Презентація до уроку ЗБД "Чи вмієш ти вчитися?"

Про матеріал
До підручника "Здоров'я, безпека та добробут" 5 клас (автори Хитра З.М., Романенко О.А.)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок № 10 Чи вмієш ти вчитися?

Номер слайду 2

Номер слайду 3

4 типи сприйняття інформаціїВізуальний. Дігітальний. Аудіальний. Кінестетичний

Номер слайду 4

Представники цієї групи найкраще сприймають інформацію, що подається у вигляді картинок, графіків або діаграм. Згадуючи щось, візуали малюють в голові зображення. Структурування та належне оформлення інформації – найкращі інструменти візуалів. Візуали

Номер слайду 5

АудіалиІнформація сприймається на слух, її необхідно промовляти. Аудіали завжди вчать або читають вголос, а слова «про себе» звучать для них як вирок. В пригоді можуть стати аудіокниги або аудіопідручники, адже так обробити весь масив інформації набагато простіше. 

Номер слайду 6

Кінестетичний Для того щоб зрозуміти суть питання, кінестетикам потрібно помацати, доторкнутися, покрутити в руках.

Номер слайду 7

Дігітальний. Це люди-логіки, які інтегрують у собі ознаки всіх попередніх груп і сприймають світ за принципом так/ні, біле/чорне. Навіть гуманітарні предмети такі учні краще сприймають за допомогою цифр, знаків, причинно-наслідкових зв'язків.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Урок – це найважливіший момент освітнього процесу. Якщо хочеш запам’ятати максимальну кількість матеріалу, необхідно лише одне: уважно слухати вчителя і не відвертатися. Під час навчання постійно роби нотатки, замальовки, записи того, що тобі здається найголовнішим. Спочатку буде складно згадати, що ж там «закодовано», але з часом це вміння буде тобі все більше допомагати.

Номер слайду 16

Залюбки виходь до дошки, підіймай руку з бажанням дати відповідь навіть тоді, коли не зовсім впевнений у правильності своїх міркувань. Така ініціативність продемонструє вчителю твою готовність до навчання, роботу на уроці, хід міркувань. У педагога з’явиться можливість підкорегувати  помилки та пояснити незрозуміле саме тобі. Коли працюєш у парі, групі, не чекай, поки хтось виконає завдання першим і всім зарахується результат. Будь творчим, креативним, генеруй ідеї та пропонуй своє бачення ситуації іншим дітям. З допомогою перемог і поразок ти будеш набувати впевненості та віри у свої сили.

Номер слайду 17

Спробуй ставити перед собою невеличкі цілі та досягати їх,  з часом збільшуй до себе вимоги та радій досягненням. Намагайся дізнатись більше ніж від тебе вимагає шкільна програма, тоді ти станеш цікавим співрозмовником не лише для друзів, але і для вчителів. Не залишай розпочату справу незакінченою. Завжди намагайся все доводити до кінця, як би важко це не було. Згодом ти зрозумієш, що можливі труднощі не будуть викликати паніку чи стрес.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Робота в зошиті-практикумі

Номер слайду 21

Робота в зошиті-практикумі

Номер слайду 22

Робота в зошиті-практикумі

Номер слайду 23

ВИСНОВКИЛюдям притаманні різні типи сприйняття інформації: візуальний, аудіальний, тактильний, за допомогою логічних міркувань та змішані. Щоб зробити своє навчання успішним, потрібно розвивати свої здібності, правильно розподіляти час і тримати в порядку своє робоче місце.

Номер слайду 24

Дякуємо за увагу!Домашнє завдання: § 10

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Васильєва Людмила
    Дякую. Добра допомога на уроці.
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Безсонова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Добридник Оксана Леонтіївна
    Дякую. Класна презентація
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Хитра Зоя
Додано
3 жовтня 2022
Переглядів
3056
Оцінка розробки
4.6 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку