Огляд можливостей блоків з розділу Оператори середовища виконання алгоритмів Скретч. Наведено приклади чотирьох основних арифметичних дій, округлення чисел, а також розглянуто математичні функції.
Ви зможете змайструвати собі калькулятор в Scratch за допомогою блоків з розділу Оператори
Номер слайду 3
Scratch підтримує чотири основних арифметичних дії: додавання (+), віднімання (-), множення (*) і ділення (/)Приклад. Оператор. Додавання Віднімання Множення Ділення
Номер слайду 4
Модуль – це абсолютне значення числа. Модуль 5 дорівнює 5. Модуль -5 теж дорівнює 5. Тобто модуль відкидає від всіх чисел мінуси, і робить усі числа позитивними. МОДУЛЬ
Номер слайду 5
Округлює десяткові дроби до найближчого цілого числа. Наприклад, округлити (3.1 ) = 3, округлити (3.5) = 4,округлити (3.6) = 4. ОКРУГЛЕННЯ ЧИСЕЛ
Номер слайду 6
Визначає, яке число потрібно помножити на саме себе, щоб вийшов результат. КВАДРАТНИЙ КОРІНЬ2∙2=4 3∙3=9
Номер слайду 7
ВИПАДКОВІ ЧИСЛАБлок випадкове видає випадкові числа. Його два редагованих білих поля дозволяють задати межі цих чисел, а Scratch буде лише вибирати числа між зазначеними двома числами (включно). Приклад Можливий результат{0, 1}{0, 1, 2, 3, … , 10}{-2, -1, 0, 1, 2}{0, 0.1, 0.15, 0.267, 0.3894, … , 1.0}{0, 0.01, 0.12, 0.34, 0.58, … , 1.0}
Номер слайду 8
МАТЕМАТИЧНІ ФУНКЦІЇБлок квадратний корінь від об'єднує 14 математичних функцій, які можна вибрати з меню, що випадає, в тому числі квадратний корінь, тригонометричні, логарифмічні і експоненціальні функції.
Номер слайду 9
ВИПАДКОВІ ЧИСЛАБлок випадкове видає випадкові числа. Його два редагованих білих поля дозволяють задати межі цих чисел, а Scratch буде лише вибирати числа між зазначеними двома числами (включно). Приклад Можливий результат{0, 1}{0, 1, 2, 3, … , 10}{-2, -1, 0, 1, 2}{0, 0.1, 0.15, 0.267, 0.3894, … , 1.0}{0, 0.01, 0.12, 0.34, 0.58, … , 1.0}
Номер слайду 10
Подвійник клік на функції продемонструє її результат!