Практичне завдання до уроку в 4 класі «Роботи» в програмному средовищі Скреч

Про матеріал
сформувати поняття алгоритми, розглянути види алгоритмів та засоби їх створення. розвивати вміння, навички роботи у програмі Screch, пізнавальний інтерес до предмету інформатики, комп’ютерної техніки, критичне мислення. виховувати професійні риси, почуття відповідальності, вміння об’єктивно оцінювати себе та інших, культуру користувача ПК.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з інформатики

ТЕМА: Практичне завдання до уроку в 4 класі  «Роботи»

Мета:

  • сформувати поняття алгоритми, розглянути види алгоритмів та засоби їх створення.
  • розвивати вміння, навички роботи у програмі Screch, пізнавальний інтерес до предмету інформатики, комп’ютерної техніки, критичне мислення.
  • виховувати професійні риси, почуття відповідальності, вміння об’єктивно оцінювати себе та інших, культуру користувача ПК.

 

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання: Мультимедійна система, комп’ютери.

Дидактичне забезпечення: презентація до уроку, картки із завданнями.

Епіграф до уроку:

Скажи мені і я забуду

Покажи мені, і я запам’ятаю

Дай можливість діяти самому, і я навчусь.

 

Хід уроку.

І. Організаційний етап.

- Привітання учнів.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Повторення (Слайд №2)

  • Наведіть приклади алгоритмів, які ми виконуємо в повсякденному житті.
  • Назвіть хто такі виконавці, сцена в програмі проектування Screch .
  • Які різновиди виконавців та спрайти ви знаєте?
  • Яка основна перевага мови програмування?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

 Бесіда.

 Алгоритми. Сучасні програми проектування

IV. Вивчення нового матеріалу із супроводом комп’ютерної презентації.

План уроку:

 (учні записують тему, повторюємо БЖД на робочому місці та за кмп'ютером)

 

  1. Пояснення матеріалу . (Слайд № 3-10).

 

Інтерфейс програми Screch. (Слайд № 11, 13)

 Завантажується програма Screch командою Пуск → Усі програми → Screch

 Завдання: Зараз вам потрібно записати цифри, які відповідають  елементам вікна програми, яке зображене на  аркушах, аналогічні вікнам програм, які ви вже вивчали на уроках інформатики Microsoft Word, Microsoft PowerPoint. (Слайд №11). (Додаток №1)

 Зараз ми з вами перевіримо ваші роботи. Усі дивимось на екран (Слайд №12). Ці роботи вклеїте вдома в робочий зошит.

 


1. Рядок заголовку програми.

2. Головне меню.

3. Панелі інструментів.

4. Область завдань з командами для створення алгоритму .

5. Панель інструментів Спрайти.

6. Зміна сцени.

7. Кнопка запуску програми та зупинки.

8. Робоча область.

9. Додання олівця та інших спеціальних можливостей в Скреч.

 

 

 


ХІД РОБОТИ:

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм!

ЗАВДАННЯ:

(Учні виконують завдання на комп’ютері, кожний отримує від учителя Інструкцію до виконання практичної роботи) Додаток №2

  1. Відкрийте програму Скретч онлайн
  2. Завантажте героя Робот

 

 

 

 

 

  1. Створіть проєкт для робота:
  2. Робот може рухатись вліво, вправо, вгору, вниз       коли натиснуто відповідну клавішу стрілка вліво, вправо, вгору, вниз. 

 Для цього можна скористатись наступними кодами:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Коли натиснуто  клавішу ПРОПУСК (Пробіл) Робот запитує: «Як вас звати?»

Для цього можна скористатись наступними кодами:

А) З групи команд  Датчики додати команду 

Б)З групи команд Змінні  додати змінну

 

 

В)Якщо потрібно , то  змінити ім’я змінної

 

 

 

Г) Замість 0 з групи Датчики вставити команду Відповідь

 

 

 

 

Д) Використовуючи групи команд  Вигляд, Оператори і Функція створити команду

 

 

Отримаємо код:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Після того, як ви напишете ім’я, і натиснете                                                                                          Робот говорить «Гарне ім’я» 

  1. Збережіть проєкт у власній папці  з іменем Робот    

V. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Додаток №3

  1. Завдання для закріплення знань і вмінь учнів.
  2. А зараз ми перевіримо, як ви засвоїли даний матеріал. Отримайте листочок із запитаннями. Для цього вам слід вибрати правильну відповідь на завдання, які  є у додатку та записати їх на листках.

 

VI. Підсумок уроку.

 

Виставлення оцінок.

 

VII. Домашнє завдання.

  1. Опрацювати матеріал підручника

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Інформатика 4 клас (Морзе Н. В. та ін.)
Додано
6 липня 2022
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку