Вступний урок до теми "Прислів'я та приказки". Діти повторюють поняття "Фольклор" та вчатся розрізняти у чому полягає різниця між прислів'ями та приказками.
Сьогодні на уроціОзнайомимося із прислів'ями та приказками різних народів;Розвиватимемо мовлення учнів, логіку, мислення;Виховуватимемо любов до фольклору
Номер слайду 3
Фольклор. Колективна уснопоетична творчість, що відображає життя, працю, історію, побут, думки, прагнення, виховні погляди народу, боротьбу за кращу долю
Номер слайду 4
Усна народна творчість, або фольклор. Казки;Загадки;Пісні;Прислів'я;Приказки;Легенди;Скоромовки
Номер слайду 5
Прислів'я. Короткий і влучний вислів, у якому в образній формі виражена думка чи емоційна оцінка якогось явища. Прислів'я містить закінчену думку у вигляді закінченого речення, обов'язковим є повчальний висновок.
Номер слайду 6
Людина народжується, щоб робити добро;Птах потрапляє до пастки дзьобом, людина – язиком;Озирайся на минуле, коли хочеш знати майбутнє.
Номер слайду 7
Приказка. Стислий, влучний вислів. Не має закінченої думки чи повчального висновку, лише натякає на нього. Приказка становить незакінчене речення і дає оцінку явищу, події, людині.
Номер слайду 8
Чужими руками жар загрібати;Голод не тітка;Як кішка з собакою;Черпати воду решетом;Впізнав рак зайця;Робити з мухи слона;Не копай яму іншому.
Номер слайду 9
Прислів'я. Короткий крилатий вислів;1 або 2 і більше речень;Повне твердження і висновок з нього;Закінчена думка;Має повчальний зміст. Приказки. Короткий вислів;Неповне речення;Не є повним твердженням;Незакінчена думка;Спонукає до роздумів.
Номер слайду 10
Творча робота. Згадати і записати прислів'я та приказки, поділивши їх на дві колонки
Номер слайду 11
Домашнє завдання Написати твір-мініатюру про випадок з життя, який би закінчувався прислів'ям