25 вересня о 19:00Вебінар: Співпраця вчителя та батьків: модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії

Технологічна картка_Плавлення та кристалізація

Про матеріал

Цикл уроків за технологіє модульного навчання. Технологічна картка до §§ 11-12 на основі підручника "Фізика 8 клас" (за ред. Бар'яхтар В. Г., Довгого С.О.) та розробок уроків за редакцією Туманцової О.О. (Ранок, 2016), зошита для контролю навчальних досягнень (за ред. Божинова Ф.Я., Кірюхина О.О.)

Перегляд файлу

Лід, вода, нагрівання, плавлення,          -20 0С, 20 0С, 2 кг


  1.   Які фізичні величини дані в умові задачі?
  2.   Яку величину необхідно знайти?
  3.   Назвіть теплові процеси, які повинні відбуватися, щоб з льоду за температури -20 0С  отримати воду за температури 20 0С.
  4.   Як обчислити кількість теплоти для кожного процесу?
  5.   Які величини, крім відомих, необхідно мати для кожного процесу? Де їх можна знайти?
  6.   Чому в задачі маса льоду і маса води, утвореної під час плавлення, можна вважати однаковою?
Перегляд файлу

http://forum.assistant.group/uploads/monthly_2017_07/7a61662s-960.jpg.f69718ae160b722f151b3daff67136ec.jpg

Технологічна картка уроку

 

Тема:  Плавлення та кристалізація

Основні поняття

 

Формули

 

Фізичні величини

 

Графіки

 

  • плавлення,
  • кристалізація,
  • температура плавлення (кристалізації),
  • питома теплота плавлення

кількість теплоти, що виділяється при плавленні (кристалізації)

 

питома теплота плавлення

 

  • плавлення,
  • кристалізації

 

 

Робота в класі

 

http://schooled.ru/lesson/physics/8klas/8klas.files/image520.jpg 

 

Температура плавлення (кристалізації) [tпл.]

  створені спеціальні таблиці і розміщені в довідниках з фізики

 

 

Питома теплота плавлення [λ]-«лямбда» (спеціальні таблиці)

 

       [λ] =1

https://allyslide.com/thumbs/f9536788ae20ee361d4733440d8e1a59/img11.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://i12.fotocdn.net/s4/2/gallery_m/332/2418756353.jpg 

Алгоритм розв’язування задач, пов’язаних з плавленням або кристалізацією

  1. Виявити, які тіла перебувають у теплообміні.
  2. Встановити, яка температура цих тіл.
  3. Виявити, які теплові процеси (плавлення чи кристалізації) відбуваються.
  4. Записати формулу кількості теплоти для кожного з тіл
  5. Скласти рівняння теплового балансу. В його лівій частині записати суму кількості теплоти, що її отримували тіла, перебуваючи у теплообміні; в правій частині - суму кількості теплоти, яку віддали тіла у результаті теплообміну;
  6. Розв’язати рівняння відносно шуканої величини.

C:\Users\A4F7~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image3.jpeg
C:\Users\A4F7~1\AppData\Local\Temp\FineReader12.00\media\image4.jpeg 

zip
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
9 липня 2018
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку