5 клас за НУШ. Програма за авт. Морзе Н., Барна О. Тема 1. Урок 1. Безпека життєдіяльності під час роботи з комп’ютером. Комп’ютерні мережі. Безпечне користування Інтернетом.
Тема 1 Урок 1 Безпека життєдіяльності під час роботи з комп’ютером. Комп’ютерні мережі. Безпечне користування ІнтернетомІнформатика, 5 клас для НУШ. Програма за авт. Морзе Н., Барна О.
Номер слайду 2
Найголовніше – безпека !(гасло уроку)
Номер слайду 3
Зміст уроку. Домашнє завдання та рефлексія (10хв.)47 правил безпечної роботи за комп’ютером (13 хв.)1 Основні правила безпечної роботи за смартфоном (5 хв.)2 Практична робота №1 (17 хв.)3
Номер слайду 4
Найголовніше – безпека !7 правил безпечної роботи за комп’ютером. Що станеться, якщо недотриматися цього правила?
Номер слайду 5
Найголовніше – безпека !Що станеться, якщо недотриматися цього правила?
Номер слайду 6
Найголовніше – безпека !Що станеться, якщо недотриматися цього правила?
Номер слайду 7
Найголовніше – безпека !Що станеться, якщо недотриматися цього правила?
Номер слайду 8
Найголовніше – безпека !Що станеться, якщо недотриматися цього правила?
Номер слайду 9
Найголовніше – безпека !Що станеться, якщо недотриматися цього правила?
Номер слайду 10
Найголовніше – безпека !Що станеться, якщо недотриматися цього правила?
Номер слайду 11
Найголовніше – безпека !Основні правила безпечної роботи за смартфоном. Які правила можна додати?
Номер слайду 12
Практична робота №1с. 8 вправа №2 та завдання №6. Наводимо камеру телефона на перший qr-код та переходимо по посиланню (https://www.timeanddate.com/timer/#) . На сайті натискаємо вкладку «stopwatch». Натискаємо «edit». У вкладці «edit timer» обираємо наступні параметри:0 Hrs (hours);15 Mins (minutes);0 Secs (seconds);Timer Name: Практична робота 1;Timer End Alarm: будь-який;робимо скріншот налаштованих параметрів та зберігаємо його. Натискаємо «start». Наводимо камеру телефона на другий qr-код та переходимо по посиланню (https://learningapps.org/view1293380) . Зауваж, завдання необхідно виконати до того часу, як заграє поставлений нами таймер!Виконуємо завдання, робимо скріншот виконаного завдання та зберігаємо його. Оформлюємо практичну роботу №1 за прикладом та надсилаємо її вчителю.
Номер слайду 13
Домашнє завдання (різнорівнені завдання){21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Початковий рівень. Середній рівень. Достатній рівень. Високий рівень. Записати в зошит 7 правил безпечної роботи за комп’ютером (с. 6 підручника). Виконати на сторінці 7 вправу №1. Записати в зошит 7 правил безпечної роботи за комп’ютером (с. 6 підручника). Скласти та написати в Messenger вчителю 5 правил безпечної роботи під час використання Інтернету. Виконати на сторінці 7 вправу №1. Записати в зошит 7 правил безпечної роботи за комп’ютером (с. 6 підручника). Записати голосове повідомлення вчителю в Messenger на тему: «Чи може робота в Інтернеті бути безпечною і чому?». Виконати на сторінці 7 вправу №1. Записати в зошит 7 правил безпечної роботи за комп’ютером (с. 6 підручника). Зробити колаж на тему: «Безпечна робота за комп’ютером та в Інтернеті». Опублікувати колаж в соціальній мережі (дотримуватися всіх правил безпеки!) та відмітити вчителя. Виконати на сторінці 7 вправу №1.
Номер слайду 14
Приклад оформлення завданняс. 7 вправа №1.
Номер слайду 15
Рефлексія. Назвіть основні правила безпечної роботи за комп’ютером. Назвіть основні правила безпечної роботи за смартфоном. Що може трапитися, якщо не дотримуватися цих правил?Скільки часу варто безперервно працювати за комп’ютером та смартфоном?Назвіть основні правила безпеки в соціальних мережах.