Заняття ІІ молодша група

Про матеріал
Заняття ІІ молодша група. Ознайомлення з соціумом. Використання технік сендпею.
Перегляд файлу

          

 

Заняття

З розвитку діалогічного мовлення

засобами сендплею

 

 

 

 

 

ІІ молодша група вихователь Середа А. А.

 

 

 

 

 

 

Тема:  Осінні візерунки

П/З: Розвивати діалогічне мовлення, дрібну моторику рук, мислення, пам’ять увагу, уяву. Виховувати допитливість, естетичні почуття. Закріплювати з дітьми знання про осінь та її ознаки? Правила роботи в піску. Формувати в дітей мовленнєву та комунікативну компетентність, уміння підтримувати діалог та вести бесіду. Спонукати до екперементально-дослідницької  діяльності, виконання різноманітних дій з піском. Вчити дітей створювати елементарну анімацію на піску. Ввести в активний словник дітей слова: правила, дерева, листочки, осінь, казка.

Вид: предметне;

Тип: із здобуття нових знань

Обладнання: муляжі дерев, пісочниці 2шт.; листочки по кількості дітей, за бажанням намальоване дерево, музичний супровід, поливалки.

Хід:  Діти подивіться скільки сьогодні до нас завітало гостей. Привітайтеся з ними, посміхніться нашим гостям. Сьогодні я пропоную вам подорож до чарівного лісу.

Ми в чарівний ліс підем

                                                        Казку там знайдем

Кругом себе повернись

        Казко перед нами ти з’явись

-         Діти, а куди ми потрапили?(в ліс)

-         Які дерева ростуть в лісі?(ялинка, береза, дуб, клен)

-         Яка зараз пора року?(осінь)

-         Як ви про це дізналися?(пожовтіли листочки, стало прохолодно, пташки відлітають в теплі краї)

Малята дерева подарували нам свої листочки. Скільки їх? (багато) Які листочки?(жовті, червоні, зелені, оранжеві) Дерева хочуть, щоб ви затанцювали з листочками.

Танець з листочками

Діти поки ми з вами танцювали я помітила, що в нашому чарівному лісі щось з’явилось. Давайте подивимось, що там.

-         Що це?(пісочниці)

-         Що знаходиться в пісочниці?(пісок)

-         Ви хочете погратися з піском?

Але спочатку нам потрібно пригадати правила гри з піском.

-         Не можна кидатись піском.

-         Розсипати пісок неможна.

-         Брати пісок до ротика не можна.

-         Молодці правильно! А що можна побудувати з піску? (торт, пасочку, замок, машину)

-         З якого піку краще будувати з сухого чи з вологого?(вологого) Чому?

Доторкніться до піску. Який він? (прохолодний, сухий, м’який)  Давайте трішки з ним пограємо.

Ігри з піском:

Покладіть одну долоньку на пісок. Побігли пальчики по піску. З’явилось  сонечко на небі.(малюють сонечко) виросло деревце, пострибали зайчики(відтворюють стрибки зайчиків вказівним та середнім пальчиком) біля дерева. Настала осінь! Пожовтіли на дереві листочки. Насунулися чорні хмари пішов дощ(  діти поливалками поливають пісок). Подув сильний вітер. (імітують вітерець переходять до іншої пісочниці) Діти подивіться на нашому дереві не залишилося жодного листочка. Деревце засумувало. Давайте розвеселимо його та подаруємо листочки. Але листочки не прості, а чарівні з піску. (діти прикладають листочки  до дерева та обсипають їх піском, потім прибирають обережно листочки, вихователь за бажанням намальоване дерево.) Що в нас вийшло? Чи гарні в нас листочки? Як ви гадаєте чи сподобалися дереву листочки? Так йому дуже сподобалося. Ось і сонечко нам знову посміхається. А нам вже час повертатися в садочок.

1,2,3, казко в дитсадок нас поверни!

Підсумок заняття:

-         Де ми з вами були?( в лісі)

-         Що робили?( танцювали, малювали листочки, гралися з піском)

-         Кому ми подарували листочки?

-         Чи сподобалося вам наше заняття?.

Молодці. Ви сьогодні добре попрацювали. Виконали всі завдання. Скажіть нашим гостям допобачення. Посміхніться їм.

docx
Додано
27 січня
Переглядів
172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку