Проблема над якою я працюю "Інтеграція навчального процесу як чинник розвитку пізнавальної активності щколярів.Учень це не посудина, яку треба заповнити, уе - факел, який треба запалити.
Загальні відомостіОсвіта: вища -Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника. Спеціальність: вчитель початкових класів. Категорія: спеціаліст ІІ категоріїПедагогічний стаж роботи: 12 років. Посада вчителя початкових класів – з Курси підвищення кваліфікації: свідоцтво ААА№05907, 28.04.2017р. E-mail: virasuhorab@gmail.com
Початкова освіта є фундаментом для здобуття знань в основній і старшій школі. На мою думку, мета сучасної школи полягає в тому, щоб виховати дитину, яка вміє самостійно та творчо працювати і жити. Цього досягти значно складніше, ніж навчити читати, писати, лічити та розв’язувати задачі. Починаючи з першого класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, розвиваю їх пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях та силах.
Педагогічне завдання: Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, щоб вони виростали мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!
Педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідомо, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
Застосування інтерактивних технологій у навчанні дає змогу учням:Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу. Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого. Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації. Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення.
Схема професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з батьками
Нагороди вчителя примножуються нагородами його учнів. Конкурси: Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс “Колосок”Осінній , 2016р. – 8 учнів, усі отримали сертифікат “Золотий колосок”Весняний, 2017р. – 7 учнів, з них 2 учні отримали сертифікат “Золотий колосок”, 5 учнів отримало сертифікати “Срібний колосок”. Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”2017р. – 7 учнів, відмінний результат - 3 учні, добрий результат - 4 учні. Всеукраїнська гра “Соняшник”2017р. – 7 учнів, диплом переможця отримало - 5учнів, сертифікат учасника – 2 учні. Районний конкурс “Первоцвіти просять захисту”В номінації кращий малюнок - 6 учнів, 2 учнів - ІІІ місце, 1 учениця – ІІ місце. В номінації кращий плакат або стінгазета – 9 учнів 3 класу та класний керівник В. В. Сухораб - ІІІмісце. Обласний конкурс “Первоцвіти просять захисту”2017р. – Феданяк Тетяна, ІІІ місце.
Участь у методичній роботіНавчальний рік. Участь в МОУчасть в педрадах, семінарах2014-2015 Відкритий урок “Моя рідна школа”Виступ на тему «Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах на основі творчого підходу до реалізації навчальних програм» 2015-2016 Відкритий урок читання на тему «Тарасові слова – то правда жива»2016-2017 Відкритий урок Виступ на тему «Критерії оцінювання учнів початкових класів»2017-2018 Відкритий інтегрований урок “Рідна домівка, рідна сім’я – тут виростає доля моя”
Участь у професійних курсах 16 січня -28 січня 2017р.– учасник таких вебінарів у Інтерактивній школі творчого вчителя: Математика.3клас. Методика формування обчислювальних навичок додавання і віднімання, множення та ділення на підставі нумерації чисел в концентрі «Тисяча». Природознавство.4 клас. Сучасний учень початкової школи: труднощі та шляхи подолання.від задуму до реальності.(організація проектної діяльності в початковій школі). (СЕРТИФІКАТ № 115101)Математика . 1-3класи. 1 клас. Вимірювання. 1- 2 класи. Математичні ігри та вправи на обчислення, які подобаються дітям. 3клас. Принципи інтеграції в математиці. Я у світі. 3 клас. «Людське Я» (СЕРТИФІКАТ № 115102) 18 січня 2018р. – учасник онлайн – курсу «Вчимося жити разом» (Сертифікат 13 – 17185)
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних виховних заходах, проявляючи зацікавленість та активність при цьому.
З досвіду. Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. На вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.
Плани на майбутнєСприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах. Надсилати методичні розробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію