Урок ___. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.
Цілі:
Формувати предметні компетентності: удосконалити знання поняття виконавець, команда, системи команд; формувати навички з даної теми у новому навчальному середовищі KoduGameLab;
Розвивати ключові компетентності:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Відтворення і коригування опорних знань
Кожному учню (парі, групі) роздаються ребуси (1-об’єкт, 2-властивість, 3-виконавець, 4-команда, 5-алгоритм, 6-середовище) по черзі учні відповідають, відповідно до свого номеру ребусу та коментують.
Якщо учень не пригадує то може застосувати додаткові джерела (зошит, підручник, Інтернет). Це повинно навчити учнів самостійно шукати потрібну інформацію.
Учитель доповнює відповідь.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Інструктаж з ТБ
Молоці, а тепер пропоную вам трішки відпочити, тобто пограти у цікаву гру.
Учні відкривають папку 5 клас\Урок 17\Давай знайомитись, by kaduk.Kodu2.
Вправи для очей
ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
На сьогоднішньому уроці ми починаємо вивчати цикл уроків по темі «Алгоритми та програми». Де застосуємо ваш попередній досвід набутий у молодших класах по даній темі у нових умовах, а саме вивчаючи нову для вас програму KoduGameLab.
KoduGameLab — це середовище об'єктно-орієнтованого наочного (візуального) програмування. Його призначено для створення комп'ютерних світів, анімаційних та інтерактивних історій, тривимірних ігр і моделей. Істотний принцип цього програмного засобу такий: об'єкт з змінюваними властивостями є виконавцем вказівок. У середовищі є готові ігри й світи з об'єктами для програмування. Користувач має можливість створити свій уявний світ: ландшафт, водойми, рельєф, дерева, будинки. Потім обрати персонажі та запрограмувати іхні дії.
V. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування дій у програмі KoduGameLab, за допомогою проектора
План
1. Після запуску відображається Головне меню з такими пунктами:
2. Вибравши меню Завантажити світ можна побачити меню з уже існуючих ігор які можна використовувати не лише для ігор, а також для фундаменту своїх майбутніх.
3. Для створення особистої гри з нуля використовуємо пункт Головного меню → Новий світ
4. Внизу вікна гри знаходяться елементи управління грою.
5. Обов’язкове демонстрування елементів, при якому створюється нова площадка (обов’язковий діалог з учнями, щодо ландшафту)
6. Додаємо кілька об‘єктів на вибір учнів розглядаючи їх параметри
VІ. Фізкультхвилинка.
VІІ. Самостійне застосування знань
Робота за комп’ютером
Самостійне створення світу та його збереження.
VIІІ. Узагальнення та систематизація знань
Учні виконують комп’ютерне тестування
ІХ. Домашнє завдання
Підручник параграф 18, вп. 5, ст. 176.
Намалювати свій невеличкий світ (на наступному уроці учні будуть його відтворювати, на перед не говорити, для того щоб не зупиняти їх уяву)
Х. Підсумки уроку
Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.
1. Що сьогодні дізналися нового?
2. Чого навчилися?
3. Що сподобалось на уроці, а що ні?
4. Чи виникали труднощі?
XІ. Оцінювання роботи учнів