Урок "Виконавці алгоритмів та їх системи команд"

Про матеріал
Розроблений для знайомства учнів з програмним середовищем KoduGameLab і подальшим його використанням. Урок = конспект+тест+програма у KoduGameLab.
Перегляд файлу

Урок ___. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

Цілі:

Формувати предметні компетентності: удосконалити знання поняття виконавець, команда, системи команд; формувати навички  з даної теми у новому навчальному середовищі KoduGameLab;

Розвивати ключові компетентності:

  • спілкування державною мовою (висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології);
  • уміння вчитися впродовж життя (виявлення допитливості, наполегливості, впевненості);
  • обізнаність та самовираження у сфері культури (грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог);

 

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •                  привітання
  •                  перевірка присутніх
  •                  перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Відтворення і коригування опорних знань

Кожному учню (парі, групі) роздаються ребуси (1-об’єкт, 2-властивість, 3-виконавець, 4-команда, 5-алгоритм, 6-середовище) по черзі учні відповідають, відповідно до свого номеру ребусу та коментують.

  1.                Що таке об’єкт? Приклади об’єктів.
  2.                Які властивості можуть мають об’єкти?
  3.                Хто такий виконавець алгоритму та хто може ним бути?
  4.                Що таке команда?Приклад.
  5.                Що таке алгоритм та хто може бути виконавцем алг.?
  6.                Середовище виконання алгоритму.

Якщо учень не пригадує то може застосувати додаткові джерела (зошит, підручник, Інтернет). Це повинно навчити учнів самостійно шукати потрібну інформацію.

Учитель доповнює відповідь.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Інструктаж з ТБ

Молоці, а тепер пропоную вам трішки відпочити, тобто пограти у цікаву гру.

Учні відкривають папку 5 клас\Урок 17\Давай знайомитись, by kaduk.Kodu2.

Вправи для очей

ІV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

На сьогоднішньому уроці ми починаємо вивчати цикл уроків по темі «Алгоритми та програми». Де застосуємо ваш попередній досвід набутий у молодших класах по даній темі у нових умовах, а саме вивчаючи нову для вас програму KoduGameLab.

KoduGameLab — це середовище об'єктно-орієнтованого наочного (візуального) програмування. Його призначено для створення комп'ютерних світів, анімаційних та інтерактивних історій, тривимірних ігр і моделей. Істотний принцип цього програмного засобу такий: об'єкт з змінюваними властивостями є виконавцем вказівок. У середовищі є готові ігри й світи з об'єктами для програмування. Користувач має можливість створити свій уявний світ: ландшафт, водойми, рельєф, дерева, будинки. Потім обрати персонажі та запрограмувати іхні дії.

V. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування дій у програмі KoduGameLab, за допомогою проектора

План

1. Після запуску відображається Головне меню з такими пунктами:

  • Відновити – повертає нас до останньої гри, з якою ми працювали
  • Завантажити світ – дозволяє завантажити існуючу, або створити нову гру
  • Друзі – відкриває перелік ігор, створених учасниками спільноти KODU
  • Параметри – дозволяє настроїти деякі параметри KODU
  • Допомога – містить короткий опис KODU англійською
  • Вихід – дозволяє завершити роботу KODU

2. Вибравши меню Завантажити світ можна побачити меню з уже існуючих ігор які можна використовувати не лише для ігор, а також для фундаменту своїх майбутніх.

3. Для створення особистої гри з нуля використовуємо пункт Головного меню → Новий світ

4. Внизу вікна гри знаходяться елементи управління грою.

  • Рука – переміщує камеру
  • Будинок – повернення в головне меню
  • Об’єкт – додає або редагує їх
  • Шлях – додає або редагує його
  • Пензлик – молює або видаляє її (можна змінити колір, та розмір пензля)
  • Верх/Вниз – створює пагорби долини
  • Вирівнювання землі
  • Нерівність – створює вершини
  • Вода – додає води
  • Видалити – для видалення об‘єктів
  • Змінна параметрів світу

5. Обов’язкове демонстрування елементів, при якому створюється нова площадка (обов’язковий діалог з учнями, щодо ландшафту)

6. Додаємо кілька об‘єктів на вибір учнів розглядаючи їх параметри

VІ. Фізкультхвилинка. 

VІІ. Самостійне застосування знань

Робота за комп’ютером

Самостійне створення світу та його збереження.

VIІІ. Узагальнення та систематизація знань

Учні виконують комп’ютерне тестування

ІХ. Домашнє завдання

Підручник параграф 18, вп. 5, ст. 176.

Намалювати свій невеличкий світ (на наступному уроці учні будуть його відтворювати, на перед не говорити, для того щоб не зупиняти їх уяву)

Х. Підсумки уроку

Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.

1. Що сьогодні дізналися нового?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі?

XІ. Оцінювання роботи учнів


Ребуси http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&slovo=%D1%C5%D0%C5%C4%CE%C2%C8%D9%C5&skip=2&mode=0

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
14 лютого 2019
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку