Практичне заняття з дисципліни "Іноземна мова" (англійська). Тема: Закріплення вивченого матеріалу. Загальні та сильні прикметники

Про матеріал
Заняття передбачає закріплення навчального матеріалу з теми "Особистісні характеристики", "Активний спосіб життя". Нарівні з узагальненням та закріпленням вивченого проводиться робота з надання інформації та практичного використання загальних та сильних прикметників, пояснюється важливість навичок працювати з синонімами та перефразуванням. Протягом заняття студенти опрацюовують активний словниковий запас, вдосконалюють навички читання та аудіювання, вчаться використовувати загальні та сильні прикметники в особистих висловлюваннях.
Перегляд файлу

ПЛАН ЗАНЯТТЯ

Група: ________

Дата: _________

Спеціальність: ____________

Тема заняття: Закріплення вивченого матеріалу. Загальні та сильні прикметники.

Мета заняття:

Навчальна – поглибити знання студентів з теми, що вивчається; активізувати використання тематичної лексики в усному та письмовому мовленні на рівні слова, словосполучення, речення; вдосконалювати навички опрацювання текстового матеріалу з окресленням та вилученням необхідної тематичної інформації; вдосконалювати навички аудіювання через опрацювання аутентичних матеріалів; вдосконалювати навички письмового мовлення.

Розвиваюча – розвивати здатність аналізувати прочитаний та прослуханий англомовний матеріал з метою виявлення та узагальнення необхідної тематичної інформації; розвивати вміння будувати висловлювання з використанням тематичної лексики; вдосконалювати навички аналітичного мислення та виявлення головного з контексту; розвивати критичне мислення та вміння обґрунтовувати особисту думку.

Виховна -  виховувати зацікавленість спортом та активним спортивним та соціальним життям; виховувати вміння аналізувати особисте життя та окреслювати рольові патерни; розширити світосприйняття студентів через демонстрацію челенджів, спрямованих на благодійність і самореалізацію; тренувати навички співпраці та тайм менеджменту; формувати довірливі стосунки та відчуття підтримки між одногрупниками.

 

Вид заняття: практичне заняття.

Тип заняття: комбіноване онлайн заняття з використанням Google сервісів

Міждисциплінарні зв’язки:

Забезпечуючі: «Українська мова», «Іноземна мова» (базова освіта)

Забезпечувані: «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Фізичне виховання»

Методичне забезпечення: методичний матеріал, розміщений на Jamboard, сервіс Google Meet, додаток Google Meet Attendance List, відеоматеріали «Fluffy Cat Runs as Fast as a Cheetah» та «Welcome to Charity Challenge», опорні конспекти студентів за вивченою темою.

Технічні засоби навчання: ноутбук з підключенням до мережі Інтернет.

Використані ресурси:

  1. Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert. English File Intermediate Student’s e-Book, Oxford University Press, 2019
  2. Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert. English File Intermediate Workbook, Oxford University Press, 2019
  3. Sue Kay/ Vaughan Jones. Focus 3 Second Edition Student’s Book, Pearson Education Limited, 2020
  4. https://www.youtube.com/watch?v=0RK4z_INJkg&list=PLdN81jfswi4KBo71HUHKZzqxOJo0mBkpH&index=7&t=91s Fluffy Cat Runs as Fast as a Cheetah and Beats her Dad in Every Race / The Dodo Cat Crazy
  5. https://www.youtube.com/watch?v=Ws10RoqogUw&list=PLdN81jfswi4KBo71HUHKZzqxOJo0mBkpH&index=8 Welcome to Charity Challenge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

  1. Організаційний момент.

Привітання студентів та контроль присутності студентів на занятті.

  1. Повідомлення теми та мети заняття:

Студенти записують дату та тему заняття у конспекти.

Theme: Revision. Strong Adjectives 

Aims:

  • Revise vocabulary;
  • Learn strong adjectives;
  • Practise their usage in speech.
  1. Мотивація: We have already studied a number of words about sports, features of character, listened and read about different charity events. Now I want you to revise that information but also make your vocabulary more vivid with strong adjectives.
  2. Актуалізація опорних знань:

Мета: організувати ice-breaking на початку заняття та створити ситуацію успіху, залучити до активної співпраці. Надати можливість студентам пригадати активний словарний запас для подальшого використання протягом заняття.  

  1.      Актуалізація проводиться через використання прийому «Scrambling». Студенти активно взаємодіють між собою та закріплюють знання з правопису вивчених слів під час спільної роботи з лексичними одиницями на Jamboard:

O U R C O U S G A E --- COURAGEOUS

D E R E E N M D T I --- DETERMINED

T I V I P S O E --- POSITIVE

I N G R A C --- CARING

R O U S G E N E --- GENEROUS

 (Див. Додаток 1).

  1.      Перевірка знань вивчених фразових дієслів та сталих виразів. Робота на Jamboard. Студенти мають підставити слова у наведені на дошці вирази:
  1.  Look up …
  1. inspiring
  1. Is passionate … sth
  1. to
  1. Give time and money to …
  1. role
  1. Encourage smb to take … sport
  1. charities
  1. He/ She is a real … model
  1. hobby
  1. Take up sports as a … or professionally
  1. up
  1. His/ Her story is …
  1. about

1b; 2g; 3d; 4f; 5c; 6e; 7a

(Див. Додаток 2).

  1. Практична частина:

Мета: закріпити використання тематичної лексики через практику усного та письмового мовлення, акцентувати увагу студентів на важливості виконання домашньої роботи,  продемонструвати студентам, що їх рольові моделі важливі та цікаві, залучити до спільного обговорення та аналізу інформації.

  1.      Актуалізація. Презентація образів, запозичених з домашніх творів студентів. Викладач не називає авторів робіт, але картинки наочно демонструють індивідуальні ідеї, які студенти розкрили під час написання домашнього висловлювання на тему «My role model».
  2.      Практичне використання лексики на рівні речення та/ або тексту.

Студенти використовують щойно опрацьований лексичний матеріал (прикметники «Риси характеру» та фразові дієслова) для створення речень за наочністю.

Завдання: скласти п’ять окремих речень про персонажів на дошці, висловити своє персональне бачення про них та обов’язково вжити вивчені лексичні одиниці та єдності. Викладач озвучує приклад:

  1. Many people need to have a role model but some believe only in their own fortune.
  2. Naruto is really encouraging. He is brave, positive, and passionate of course!
  3. Robert Pattinson is the one who you can look up to. The actor is determined, hardworking and he is passionate about his career in film industry.
  4. Margaret Thatcher is a bright role model to follow. Her personal life and career are inspiring!
  5. Mohamed Ali was passionate about boxing. Having finished his sporting career Ali gave his time and money to charities.

 (Див. Додаток 3).

  1.      Контроль виконаного завдання. Студенти читають або пишуть в чаті свої речення (за відсутності можливості використовувати мікрофон).
  2.      Закріплення вивченого матеріалу:

Мета завдання: тренувати та закріпити розуміння використання вивчених лексичних одиниць у контексті.

На дошці демонструється текст про істоту, яка є рольовою моделлю викладача. Викладач зазначає, що текст та сама модель є трохи жартівливими. Студенти переглядають текст самостійно, потім читають його вголос, звертають увагу на тематичні одиниці.

Text:

Here’s a creature who can really encourage everyone to take up sport. She’s really charming, sometimes a little bit mischievous, but personally I believe that she can be a real inspiration or even a role model for someone.

I think this amazing personality takes up sports as a hobby, not professionally, but she’s absolutely hard-working and determined.

Of course, I don’t think that she gives her time and money for charity – there are some reasons for that, but who knows?

By the way, she runs like a cheetah!

 (Див. Додаток 4).

           5.5 Рефлексія: обговорення прочитаного, «мозковий штурм» ідей, ким може бути ця істота.

  1. Робота за аудіоматеріалом. Перегляд відео «Fluffy Cat Runs as Fast as a Cheetah» (Див. Додаток 5).

Мета: розвиток та вдосконалення навичок аудіювання, спонукання до висловлювання особистої точки зору, критичного аналізу поданого матеріалу.

  1.      Мотивація: Now let’s see if your ideas about mysterious creature were correct and if it possible that such a creature can be someone’s role model.
  2.      Pre-listening task:
  • Watch the video;
  • Define if your idea was correct;
  • Can the creature be a role model? Why? Why not?
  • What personal characteristics does the main character have? 
    1.      Студенти переглядають відео та дають усні відповіді на поставлені у pre-listening task запитання.
  1. Практичне опрацювання фрагментів тексту (Див. Додаток 6).

Випереджальне завдання: студенти мали прочитати фрагменти тексту вдома та розставити у хронологічному порядку.

Мета:

  1. провести контроль рівня навичок читання та розуміння англомовного тексту;
  2. проаналізувати вміння студентів виділяти головну ідею текстової єдності;
  3. створити основу для введення та опрацювання теми «strong adjectives». 
    1.      Студенти працюють з фрагментами тексту «The Polar Challenge». Завдання:
  • самостійно проаналізувати свої відповіді та порівняти з варіантом, наданим викладачем;
  • самостійно виділити у кожному абзаці основну думку та за її допомогою підтвердити правильність обраної хронології тексту.

Правильні відповіді:

1b; 2d; 3i; 4c; 5e; 6h; 7f; 8a; 9g

Note: Під час аудиторної роботи або використання сервісу Zoom такий вид діяльності зручно виконувати в малих групах. Це економить час та робить викладача і студентів більш продуктивними, розвиває вміння співпрацювати. Google Meet також має функцію розподілу студентів на кімнати, але вона не зручна у використанні і при поганому з’єднанні в мережі викликає багато труднощів.

  1.      Контроль виконаного завдання: студенти називають головну ідею кожного абзацу, яку вони визначили в тексті, та обґрунтовують хронологію розташування елементів тексту.

Рефлексія: викладач обговорює та аналізує зі студентами складнощі, які виникали під час роботи з розуміння тексту.

  1. Опрацювання теми «Strong adjectives»

Мета: формувати навички синонімізації, надати поняття «Strong adjectives», мотивувати студентів до використання в усній та письмовій мові підсилених прикметників, презентувати практичне використання граматичного явища.

8.1 Виконання практичного завдання matching (Див. Додаток 7).

Мета: через самостійну роботу закріпити знання лексичного матеріалу з тексту «The Polar Challenge», розвивати навички синонімізації.

  1.      Інструктаж та мотивація: Here you can see sentences from “The Polar Challenge”. We have already worked with them, but sometimes we need to make our speech more interesting, not dull. In your native language you will use synonyms or paraphrasing. The same is with the English one. So, your task will be to match sentences from the text with the appropriate variants.
  2.      Самостійне виконання студентами тестового завдання matching у конспектах. Студенти занотовують номер речення та відповідну літеру.
  1. Feeling very emotional
  1. Had to stop because I was absolutely exhausted
  1. How beautiful Antarctica is …
  1. Used only bikes and cross-country skis, not kite-skis
  1. Looking like a science fiction character
  1. We were travelling fast
  1. Stopping cycling because she was very tired
  1. I may look like Darth Vader
  1. Stopping using one method of transport
  1. I cried
  1. Travelling quickly for the first time
  1. The scenery was incredible
  1. I was absolutely dirty
  1. I was filthy

 

1e; 2f; 3d; 4a; 5b; 6c; 7g

  1.      Контроль виконаного завдання, де студенти озвучують правильні відповіді та працюють разом з викладачем на дошці.
  1.      Запис теоретичного матеріалу та зразків (Див. Додаток 8)
    1.      разом із студентами заповнює таблицю на дошці.
    2.      Студенти самостійно записують таблицю в конспекти.
  2.      Практичне опрацювання та закріплення вивченого матеріалу (Див. Додаток 9)
    1.      Інструктаж: Look at the sentences. Here you can see ones with the strong adjectives like “terrified” or “fascinating”. Your task is to catch the main idea of the dialogue and complete it with simple adjectives (the sentences and appropriate simple adjectives are on the Jamboard). Write correct answers into your notebooks.

1

  1. Was Lisa’s father angry about the car accident?
  2. Yes, he was furious!

angry

hungry

big

small

interesting

afraid

2

  1. Is Oliver’s flat … ?
  2. Yes, it’s really tiny – just a bedroom and a sitting room.

3

  1. Are you … of flying?
  2. Yes, I’m terrified. I never fly anywhere.

4

  1. There was a/an … documentary about whales on TV last night.
  2. Yes, I thought it was fascinating.

5

  1. Are you very …?
  2. I’m starving! I haven’t eaten all day.

6

  1. Is your partner’s house …?
  2. It’s huge (enormous). It has 17 bedrooms.

7

A. Was it … in Dubai?

B. It was boiling! 45 degrees.

funny

dirty

happy

hot

surprised

sure

8

  1. Was Jack’s kitchen …?
  2. It was filthy. It took us three hours to clean it.

9

  1. Are your parents … about your wedding?
  2. They’re delighted. In fact, they want to pay for everything!

10

  1. Was the film …?
  2. It was hilarious. We laughed the whole way though.

11

  1. Are you … you locked the door?
  2. I’m positive. I remember turning the key.

12

  1. Were you … to hear that Ted and Sonia have broken up?
  2. I was absolutely amazed! I never thought it would happen.

1 angry; 2 small; 3 afraid; 4 interesting; 5 hungry; 6 big; 7 hot; 8 dirty; 9 happy; 10 funny; 11 sure; 12 surprised 

  1.      Студенти працюють в конспектах самостійно.
  2.      Контроль виконання вправи: студенти перетягують правильні відповіді у належне місце діалогу, читають речення та коментують свій вибір.
  1.      Закріплення навичок використання «Strong adjectives» на рівні слів та словосполучень (Див. Додаток 10).

Проводиться фронтальна робота, студенти працюють із зображеннями, до яких добирають прості та сильні прикметники.

  1. Актуалізація та закріплення використання опрацьованого матеріалу (Див. Додаток 11).
    1.      Перегляд відеоматеріалу «Welcome to Charity Challenge».

Мета:

  • звернути увагу на використання носіями тематичної лексики та простих і сильних прикметників;
  • мотивувати студентів до розвитку, вдосконалення, подолання перешкод та соціалізації.
    1.      Обговорення відео зі студентами, їх вражень, використання сильних прикметників на рівні словосполучення та речення.
    2.      Рефлексія.
  1. Підбиття підсумків заняття, аналіз виконаних цілей. Оцінювання. Домашнє завдання (Див. Додаток 12).
  2. Рефлексія.

T.: Thank you guys for the lesson, you were amazing. I appreciate your work and ability to be active and honest in your attitude. Now, I feel happy and relieved what about you? How do you feel? You can speak or write your emoji in the chat.

Додаток 1

Unscramble the words

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Drag the words

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Students’ role models

Samples of teacher’s sentences:

  1. Many people need to have a role model but some believe only in their own fortune.
  2. Naruto is really encouraging. He is brave, positive, and passionate of course!
  3. Robert Pattinson is the one who you can look up to. The actor is determined, hardworking and he is passionate about his career in film industry.
  4. Margaret Thatcher is a bright role model to follow. Her personal life and career are inspiring!
  5. Mohamed Ali was passionate about boxing. Having finished his sporting career Ali gave his time and money to charities.

 

 

 

 

 

Додаток 4

Read the text and guess who is that creature

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

Pre-listening task:

  • Watch the video;
  • Define if your idea was correct;
  • Can the creature be a role model? Why? Why not?
  • What personal characteristics does the main character have? 

 

Video: Fluffy Cat Runs as Fast as a Cheetah and Beats her Dad in Every Race / The Dodo Cat Crazy https://www.youtube.com/watch?v=0RK4z_INJkg&list=PLdN81jfswi4KBo71HUHKZzqxOJo0mBkpH&index=6&t=91s

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6

Read the parts of the text. Put them in chronological order

 

 

 

 

 

 

Додаток 7

 

 

 

 

 

 

Додаток 8

Strong adjectives

 

 

 

 

 

Додаток 9

Use strong and normal adjectives

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 10

Complete with strong adjectives

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 11

Pre-listening task:

  • Watch the video;
  • Guess why all those people do their activities;
  • Name strong adjectives you could hear during the video

 

Video: Welcome to Charity Challenge https://www.youtube.com/watch?v=Ws10RoqogUw&list=PLdN81jfswi4KBo71HUHKZzqxOJo0mBkpH&index=8

 

 

 

 

Додаток 12

 

1

 

docx
Додано
22 грудня 2022
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку