Мета уроку:навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, ознайомити з формальним виконання алгоритму, програмою, виконавець алгоритму, середовище; закріпити правила поведінки в школі;розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння аналізувати і робити висновки;розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;виховна: виховувати зосередженість, увагу та спостережливість.виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Властивості алгоритму: Зрозумілість. Щоб виконавець міг досягти поставленої перед ним мети, використовуючи даний алгоритм, він повинен уміти виконувати кожну його вказівку, тобто розуміти кожну з команд, що входять до алгоритму. Визначеність (однозначність). Зрозумілий алгоритм все ж таки не повинен містити вказівки, зміст яких може сприйматися неоднозначно. Крім того, в алгоритмах неприпустимі такі ситуації, коли після виконання чергового розпорядження алгоритму виконавцю не зрозуміло, що потрібно робити на наступному кроці.
Дискретність. Як було згадано вище, алгоритм задає повну послідовність дій, які необхідно виконувати для розв’язання задачі. При цьому, для виконання цих дій їх розбивають у визначеній послідовності на прості кроки. Виконати дії наступного розпорядження можна лише виконавши дії попереднього. Ця розбивка алгоритму на окремі елементарні дії (команди), що легко виконуються даним виконавцем, і називається дискретністю. Масовість. Дуже важливо, щоб складений алгоритм забезпечував розв’язання не однієї окремої задачі, а міг виконувати розв’язання широкого класу задач даного типу
Результативність. Взагалі кажучи, очевидно, що виконання будь-якого алгоритму повинне завершуватися одержанням кінцевих результатів. Тобто ситуації, що в деяких випадках можуть призвести до так званого “зациклення”, повинні бути виключені при написанні алгоритму. Ефективність – кожний крок алгоритму повинен бути виконаний точно за скінчений проміжок часу.