Педагогічне кредо. Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель. Л. Толстой
5 фактів, які свідчать про необхідністьзмін у системі шкільної освіти України: Якщо ми поглянемо на найповніший на сьогодні рейтинг систем середньої освіти, то Україна посідає лише 38 позицію з-поміж 76 країн світу. Це дослідження проводила Організація економічної співпраці і розвитку, й у його результаті було визначено прямий зв’язок між освітою та економічним зростанням країн. 2. В Україні не всі діти мають рівний доступ до освіти, про що свідчать результати ЗНО – близько 2/3 учнів із села складають тестування з історії України, української мови та математики на початковий та середній рівні, тобто від 1 до 6 балів за 12-бальною шкалою, на противагу місту, де 2/3 дітей отримують високий та достатній результат – від 7 до 12 балів.
3. Школа – одна з найменш реформованих сфер в Україні. Вона, як і 70 років тому, досі орієнтована на накопичення знань – hard skills. У той час як у сучасному світі дедалі більше необхідними стають «м’які» навички – soft skills. 4. Дослідження фахівців Світового банку «Навички для сучасної України» (листопад 2015 р.) свідчить, що українські роботодавці мають потребу в додаткових когнітивних та соціально-емоційних навичках своїх працівників. 5. За даними досліджень, проведених у Гарвардському та Стенфордському університетах, тільки 15 % кар’єрного успіху забезпечує рівень професійних навичок, натомість як інші 85 % – це «м’які» навички.
Схема моєї професійної діяльностіНавчальнаробота. Методична робота. Позакласна робота. Стандартний та нестандартнийурок. Розробки уроків, заходів;Семінари, педради;Робота в МО вчителів початкових класів;Самоосвіта.Індивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками
Виховна робота в нашій школі починається з першого святкового дня - Першого дзвоника, першого уроку, перших вражень учнів початкових класів та їхніх батьків. Наше завдання: створити відповідні умови для творчого зростання, духовного збагачення особистості, здорової морально та фізично.
З досвіду. Початкова школа - це цілий світ! Для дитини, що прийшла до школи, починається нове життя, повне чудес, відкриттів, труднощів і проблем. Школа - це єдина в світі реальність, призначена спеціально для дітей. Від того, як протікає життя дітей в школі, особливо в початковій школі, залежить благополуччя подальшого життя людини. Ми добре розуміємо, що кожен вік унікальний, своєрідний, тому й кожна сходинка освіти має свої особливості.
Висновки Початкова школа-школа радості. У ній має бути цікаво вчитися і цікаво вчити. Без інтересу, без внутрішнього мотивованого і стимульованого прагнення до знань школа не існує. У житті школи немає ідеального учня, є різні підходи до її виховання та навчання. Енергія дитинства невичерпна, треба лише вміти направляти її в потрібне русло. Необхідно йти від реальних індивідуальних здібностей дитини, приймаючи його таким, який він є. Освітнє середовище створюють для заохочення самовизначення дітей у класі та розвитку їхніх спроможностей, оскільки відомо, що люди, які контролюють те, що відбувається з ними, краще адаптовані до життя.
Золоті правила вчителя· під час опрацювання програмового матеріалу залучайте учнів до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань;· допомагайте учням повірити у свої сили;· не обмежуйте творчу уяву учнів, не ставте її у вузькі рамки, а навпаки, давайте волю дитячій фантазії;· не повчайте відкрито, не критикуйте строго, а лише тактовно давайте поради;· стимулюйте і підтримуйте ініціативу учнів. їхню самостійність;· помічайте навіть незначні досягнення учнів, підкреслюючи їхню оригінальність, важливість, адже творчість є тоді, коли дитина відчуває, що її цінують.style.text. Decoration. Underline