Презентація "Безпечна робота в Інтернеті".
Може використовуватись під час уроку "Безпечний Інтернет".
1)Яка небезпека можлива під час роботи в Інтернеті?
2)Чому інформаційна безпека є важливою та чому ці питання потрібно обговорювати у школі?
3)Чи всі наражаються на небезпеку під час роботи в глобальній мережі?
4)Чи знаєте ви як захистити себе від небезпеки в Інтернеті?
Мета заходу: Кампанія проходить в підтримку Європейського Дня безпечного Інтернету та покликана привернути увагу суспільства до цієї проблеми, розсказати дітям та батькам про ті ризики, на які можуть натрапити підлітки в Інтернеті, та як захистити себе від цих ризиків. www.onlandia.org.ua/
Яка небезпека можлива під час роботи в Інтернеті? Чому інформаційна безпека є важливою та чому ці питання потрібно обговорювати у школі? Чи всі наражаються на небезпеку під час роботи в глобальній мережі? Чи знаєте ви як захистити себе від небезпеки в Інтернеті? Питання для обговорення
У світі: В світі понад 90% дітей та підлітків користуються інтернетом (за даними Personal Finance Education Group). 35% дітей отримують мобільні телефони з можливістю доступу до мобільного інтернету вже у 8 років (за даними Personal Finance Education Group). В середньому кожна 5-та європейська дитина стає мішенню кібер-злочинців (дані, оприлюднені комісаром юстиції ЄС). Троє з чотирьох дітей, що працюють в режимі он-лайн готові поділитися приватною інформацією про себе та власну родину в обмін на товари та послуги (за даними Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні). В Україні: 27% дітей, що працювали в мережі, підтвердили, що з ними вже контактували незнайомі люди в мережі Інтернет та 30% із числа цих дітей пішли на контакт. Більш того, діти не лише охоче йдуть на контакти із незнайомими людьми із мережі Інтернет, а й розкривають особисту інформацію про себе. 28% — пересилали свої фотографії, 17% — інформацію про родину. Слід відмітити, що 7% опитаних дітей пропонували наркотики та 11% із них прийняли таку пропозицію. Цікаво, що на запрошення заробити гроші відгукнулось лише 8%. Слід також відмітити, що 79% дітей впевнені у тому, що вони достатньо інформовані про ризики в Інтернет та 67% навіть повідомили, що їм розповідали правила роботи в мережі. СТАТИСТИКА
ТЕСТ До 11 балів – Ви недостатньо поінформовані щодо небезпек в Інтернеті, існує низка небезпек, що може спідкати Вас під час роботи у Мережі. Від 11 до 17 балів – Ви знаєте про небезпеки Інтернету, але не завжди використовуєте відомі Вам засоби захисту. Будьте пильні, працюйте над собою, і Ви будуте впевненіші у використанні Інтернет-ресурсів! Від 18 і вище – Ви знаєте про небезпеки Мережі, використовуєте усі засоби захисту, постійно удосконалюєте свої знання, впевнено використовуєте ресурси Глобальної мережі!
ВИСНОВОК Небезпеки технологічного характеру пов’язані із зараженням комп’ютера вірусом через електронну пошту, наслідком чого може бути доступ сторонніх осіб до інформації, що міститься в комп’ютері. Небезпеки правого характеру можуть виникнути через необачне розголошення власної інформації, через використання сайтів для безкоштовного скачування фільмів, аудіо файлів тощо і пов’язане с цим порушення прав інтелектуальної власності. Небезпеки психологічного характеру зумовлені впливом на свідомість людини інформації, розміщеної на сайтах з неприйнятним або агресивним змістом, анонімних контактів через чати або електронну пошту. Небезпеки фінансового характеру пов’язані з наявністю сайтів-клонів, що копіюють зовнішній вигляд справжніх сайтів для проведеннях комерційних операцій, а також з поширенням Інтернет-шахрайства.
ПАМЯТКА Захистіть свій комп'ютер! Завжди оновлюйте операційну систему.Використовуйте антивірусну програму.Використовуйте брандмауер. Робіть резервні копії важливих файлів. Будьте обережними, завантажуючи вміст файлів з Інтернету Захистіть себе в онлайні! Будьте обережними, надаючи особисту інформацію. Думайте про те, з ким ви розмовляєте.Пам'ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не всі є чесними. Дотримуйтесь правил! Ви маєте дотримуватися законів навіть в Інтернеті. Пам'ятайте, що в Інтернеті ви повинні піклуватися про інших так само, як про себе.