Презентація на тему:Умови стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності дошкільників, необхідної для здобуття досвіду та успішної подальшої адаптації у соціумі
Презентація на тему: "Умови стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності дошкільників, необхідної для здобуття досвіду та успішної подальшої адаптації у соціумі"
Умови стимулювання пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності дошкільників, необхідної для здобуття досвіду та успішної подальшої адаптації у соціумі Кацай І.А., вихователь Кегичівського ДНЗ №1
Номер слайду 2
Завдання: розвивати всі форми (емоційно-особистісне, ситуативно-ділове, позаситуативне) і засоби (невербальні, мовні) спілкування вихованців дошкільного віку; навчати диференціювати емоції (моральні, інтелектуальні, естетичні); формувати інтелект і дослідницьку діяльність, способи пізнання навколишнього світу; формувати творче (продуктивне) ставлення до організації діяльності й спілкування; розвивати комунікативно - мовленнєві здібності. створити оптимальні умови для ефективного розвитку у дітей навичок комунікації завдяки набутому досвіду мовленнєвої взаємодії,як з однолітками, так і з дорослими. виховання освіченої, моральної, творчої, соціально активної, здатної до саморозвитку особистості.
Номер слайду 3
Умови здобуття досвіду та успішної адаптації в соціумі: Стимулювання комунікативної діяльності, за допомогою використання і постановки проблемних завдань і ситуацій, створення ситуацій, в яких дитина зможе продемонструвати свої комунікативні здібності. Підвищення рівня успішності в комунікації, корекційна робота над удосконаленням комунікативних навичок, враховуючи індивідуальні особливості. Забезпечити одночасне виконання освітньої та самостійної діяльності. Комунікаційна грамотність педагогів. Предметно-розвивальне мовленнєве середовище. Співпраця з батьками. Вдало розроблена система планування роботи з розвитку пізнавальної, практичної та комунікативної діяльності.
Номер слайду 4
Подзаголовок слайда Пізнавальний інтерес - провідний мотив навчальної діяльності, що направляє особу на оволодіння знаннями і способами пізнання. Справжній пізнавальний інтерес є основою навчальної діяльності, так як: - інтерес сприяє формуванню глибоких і міцних уявлень; - розвиває і підвищує якість розумової діяльності, активність в пізнанні, сприяє формуванню здібностей; - створює більш сприятливий емоційний фон для протікання всіх психічних процесів.
Номер слайду 5
Успіх – потужне джерело внутрішніх сил дитини, що народжує енергію для подолання труднощів та стимулює бажання пізнавати оточуюче, сприяє формуванню мотиву досягнення успіху у цій діяльності.
Номер слайду 6
Комунікативна діяльність – це складний і багатовимірний процес, який реалізується в ході взаємодії, як інформаційний процес, і як взаємини людей, їхні співпереживання та взаєморозуміння. Спілкування – є діяльністю, вчені використовують цей термін, як синонім до терміну ”комунікативна діяльність”.
Номер слайду 7
Процес реалізації комунікативної діяльності передбачає: сформованість комунікативних умінь і засобів(вербальних, невербальних) мотивів і потреб.
Номер слайду 8
Мовлення дитини є головним інструментом, за допомогою якого вона встановлює контакт із довкіллям і завдяки якому відбувається соціалізація дитини.
Номер слайду 9
Мовленнєве спілкування - специфічна форма взаємодії людей у процесі їх пізнавально-трудової діяльності, що складається з комунікативних актів, у яких беруть участь комуніканти – різні люди, що продукують висловлювання (тексти) та інтерпретують їх.
Номер слайду 10
спілкування з дорослими спілкування з дітьми Сфери мовленнєвого спілкування дошкільників:
Номер слайду 11
Спостереження Перегляд відео Досліди Читання художніх та літературних творів Вправи Ігри Розповідь Демонстрація картин та ілюстрацій Бесіда Методи та форми роботи:
Номер слайду 12
Моделювання Мікрофон Використання схем -моделей для навчання дітей розповіданням Мозковий штурм Інтелектуальні хвилинки Інтерактивні методи та форми роботи: