Презентація до уроку, який націлено на формування навичок використовувати отримані раніш знання на практиці, пояснювати за допомогою фізичних законів явища, з якими стикаємося в повсякденному житті, розв'язувати задачі практичного спрямування.
Правила роботи в групах1. оберіть координатора2. уважно читайте завдання3. Говоріть по черзі, не перебивючі один одного4. поважайте думку товаришів5. доходьте до спільного рішення6. оберіть спікера17:20
Номер слайду 3
Електричний струм - це необхідно. Знання законів електрики важливі для кожного. Електрика небезпечна для вашого життя. Електрику необхідно вивчати в школі.5:20:46
Номер слайду 4
17:20
Номер слайду 5
«Мудрий не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні» есхіл17:20
Номер слайду 6
Очікувані результати: Використовувати отримані раніш знання на практиці. Пояснювати за допомогою фізичних законів явища, з якими стикаємося в повсякденному житті. Розв’язувати задачі практичного спрямування.17:20
Номер слайду 7
число. Класна робота. Тема уроку: Безпека людини при роботі з електричними приладами та пристроями17:20
Номер слайду 8
І=І1=І2=І3І=І1+І2+І317:20
Номер слайду 9
І=І1=І2=І3І=І1+І2+І317:20
Номер слайду 10
17:20
Номер слайду 11
17:20
Номер слайду 12
17:20
Номер слайду 13
17:20
Номер слайду 14
17:20
Номер слайду 15
17:20
Номер слайду 16
17:20
Номер слайду 17
М. Бахмут2016 – 7 травм2017 – 4 травмиу 22,8 % коротке замкнення є причиною пожежі17:20
Номер слайду 18
Різні тканини тіла людини оказывают струму різний опір:17:20
Номер слайду 19
Сила тока, м. АХарактер восприятий. Переменный ток (50 Гц)Постоянный ток0,6-0,15 Начало ощущения, легкое покалывание и дрожание пальцев рук. Не ощущается.2-3 Сильное дрожание пальцев рук. Не ощущается.5-10 Ощущение боли. Судороги рук. Зуд, ощущение нагрева.12-15 Руки трудно оторвать от электродов. Сильные боли в пальцах и кистях рук. Состояние терпимо 5—10с. Усиление нагрева.20-25 Руки сразу парализуются, и оторвать их от электродов невозможно. Затрудняется дыхание. Состояние терпимо не более 5 с. Еще большее усиление нагрева. Незначительное сокращение мышц рук.50-80 Паралич дыхания. Нарушение сердечной деятельности. Сильное ощущение нагрева. Сокращение мышц рук. Судороги. Затруднение дыхания.90-110 Паралич дыхания. При длительности 3 с и более наступает паралич сердца. Смерть. Паралич дыхания. Дії електричного струму на людину17:20
Номер слайду 20
Опір тіла людини залежить від:17:20
Номер слайду 21
Дії стуму на організм людини17:20
Номер слайду 22
17:20
Номер слайду 23
Середній рівень 1 б (по 0,25 б)1. Смерть людини може наступити при силі струму 0,1 А. +2. Тяжкість ураження електричним струмом однакова при будь-яких станах людського тіла. -3. Безпечна напруга в сухих і в сирих приміщеннях однаково. -4. Фраза «Не підходь, вб'є» відноситься до сили струму. +17:20
Номер слайду 24
17:20
Номер слайду 25
Завдання додому. Вчити параграф 26. Відповідати на питання після параграфа.* Підготувати пам'ятку 1 група - в кабінет фізики, 2 група - для учнів 1 класу, 3 група - для домогосподарок, 4 група - в разі обриву проводу на вулиці. Пам'ятка в будь-якій формі - буклет, постер, презентація, відео.17:20
Номер слайду 26
Що на сьогоднішньому уроці вас напружувало?А які форми роботи викликали у вас опір?А що надавало вам сили виконувати завдання уроку?17:20
Номер слайду 27
17:20
Номер слайду 28
Очікувані результати: Використовувати отримані раніш знання на практиці. Пояснювати за допомогою фізичних законів явища, з якими стикаємося в повсякденному житті. Розв’язувати задачі практичного спрямування.18:01
Номер слайду 29
«Мудрий не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні» есхіл17:20