимірних моделей в програмі КОМПАС-3D та підготувати їх до подальшого використання набутих знань в практичній діяльності.
Розвивальна мета: розвиток пізнавальних інтересів, уміння запам’ятовувати.
Виховна мета: виховання уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: урок практичного застосування знань і вмінь.
Обладнання: ПК, КОМПАС-3D, розробка практичної роботи.
Хід роботи
І. Організаційний момент.
ІІ. Етап орієнтації.
Візуалізація тривимірних моделей в програмі КОМПАС-3D.
ІІІ. Етап навчальної діяльності.
Виконання практичної роботи згідно інструкції.
Малюнок 1
Малюнок 2
Малюнок 3
Малюнок 4
Малюнок 5
Малюнок 6
IV. Контрольно-оцінювальний етап.
V. Домашнє завдання.
Вирізати трикутник через всю площину, раніше створеної, усіченої піраміди в програмі КОМПАС-3D згідно додатку 2.
ДОДАТОК 2
Ваш номер за списком – це ваш № варіанта.
№ варіанта |
Трикутник |
Паралельна пряма |
|
Висота |
Ширина |
Висота |
|
|
31 |
31 |
51 |
|
32 |
32 |
52 |
|
33 |
33 |
53 |
|
34 |
34 |
54 |
|
35 |
35 |
55 |
|
36 |
36 |
56 |
|
37 |
37 |
57 |
|
38 |
38 |
58 |
|
39 |
39 |
59 |
|
40 |
40 |
60 |
|
41 |
41 |
61 |
|
42 |
42 |
62 |
|
43 |
43 |
63 |
|
44 |
44 |
64 |
|
45 |
45 |
65 |
|
46 |
46 |
66 |
|
47 |
47 |
67 |
|
48 |
48 |
68 |
|
49 |
49 |
69 |
|
50 |
50 |
70 |
|
51 |
51 |
71 |
|
52 |
52 |
72 |
|
53 |
53 |
73 |
|
54 |
54 |
74 |
|
55 |
55 |
75 |
|
56 |
56 |
76 |
|
57 |
57 |
77 |
|
58 |
58 |
78 |
|
59 |
59 |
79 |
|
60 |
60 |
80 |