Презентація 5 клас "Безпека у громадському транспорті"

Про матеріал
Цей матеріал допоможе при викладанні курсу "Здоров*я, безпека та добробут" у 5 класі за новою програмою. Прошу використовувати лише для власного уроку, не розповсюджувати. Дякую.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Безпека у громадському транспорті

Номер слайду 2

• дослідити, які місця у громадському транспорті є найбільш безпечними;• порівняти різні види громадського транспорту;• підготуєти пам’ятку безпечної та етичної поведінки у громадському транспорті. Мета:

Номер слайду 3

Громадський транспорт — це різновид пасажирського транспорту, який надає послуги з перевезення людей за визначеними маршрутами.

Номер слайду 4

Автобус. Трамвай* Рухається вільно* Працює на бензині* Забруднює атмосферу* Є в містах і селах,а також їздить міжмістами* Наземний транспорт* Зручний салон* Вміщує багато пасажирів* Рухається по рейках* Працюєна електриці* Є небезпекаураження струмом* Не забруднюєатмосферу* є тільки у містах. Створіть таку діаграму для поїзда і метро

Номер слайду 5

Розгляньте схему маршрутного таксі та назвіть найбезпечніші місця в салоні маршрутки.1. Найнебезпечніші (за статистикою) місця позначені червоним кольором, менш«травматичні» — жовтим, а найбезпечніші місця — зеленим2. Відео про безпекумісць у салонах маршруток і автобусів ( сторінка 49 підручника)

Номер слайду 6

Правила поведінки в електротранспортіПрочитайте наведені твердження. Поясніть, з якими ви погоджуєтесь, а з якими — ні. Поясність свою думку.• Не можна відволікати водія під час руху.• В автобусі можна їздити без квитка.• У транспорті не можна штовхатись і бешкетувати.• Під час руху слід триматися не за поручень, а за пасажира, який стоїть поруч.• До виходу треба готуватися заздалегідь, ввічливо запитуючи людей у проході, чи виходять вони на наступній зупинці.

Номер слайду 7

Правила поведінки у шкільному автобусі

Номер слайду 8

У вестибюлі та на ескалаторі метрополітену. Прочитаймо наведенітвердження,з якими випогоджуєтесь, а з якими — ні.• Не можна бігти по ескалатору.• Свої речі можна ставити на поручень.• Не можна заходити за обмежувальну лінію.• На ескалаторі треба стояти зліва.• На платформі можна бігати та гратися.

Номер слайду 9

На платформі й у вагоні метро. Запам‘ятайте!• Не можна заходити за обмежувальнулінію на платформі• На платформі метрополітену заборонено грати в рухливі ігри.• У вагоні треба сидіти або стояти, міцно тримаючись за поручні• Якщо у вагоні відчувається запах диму, слід негайно повідомити про це машиністові. Для цього в кожному вагоні є кнопка зв’язку з машиністом .• У разі виникнення небезпечної ситуації в метрополітені необхідно виконувати всі вказівки машиніста або чергового по станції.

Номер слайду 10

Давай пригадаємо:1) які місця у громадському транспортіє найбільш безпечними?2) що спільного та в чому різниця між автобусом та тролейбусом?3)Назвіть правила безпечної та етичної поведінки у громадському транспорті.

Номер слайду 11

Оцініть свої досягнення. Я знаю, де розташовані найбільш безпечні місця у громадському транспорті. Я знаю, як правильно поводитися у громадському транспорті.

Номер слайду 12

Домашнє завдання:1. Перейдіть за QR-кодом і подивіться мультфільм про правила безпеки у шкільному автобусі.2. Виконати у робочому зошиті мозаїку завдань до теми

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Воловцов Володимир
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пась Любов Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Domanetska Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Байгота Світлана Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бессарабова Лілія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Фейзопуло Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Журавель Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Фетісова Катерина Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
pptx
Додано
1 жовтня 2022
Переглядів
20928
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку