___________________________________5-__клас
Практичне заняття: Розділення сумішей фільтруванням.
Мета: опанувати способи розділення неоднорідних сумішей, формувати уміння правильного поводження з речовинами і лабораторним обладнанням.
Речовини та обладнання: вода, суміш піску з сіллю; фільтрувальний папір, лійки, скляні палички, хімічні стакани, шпателі для сипучих речовин.
Хід роботи.
1. У хімічний стакан шпателем помістіть невелику кількість (2 шпателі) суміші кухонної солі з піском і долийте мірним циліндром 10-20 мл води. Скляною паличкою ретельно перемішайте суміш до повного розчинення солі.
2. Складіть фільтр із фільтрувального паперу і відфільтруйте пісок.
3. Спостереження запишіть у таблицю.
№ з/п |
Що робили? |
Що спостерігали? |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
Висновок: 1.З якими способами розділення сумішей ви ознайомились?
2.Як можна відокремити сіль від води?
3. Підкресліть назви сумішей в даному переліку:
Ґрунт, залізо, алюміній, кам’яна кухонна сіль, морська вода, повітря.