ПЛАН ЗАНЯТТЯ
Група: ________
Дата: _________
Спеціальність: ____________
Тема заняття: Закріплення вивченого матеріалу. Загальні та сильні прикметники.
Мета заняття:
Навчальна – поглибити знання студентів з теми, що вивчається; активізувати використання тематичної лексики в усному та письмовому мовленні на рівні слова, словосполучення, речення; вдосконалювати навички опрацювання текстового матеріалу з окресленням та вилученням необхідної тематичної інформації; вдосконалювати навички аудіювання через опрацювання аутентичних матеріалів; вдосконалювати навички письмового мовлення.
Розвиваюча – розвивати здатність аналізувати прочитаний та прослуханий англомовний матеріал з метою виявлення та узагальнення необхідної тематичної інформації; розвивати вміння будувати висловлювання з використанням тематичної лексики; вдосконалювати навички аналітичного мислення та виявлення головного з контексту; розвивати критичне мислення та вміння обґрунтовувати особисту думку.
Виховна - виховувати зацікавленість спортом та активним спортивним та соціальним життям; виховувати вміння аналізувати особисте життя та окреслювати рольові патерни; розширити світосприйняття студентів через демонстрацію челенджів, спрямованих на благодійність і самореалізацію; тренувати навички співпраці та тайм менеджменту; формувати довірливі стосунки та відчуття підтримки між одногрупниками.
Вид заняття: практичне заняття.
Тип заняття: комбіноване онлайн заняття з використанням Google сервісів
Міждисциплінарні зв’язки:
Забезпечуючі: «Українська мова», «Іноземна мова» (базова освіта)
Забезпечувані: «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Фізичне виховання»
Методичне забезпечення: методичний матеріал, розміщений на Jamboard, сервіс Google Meet, додаток Google Meet Attendance List, відеоматеріали «Fluffy Cat Runs as Fast as a Cheetah» та «Welcome to Charity Challenge», опорні конспекти студентів за вивченою темою.
Технічні засоби навчання: ноутбук з підключенням до мережі Інтернет.
Використані ресурси:
Хід заняття
Привітання студентів та контроль присутності студентів на занятті.
Студенти записують дату та тему заняття у конспекти.
Theme: Revision. Strong Adjectives
Aims:
Мета: організувати ice-breaking на початку заняття та створити ситуацію успіху, залучити до активної співпраці. Надати можливість студентам пригадати активний словарний запас для подальшого використання протягом заняття.
O U R C O U S G A E --- COURAGEOUS
D E R E E N M D T I --- DETERMINED
T I V I P S O E --- POSITIVE
I N G R A C --- CARING
R O U S G E N E --- GENEROUS
(Див. Додаток 1).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1b; 2g; 3d; 4f; 5c; 6e; 7a
(Див. Додаток 2).
Мета: закріпити використання тематичної лексики через практику усного та письмового мовлення, акцентувати увагу студентів на важливості виконання домашньої роботи, продемонструвати студентам, що їх рольові моделі важливі та цікаві, залучити до спільного обговорення та аналізу інформації.
Студенти використовують щойно опрацьований лексичний матеріал (прикметники «Риси характеру» та фразові дієслова) для створення речень за наочністю.
Завдання: скласти п’ять окремих речень про персонажів на дошці, висловити своє персональне бачення про них та обов’язково вжити вивчені лексичні одиниці та єдності. Викладач озвучує приклад:
(Див. Додаток 3).
Мета завдання: тренувати та закріпити розуміння використання вивчених лексичних одиниць у контексті.
На дошці демонструється текст про істоту, яка є рольовою моделлю викладача. Викладач зазначає, що текст та сама модель є трохи жартівливими. Студенти переглядають текст самостійно, потім читають його вголос, звертають увагу на тематичні одиниці.
Text:
Here’s a creature who can really encourage everyone to take up sport. She’s really charming, sometimes a little bit mischievous, but personally I believe that she can be a real inspiration or even a role model for someone.
I think this amazing personality takes up sports as a hobby, not professionally, but she’s absolutely hard-working and determined.
Of course, I don’t think that she gives her time and money for charity – there are some reasons for that, but who knows?
By the way, she runs like a cheetah!
(Див. Додаток 4).
5.5 Рефлексія: обговорення прочитаного, «мозковий штурм» ідей, ким може бути ця істота.
Мета: розвиток та вдосконалення навичок аудіювання, спонукання до висловлювання особистої точки зору, критичного аналізу поданого матеріалу.
Випереджальне завдання: студенти мали прочитати фрагменти тексту вдома та розставити у хронологічному порядку.
Мета:
Правильні відповіді:
1b; 2d; 3i; 4c; 5e; 6h; 7f; 8a; 9g
Note: Під час аудиторної роботи або використання сервісу Zoom такий вид діяльності зручно виконувати в малих групах. Це економить час та робить викладача і студентів більш продуктивними, розвиває вміння співпрацювати. Google Meet також має функцію розподілу студентів на кімнати, але вона не зручна у використанні і при поганому з’єднанні в мережі викликає багато труднощів.
Рефлексія: викладач обговорює та аналізує зі студентами складнощі, які виникали під час роботи з розуміння тексту.
Мета: формувати навички синонімізації, надати поняття «Strong adjectives», мотивувати студентів до використання в усній та письмовій мові підсилених прикметників, презентувати практичне використання граматичного явища.
8.1 Виконання практичного завдання matching (Див. Додаток 7).
Мета: через самостійну роботу закріпити знання лексичного матеріалу з тексту «The Polar Challenge», розвивати навички синонімізації.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1e; 2f; 3d; 4a; 5b; 6c; 7g
1 |
|
angry hungry big small interesting afraid |
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
A. Was it … in Dubai? B. It was boiling! 45 degrees. |
funny dirty happy hot surprised sure |
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
1 angry; 2 small; 3 afraid; 4 interesting; 5 hungry; 6 big; 7 hot; 8 dirty; 9 happy; 10 funny; 11 sure; 12 surprised
Проводиться фронтальна робота, студенти працюють із зображеннями, до яких добирають прості та сильні прикметники.
Мета:
T.: Thank you guys for the lesson, you were amazing. I appreciate your work and ability to be active and honest in your attitude. Now, I feel happy and relieved what about you? How do you feel? You can speak or write your emoji in the chat.
Додаток 1
Unscramble the words
Додаток 2
Drag the words
Додаток 3
Students’ role models
Samples of teacher’s sentences:
Додаток 4
Read the text and guess who is that creature
Додаток 5
Pre-listening task:
Video: Fluffy Cat Runs as Fast as a Cheetah and Beats her Dad in Every Race / The Dodo Cat Crazy https://www.youtube.com/watch?v=0RK4z_INJkg&list=PLdN81jfswi4KBo71HUHKZzqxOJo0mBkpH&index=6&t=91s
Додаток 6
Read the parts of the text. Put them in chronological order
Додаток 7
Додаток 8
Strong adjectives
Додаток 9
Use strong and normal adjectives
Додаток 10
Complete with strong adjectives
Додаток 11
Pre-listening task:
Video: Welcome to Charity Challenge https://www.youtube.com/watch?v=Ws10RoqogUw&list=PLdN81jfswi4KBo71HUHKZzqxOJo0mBkpH&index=8
Додаток 12
1