Удосконалювати вміння складати композицію з готових елементів і почергово наклеювати деталі. Розвивати окомір, відчуття ритму. Продовжувати знайомити дітей з комахами. Виховувати бережне ставлення до комах
Майстер-клас з аплікації (для дітей молодшої групи)«Бджілка весело літає»
Номер слайду 2
Бджілка радіє навколишньому світу, співає свою веселу пісеньку і пригощає діточок корисним солодким медком. Цілісінький день копошиться трудівниця-бджілка. Всі справи свої бджолині робить, нічого не забуває, вовтузиться, старається. Про людину, яка багато і добре працює, ми говоримо: «Працює, як бджілка». А дитина, яка допомагає дорослим, ми називаємо просто - «справжня бджілочка».
Номер слайду 3
Тематична ігротека. Комашка. Педагог показує дітям картинки із зображенням різних тварин. Коли діти побачать комах, плескають у долоні.
Номер слайду 4
— Бджола мала, а й та працює!— Бджоли раді цвіту, а люди – літу.— Бджоли раді цвіту, люди — меду.— З однієї квітки змія бере яд а бджола — мед.— На свіжий цвіт і бджола літає, а зів’ялий обминає.— На хорошу квітку і бджола летить.— Одна бджола мало меду наносить.— Одна бджола меду не наносить. Українські приказки та прислів'я про бджіл:
Номер слайду 5
Розминка для рук. Комахи. Педагог пропонує дітям зобразити долоньками різних комах.1. Метелик. (Схрестити великі пальці й розставити долоньки)2. Павучок. (Постукати пальцями-лапками по столу)3. Коник. («Пострибати» двома пальцями по столу)4. Оса. (Зєднавши пальці» крапелькою», покрутити кистями).
Номер слайду 6
Мета: Удосконалювати вміння складати композицію з готових елементів і почергово наклеювати деталі. Розвивати окомір, відчуття ритму. Продовжувати знайомити дітей з комахами. Виховувати бережне ставлення до комах. Обладнання: Фон на вибір дитини; жовті й чорні смужки, клей, клейонка, серветка.