Давайте спробуємо зараз сформулювати тему нашого уроку. Вам надані назви рослин, по першим буквам прочитайте слова. Барвінок Ульва Дуб Овес Вишня Айстри Конвалія Волошки Ірис Тюльпан Обліпиха Кукурудза
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
. Заповнити таблицю, вписавши слова для довідок: пелюстки, тичинка, маточка, квітконіжка, квітколоже. Жіноча репродуктивна частина квітки. У ній формуються насінні зачатки Чоловічі репродуктивні частини квітки у яких утворюються пилкові зерна Яскраво забарвлена частина квітки, що сприяє привабленню комах та запиленню Частина стебла, що несе на собі квітку Верхня вкорочена , розширена частина квітконіжки до якої прикріплюються всі частини квітки
Номер слайду 7
Номер слайду 8
. Зробіть висновок про особливості будови квітки. Встав пропущені терміни.1 Квітка - орган ……………….. розмноження.2. Квітка - вкорочений і видозмінений і обмежений у рості ………………3. Квітка - має покрив, який утворений …………………..і ………………………4. Квітка - двостатева в якій є і …………….. і…………….., які забезпечують запилення та запліднення 5 . Квітка - складається з ……………., …………………., …………………., ……………….. і маточки.
Номер слайду 9
ВПРАВА Знайдіть помилку. 1. Квітка – це вегетативний орган рослини. 2. Маточка має зав’язь, стовпчик, приймочку, пиляк.3. Пелюстки утворюють чашечку4. Оцвітина є простої коли вона складається з чашечки та віночка5. Квітка розвивається з вегетативної бруньки.
Номер слайду 10
. Вправа «Дзиґа»Учні для підбиття підсумків уроку починають речення такими словами:- Я навчився…- Я запам’ятав…- Я зрозумів…- Я був здивований…- Я зможу розповісти друзям
Номер слайду 11
1. Опрацювати теоретичний матеріал §322. Вивчити будову КВІТКИ.3.https://learningapps.org/4695690