17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

План роботи вчителя початкових класів під час карантину (13.04. – 17.04.2020 р.)

Про матеріал

До вашої уваги індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину (13.04. – 17.04.2020 р.)

Перегляд файлу

                                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор                    І.В.Слободюк

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

на час карантину (13.04. – 17.04.2020 р.)

вчителя початкових класів ОЗ «Малошпаківський ліцей»

Мазурук Оксани Миколаївни

Дата

Зміст роботи

Примітка

Понеділок

13.04.2020 р.

Перечитування листа-розяснення до Закону України «Про повну загальну середню освіту» (

https://bit.ly/3e6WjDZ).

Коригування календарно-тематичного планування.

Робота в онлайн-сервісі з цифровими технологіями щодо створення відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроку літературного читання, математики та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs)

Співпраця з вчителем англійської мови через телефонний зв’язок, складання завдань на тиждень для другокласників, передача їх учням.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Перегляд онлайн-вебінарів «Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM-тижня (до Міжнародного STEM-тижня) (https://naurok.com.ua/webinar/uspishniy-dosvid-pidgotovki-organizaci-ta-provedennya-stem-tizhnya-do-mizhnarodnogo-stem-tizhnya);

«Дистанційне навчання за допомогою ClassDojo для учителів, учнів та їх батьків» (https://vseosvita.ua/webinar/distancijne-navcanna-za-dopomogou-classdojo-dla-uciteliv-ucniv-ta-ih-batkiv-177.html).

Ознайомлення з новинками на шпальтах сайту «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

 

Вівторок

14.04.2020 р.

Ознайомлення з новою інформацією інституту освіти (http://roippo.org.ua/news/11773/).

Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем матеріалу уроків математики, фізкультури та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу (https://www.facebook.com/profile.php?id=668647707220625&ref=br_rs)

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Бесіда з вчителем інформатики, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок.

Перегляд онлайн-вебінарів «ZNO writing: step-by-step to success»;

«STEАM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час каранину» (https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu);

«Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритм подолання» (https://vseosvita.ua/webinar/pidlitkova-depresia-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-162.html).

Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/).

Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новими розробками на сайті «На урок»  (https://naurok.com.ua/profile/16985)

 

 

Середа

15.04.2020 р.

Перечитування нових статей на сайті МОН (http://osvita.ua/school/72004/).

Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, математики та української мови.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Бесіда з вчителем природознавства та Я у світі, який викладає у третьокласників через телефонний зв’язок.

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Перегляд онлайн-вебінарів «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами» (https://naurok.com.ua/webinar/osoblivosti-distanciynogo-navchannya-ditey-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami);

«Організація дистанційного навчання у початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси» (https://vseosvita.ua/webinar/organizacia-distancijnogo-navcanna-u-pocatkovij-skoli-vidi-robit-ta-onlajn-servisi-178.html);

«Що потрібно знати про аудит трудових книжок працівникам освіти. Зразки записів» (https://vseosvita.ua/webinar/so-potribno-znati-pro-audit-trudovih-knizok-pracivnikam-osviti-zrazki-zapisiv-176.html).

Ознайомлення з новими розробками на сайті «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/)

 

Четвер

16.04.2020 р.

Проходження інтерактивних вебінарів для освітян Рівненщини.

Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, музики і трудового навчання.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Написанння нових матеріалів, поповнення особистого блогу сайту «Всеосвіта»  (https://vseosvita.ua/user/id459046)

Перегляд онлайн-вебінарів «Мотивація до навчання під час карантину» (https://naurok.com.ua/webinar/motivaciya-do-navchannya-pid-chas-karantinu);

«Викладання трудового навчання в умовах карантину» (https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-trudovogo-navchannya-v-umovah-karantinu);

«Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку» (https://vseosvita.ua/webinar/model-ucnivskogo-samovraduvanna-dla-ditej-molodsogo-skilnogo-viku-164.html).

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня.

Проходження онлайн-курсу на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/)

Поповнення сторінки раніше створеними розробками, конспектами, ознайомлення з новинками на сайті «На урок»  (https://naurok.com.ua/profile/16985)

 

Пятниця

17.04.2020 р.

Ознайомлення з новими онлайн-ресурсами для роботи вчителя.

Робота над створенням відеофрагменту пояснення вчителем нового матеріалу уроків літературного читання, образотворчого та основ здоровя.

Розробка і розміщення в соціальних мережах Viber  та Facebook завдань для третьокласників на цей день згідно розкладу.

Індивідуальні бесіди з дітьми (батьками).

Перевірка виконання завдань через зворотній зв’язок мобільних телефонів та мереж.

Поповнення відеоматеріалами шкільної групи

(https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX)

Перегляд онлайн-вебінарів «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» (https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-principi-uspishno-vzaemodi-pid-chas-distanciynogo-navchannya);

«Викладання інформатики під час дистанційного навчання» (https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-informatiki-pid-chas-distanciynogo-navchannya);

«Онлайн-тести від «Всеосвіти» - альтернативний інструмент для організації навчання» (https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-testi-vid-vseosviti-alternativnij-instrument-dla-organizacii-navcanna-179.html).

Проходження фінального тесту на платформі «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua/).

Складання плану роботи на період карантину з 21.04 по 24.04.2020 р.

 

 

 

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку