Мета: узагальнити знання учнів нумерацію чисел від 1 до 10; удосконалити вміння користуватися числовим відрізком під час розв'язування прикладів на віднімання та додавання; закріпити навички учнів визначати склад чисел; вчити встановлювати взаємозв’язок між діями додавання та віднімання; розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, синтезу, порівняння; виховувати культуру поведінки, дбайливе ставлення до часу; формувати вміння раціонально та з користю витрачати свій час.
Очікувані результати: знає нумерацію чисел від 1 до 10; вміє користуватися числовим відрізком під час розв’язування прикладів на віднімання та додавання; розв’язує задачі; називає склад чисел; встановлює взаємозв’язок між діями додавання та віднімання; вміє складати, читати й розв’язувати приклади на віднімання та додавання за малюнками і числовим відрізком, за схемами.
Формування ключових компетентностей:уміння вчитися: приймати мету, яку ставить вчитель; створити умови, що сприяють появі інтересу до навчальної книги — математики, бажання вчитися; контролювати й оцінювати свої результати; розвивати спостережливість, уміння порівнювати, аналізувати; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, групі; виховувати толерантність, повагу до однокласників та членів родини;здоров’язберігаючої: формувати основи культури здоров’я під час читання та письма, роботи з цифровими пристроями;
Робота з підручником с. 54. Складання і розв’язування задачі за малюнком і виразом. Розгляньте зображення. Що ви бачите?Прочитайте умову. Прочитайте запитання задачі. Розв’яжіть складену вами задачу. Для спортивних змагань тренер приніс 3 гімнастичні м’ячі та 4 баскетбольних м'ячів. Скільки всього м'ячів приніс тренер?