Практичне завдання до уроку №9
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки
та санітарно-гігієнічних норм.
Завдання 1. Знайомство із програмою Blender.
-
Запустіть програму Blender.
-
Для цього знайдіть на робочому столі папку з назвою blender-2.76b-windows32 або в папці Роботи учнів.
-
У папці знайдіть файл і відкрийте його.
-
Змініть мову інтерфейсу.
-
Для цього натисніть File->User Preferences або комбінацію клавіш Ctrl Alt U.
-
У вікні що відкриється натисніть вкладку System і встановіть галочку навпроти International Fonts.
-
Далі Language-> оберіть зі списку Default(Default) –> Ukrainian (Український)
-
Потім натисніть на Interface, Tooltips, New Data
-
Ознайомтесь із вікном програми Blender.
-
У вікні Засоби – >Трансформація по черзі використайте до об’єкта куб інструменти Пересув, Оберт, Масштаб. Для цього попередньо виділіть об’єкт куб правою клавішею миші.
-
Видаліть куб клавішею X або Delete.
-
Додайте на сцену об’єкт UV Sphere (юві-сферу): інструменти Створити-> UV сфера (Shift+A -> Каркас-> UV сфера).
-
Додайте на сцену об’єкт Torus (тор): інструменти Створити-> Тор(Shift+A -> Каркас-> Тор).
-
Об’єднайте об’єкти UV сфера і Тор. Для цього:
-
Натисніть і утримуйте клавішу Shift, щоб виділити обидва об’єкти;
-
Клацніть лівою клавішею миші (ЛКМ) кожний об’єкт – вони мають підсвітитися помаранчевим;
-
Виберіть меню Засоби->Об’єднати або натисніть сполучення клавіш Ctrl+J.
!!!! Як і більшість програм, Blender дозволяє відмінити останню операцію. Для цього натисніть Ctrl+Z. Якщо необхідно відмінити декілька останніх операцій, натисніть Ctrl+Z стільки разів, скільки потрібно.
-
Розфарбуйте об’єкт літаюча тарілка. Для цього:
-
Виберіть меню Відтінення вигляду .
-
Клацніть сферу-зразок;
-
Виберіть потрібне фарбування.
!!!На вихідній картинці ви цього фарбування не побачите.
-
Збільшіть зображення до зручного для вас.
-
Збережіть зображення у вашій папці.