Презентація до практичної роботи №1"Автомобілебудування Німеччини" слугує матеріалом до уроку факультативного заняття "Країнознавство" у 10 класі. Я вирішила зацікавити дітей і створити презентацію. Уній історія виникнення машинобудування, видатні особистості(засновники),основні центри розміщення,готава продукція
1.Позначити на карті центри виробництва легкових автомобілів всесвітньовідомих фірм (“Ауді”, “БМВ”, “Даймлер – Бенц”, “Опель”, “Порше”, “Фольксваген”). 2.Використовуючи джерела країнознавчої ін – формації,опрацювати відомості та створити презентацію про згадані вище автомобільні фірми.
1886 рік - Карл Бенц побудував перший візок з бензиновим двигуном і отримав патент на винахід; початок історії марки Mercedes. 1901 рік - Даймлер випускає нову модель «Мерседес-35PS», яка показує, наскільки «Бенц» відстав від прогресу. 1926 рік - Дві фірми Daimler і Benz злилися в новий концерн Daimler-Benz, а на чолі встав Фердинанд Порше.
Карл Фрідріх Міхаель Бенц (25 листопада 1844 Мюльбург - 4 квітня 1929, Ладенбург) - німецький інженер, винахідник автомобіля, піонер автомобілебудування. З його фірми пізніше утворилася Daimler-Benz AG. Готтліб Вільгельм Даймлер (17 березня 1834 Шорндорф - 6 березня 1900 Канштат під Штутгартом) - німецький інженер, конструктор і промисловець. Даймлер розробив спільно з Вільгельмом Майбахом один з перших автомобілів і кілька типів бензинових двигунів внутрішнього згоряння.
Адам Опель (1837 - 1895) - засновник найбільшої автомобільної корпорації Opel (Опель). Через чверть століття з моменту заснування Опель вийшов на міжнародний рівень, поставляючи швейні машини в Росію, Європу, США, Індію. А, запустивши серійне виробництво велосипедів в 1887 році, через деякий час Опель (Opel) став найбільшим у світі їх виробником. Перший автомобіль марки Опель (Opel) побачив світ у 1899 році.
Історія концерну «Volkswagen» почалася восени 1933 року в одному із залів готелю «Кайзерхоф» у Берліні. Співрозмовників було троє: Адольф Гітлер, Якоб Верлін, представник «Daimler-Benz», і Фердинанд Порше. Гітлер висунув вимогу: створити для німецького народу міцний і надійний автомобіль, вартістю не більше 1000 рейхсмарок. На аркуші паперу він накидав ескіз, позначив основні пункти програми і попросив назвати ім'я конструктора, хто буде нести відповідальність за виконання урядового замовлення. Якоб Верлін запропонував кандидатуру Фердинанда Порше. Майбутній автомобіль так і назвали - «Volks-Wagen» («народний автомобіль»).