Головну редакторку українського журналу Vogue Ольгу Сушко двічі викрили наплагіаті. Вперше це сталося, коли під її іменем вийшов перероблений текст 12-річної давності, а вдруге – коли в її матеріалі знайшли фрагмент з блогу,опублікованого в 2014 році. Про обидва випадки плагіату стало відомо з Telegramканалу «Киев Фэшн Лавэз». У першому випадку під іменем Ольги Сушко вийшов незначно переробленийтекст, який вперше з’явився в російському журналі “Harper's Bazaar” від 2006 року.“Читачів здивувало, що перша половина обох текстів – практично ідентична (знезначними відмінностями)”- повідомив «Детектор медіа». Як наслідок, Ольгу Сушко відсторонили від займаної посади, і невдовзі вона зіскандалом змушена була звільнитися з роботи.
Номер слайду 3
Що це????Академічна доброчесність
Номер слайду 4
Проєкт USAID_Взаємо. Дія, мета якого – доброчесне українське суспільство з нульовою толерантністю корупції. Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ), що реалізується Американськими Радами з міжнародної освіти за сприяння Посольства США в Україні (Відділу преси, освіти та культури), Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, має на меті об’єднати професійну спільноту освітян для обміну досвідом та співпраці задля інституціоналізації принципів академічної доброчесності в системи середньої та вищої освіти України. Академічна доброчесність стане у школах обов’язковою
Номер слайду 5
це сукупність етичних принципів тавизначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітньогопроцесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої)діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/абонаукових (творчих) досягнень . законом встановлений обов'язок учнів та вчителів дотримуватись академічної доброчесності та види відповідальності за виявлені факти її порушення. Забезпечення дотримання принципів академічної доброчесності у школі покладено на керівників та інших педагогічних працівників закладу освіти. Академічна доброчесність
Номер слайду 6
● Чесність;● Довіра;● Справедливість;● Повага;● Відповідальність;● Сміливість. Академічна доброчесність – моральна якість,що базується на таких принципах :
Номер слайду 7
Порушенням академічної доброчесності вважається:
Номер слайду 8
Порушенням академічної доброчесності вважається:
Номер слайду 9
Порушенням академічної доброчесності вважається:
Номер слайду 10
-знецінення університетських дипломів у країні, невизнання їх за кордоном;-випускникам університетів важко влаштуватися на хорошу роботу, бо роботодавці не довіряють системі вищої освіти та закладам вищої освіти;-зниження якості медичного обслуговування;-стагнація науки, знецінення наукового потенціалу держави;-гальмування розвитку економіки;-країна втрачає авторитет у світі. Наслідки тривалих та системних порушень академічної доброчесності:
Номер слайду 11
-забезпечує довіру до результатів навчання;-передбачає здобуття власних знань і розвиток власних здібностей;-учням треба наголошувати, що коли вони списують чи дають списати комусь – розвиток неможливий.-забезпечує чесний вступ до університету, а потім – гарну роботу;-зараз світ глобалізований: щоб навчатися за кордоном, потрібно дотримуватися принципів академічної доброчесності. Чому академічна доброчесність важлива:
Номер слайду 12
Учні пишуть контрольну роботу з математики. Учителька ходить рядами,стежачи за класом, поки учні старанно працюють. Вона проходить у кінець класу,а тим часом хлопчик, який сидить попереду, повертається до свого друга, якийсидить біля нього, і жестами показує, що він не знає відповіді до питання №4. Він складає свої руки, благаючи про допомогу. Його друг дістає шматочок паперуі починає щось писати на ньому. Потім він складає папірець і передає хлопчику,який хотів отримати відповідь, але раптом вчителька, помітивши, що хлопціпередають одне одному підказку, встигла перехопити аркуш, та, відкривши його,побачила,
Номер слайду 13
що всередині написано: «Давай не списувати». Вона посміхається івирішує нікого з учнів не карати.