Розрізняють репродуктивне та продуктивне аудіювання. Основною ознакою репродуктивного аудіювання, на відміну від продуктивного, є повторюваність усної інформації. У школі до репродуктивного аудіювання вдаються у процесі проведення усних переказів та підготовки до творчих робіт. У природній ситуації спілкування співрозмовники вдаються до продуктивного аудіювання. Сприймати усну інформацію можна глобально, докладно й критично.
Досягнення базового рівня уміння розуміти літературно – розмовне мовлення носія мови в ситуаціях повсякденного спілкування; визначати тему і мету бесіди, її основний зміст; уміння в умовах опосередкованого сприймання повідомлення розуміти основний зміст аудіотексту; уміння повно і точно розуміти висловлювання вчителя та однокласників
Вербальні засоби: 1 Рецептивні: Підтвердження або спростування тверджень вчителя Вибір пунктів плану тексту Тести з вибором відповіді 2 Репродуктивні: Відповіді на запитання Переказ змісту Переклад окремих слів, словосполучень, речень Укладання плану Формулювання запитань до тексту Бесіда на основі змісту тексту