Мета уроку:навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, ознайомити з формальним виконання алгоритму, програмою, виконавець алгоритму, середовище; закріпити правила поведінки в школі;розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння аналізувати і робити висновки;розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;виховна: виховувати зосередженість, увагу та спостережливість.виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Номер слайду 3
Алгоритм – це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі.
Номер слайду 4
Виконавець алгоритму – об’єкт, який здатен виконати команди алгоритму.
Номер слайду 5
Властивості алгоритму: Зрозумілість. Щоб виконавець міг досягти поставленої перед ним мети, використовуючи даний алгоритм, він повинен уміти виконувати кожну його вказівку, тобто розуміти кожну з команд, що входять до алгоритму. Визначеність (однозначність). Зрозумілий алгоритм все ж таки не повинен містити вказівки, зміст яких може сприйматися неоднозначно. Крім того, в алгоритмах неприпустимі такі ситуації, коли після виконання чергового розпорядження алгоритму виконавцю не зрозуміло, що потрібно робити на наступному кроці.
Номер слайду 6
Дискретність. Як було згадано вище, алгоритм задає повну послідовність дій, які необхідно виконувати для розв’язання задачі. При цьому, для виконання цих дій їх розбивають у визначеній послідовності на прості кроки. Виконати дії наступного розпорядження можна лише виконавши дії попереднього. Ця розбивка алгоритму на окремі елементарні дії (команди), що легко виконуються даним виконавцем, і називається дискретністю. Масовість. Дуже важливо, щоб складений алгоритм забезпечував розв’язання не однієї окремої задачі, а міг виконувати розв’язання широкого класу задач даного типу
Номер слайду 7
Результативність. Взагалі кажучи, очевидно, що виконання будь-якого алгоритму повинне завершуватися одержанням кінцевих результатів. Тобто ситуації, що в деяких випадках можуть призвести до так званого “зациклення”, повинні бути виключені при написанні алгоритму. Ефективність – кожний крок алгоритму повинен бути виконаний точно за скінчений проміжок часу.
Номер слайду 8
У
Номер слайду 9
Домашнє завдання: Скласти алгоритм рішення задачіЩоб бути здоровою, людина повинна вживати щодня 3 г білків на кожні 4 кг своєї ваги. Обчисліть кількість білків, необхідну для дитини масою 44 кг на один день. Скласти кросворд або ребус з вивченої теми.