Практичне завдання-гра "Папуга і яблуко" для Скретч3

Про матеріал
Практичне завдання - гра "Папуга і яблуко" для 4 класу. Завдання розроблено для середовища програмування Скретч 3. В завданні присутні як готові алгоритми, та і завдання для самостійного виконання.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Практичне завдання - гра «Папуга і яблуко»

Завдання. Розробити проект, у якому головний герой - Папуга - постійно рухає крилами, а користувач натисканням на клавіші-стрілки на клавіатурі може керувати його рухом по сцені. Папуга має з’їдати яблуко, яке через секунду з’являється в випадковому місці на сцені.

 

Порядок виконання завдання

  1. Запустити програму Скретч3.
  2. Видалити Кота з проекту (натиснути на нього правою кнопкою миші і обрати пункт Вилучити).
  3. Додати нові об’єкти: Папуга та Яблуко.

  4. Додати фон сцени, який показано на малюнку.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Для об’єкта Папуга створити програму. Спочатку активувати об’єкт, натиснувши на нього лівою кнопкою миші.

 

Завдання для самостійного виконання: додати два блоки команд для стрілки вниз та стрілки вгору, щоб Папуга мав змогу рухатися в усі боки.

 

  1. Обрати для папуги стиль обертання, як показано на малюнку:

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Для об’єкта Яблуко створити програму. Спочатку активувати об’єкт, натиснувши на нього лівою кнопкою миші.

zip
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
861
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку