Презентаці з математики 1 клас

Про матеріал
Узагальнити знання учнів нумерацію чисел від 1 до 10; удосконалити вміння користуватися числовим відрізком під час розв'язування прикладів на віднімання та додавання; закріпити навички учнів визначати склад чисел; вчити встановлювати взаємозв’язок між діями додавання та віднімання; розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати культуру поведінки, дбайливе ставлення до часу; формувати вміння раціонально та з користю витрачати свій час.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевіряємо свої досягнення. Нумерація чисел 1 – 10. Урок № 51 для 1 класу з математики за н. Листопад

Номер слайду 2

Мета: узагальнити знання учнів нумерацію чисел від 1 до 10; удосконалити вміння користуватися числовим відрізком під час розв'язування прикладів на віднімання та додавання; закріпити навички учнів визначати склад чисел; вчити встановлювати взаємозв’язок між діями додавання та віднімання; розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати культуру поведінки, дбайливе ставлення до часу; формувати вміння раціонально та з користю витрачати свій час.

Номер слайду 3

Очікувані результати: знає нумерацію чисел від 1 до 10; вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; розв’язує задачі; називає склад чисел; встановлює взаємозв’язок між діями додавання та віднімання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.

Номер слайду 4

Формування ключових компетентностей:уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання та письма, роботи з цифровими пристроями;

Номер слайду 5

Організація класу. Вже дзвінок нам дав сигнал: Працювати час настав. Тож і ми часу не гаймо. Роботу швидше починаймо.

Номер слайду 6

Лічба у порядку зростання від 1 до 10.

Номер слайду 7

Підготовчі вправи. Графічний диктант.

Номер слайду 8

Підготовчі вправи. Робота в парах. Допоможи дітям обчислити вирази і дізнайся які числа стоять у геометричних фігурах

Номер слайду 9

Підготовчі вправи. 51026

Номер слайду 10

Підготовчі вправи. Збільш на «три». Зменш на «три».+3-37325648957

Номер слайду 11

Підготовчі вправи. За кісточками доміно склади по 2 приклади на додавання та віднімання.

Номер слайду 12

Повідомлення теми та завдань уроку. Сьогодні на уроці ми продовжимо повторювати вивчений матеріал. Будемо розв’язувати приклади та задачі.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 13

Віднови натуральний ряд

Номер слайду 14

Робота з підручником с. 54. Складання і розв’язування задачі за малюнком і виразом. Розгляньте зображення. Що ви бачите?Прочитайте умову. Прочитайте запитання задачі. Розв’яжіть складену вами задачу. Для спортивних змагань тренер приніс 3 гімнастичні м’ячі та 4 баскетбольних м'ячів. Скільки всього м'ячів приніс тренер?

Номер слайду 15

Робота з підручником с. 54. Складання і розв’язування задачі за малюнком і виразом. Для спортивних змагань тренер приніс 3 гімнастичні м’ячі та 4 баскетбольних м'ячів. Скільки всього м'ячів приніс тренер?Відповідь: 7 м'ячів приніс тренер.

Номер слайду 16

Робота з підручником с. 54. Складання і розв’язування задачі за малюнком. У годівниці 4 пташки клювали зерна. 2 пташки відлетіло. Скільки пташок залишилося у годівниці?Відповідь: 2 пташки залишилося

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Гра-розмальовка «Схованки»

Номер слайду 19

Творчо-конструкторський конкурс. Які предмети з навколишнього світу можна створити за допомогою даних геометричних  фігур.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Творчо-конструкторський конкурс. Складіть з цеглинок конструктора LEGO запропоновані цифри.

Номер слайду 22

Інтерактивне завдання

Номер слайду 23

Рефлексія «Піраміда досягнень»Добре вміюІнколи сумніваюся. Я невпевнений/невпевненаr

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
23 серпня 2023
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку