Практична робота "Зафарбовування об'єктів в середовищі векторної графіки Inkscape"

Про матеріал

Розробка практичної роботи "Зафарбовування об'єктів в середовищі векторної графіки Inkscape" для учнів 10 класу інформаційно-технологічного профілю( відпрацювання вмінь та навичок учнів створювати векторні зображення та використовувати різні типи зафарбовувань).

Перегляд файлу

Практична робота «Зафарбовування об’єктів»

Завдання 1. Створення зірки з очима

  1. Використайте інструмент для створення зірок. Створіть п’ятикутну зірку з поданими параметрами.

в inkscape

  1. Змініть колір зірки викликавши вікно параметрів кольору та контуру об’єкта комбінацією клавіш Ctrl+Shift+F або за допомогою контекстного меню.

в inkscape  в inkscape

  1. Тепер намалюємо око. Для цього нам знадобиться інструмент еліпс. На скріншоті нижче якраз показаний намальований нами еліпс для майбутнього ока зірки. Цей еліпс поки без заливки, але вже з потрібною товщиною обведення в 1 піксель чорного кольору. Повертати, переміщати і змінювати розмір еліпса можна за допомогою інструменту виділення та трансформації

в inkscape

  1. Зробимо заливку для еліпса ока у вигляді лінійного градієнта. Розташування направляючої градієнта показано на малюнку. Якщо напрямну у вас відразу не видно, після того як на закладці заливки ви вибрали тип лінійний градієнт, то активуйте інструмент градієнт в бічному вікні інструментів і все з'явиться. Якщо клацнути інструментом градієнт на крайні точки направляючої, то можна задати їх кольори. Кольори точок направляючої градієнта показані на малюнку нижче.

 

  1. Тепер, коли білок ока готовий, намалюємо ще один овал, який буде абсолютно чорним. Розмістіть другий овал-зіницю так, як вам подобається, і дивлячись яку в inkscapeемоцію зірочці ви хочете надати. Тепер згрупуйте обидва овали, що б вони стали одним цілим. Для цього виділіть їх обидва і натисніть комбінацію клавіш Ctrl + G.

в inkscape

  1. Тепер можна легко зробити друге око. Для цього треба зробити копію першого. Продублювати об'єкт можна по комбінації клавіш Ctrl + D. При цьому ви не помітите візуальної різниці, тому що копія об'єкта розташовується прямо поверх. Але тепер ви можете зрушити її мишкою або стрілочками клавіатури і побачите, як під нею буде з'являтися точно такий же об'єкт.

Завдання 2. Створити ілюстрацію «Будиночок в селі»

Вказівки до виконання:

  1. Намалювати одну колоду.
  2. Для зафарбування цієї колоди створити градієнтну заливку, яка міститиме 2 кольорових переходи, таким чином забезпечить об’ємний ефект.
  3. Використовуючи вертикальну напрямну, скопіювати решту колод.
  4. Використати сітку для точнішого малювання об’єктів(вікон, дверей, даху).
  5. Спочатку побудувати одне вікно, а потім виділити і згрупувати всі його частини, потім скопіювати.
  6. Для зафарбування даху створити 1 елемент(черепицю), перетворити його в текстуру, потім залити цією текстурою дах.
  7. Зафарбування вікна виконується радіальною градієнтною заливкою зі зміщеним центром.
docx
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
2694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку